تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

بازخوانی مواضع «الهیار ملکشاهی»: هوشیاری مردم در سرکوب «فتنه ۸۸» از مظاهر کامل بصیرت آنهاست

  • کد خبر : 98858
  • 31 تیر 1396 - 9:47

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)  بیان کرد: مردم همیشه باید هوشیار باشند و در تمام موضوعات با آگاهی کامل تصمیم صحیح و به‎جا بگیرند که این امر را بارها در تمام صحنه‎ها نشان داده و می‎دهند. وی اضافه کرد: مردم موقعیت‎شناس در تمام دوران خود را ثابت کرده‎اند، در […]

الهیار ملکشاهی در گفت‎وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)  بیان کرد: مردم همیشه باید هوشیار باشند و در تمام موضوعات با آگاهی کامل تصمیم صحیح و به‎جا بگیرند که این امر را بارها در تمام صحنه‎ها نشان داده و می‎دهند.

وی اضافه کرد: مردم موقعیت‎شناس در تمام دوران خود را ثابت کرده‎اند، در زمان جنگ که تمام دنیا در مقابل انقلاب نوپا به پا خواسته ایران بودند به امر امام و رهبرشان لبیک گفتند و به جبهه‎های حق علیه باطل شتافتند.

ملکشاهی ادامه داد: بعد از ارتحال امام (ره) نیز در زمان انتخاب مقام معظم رهبری، بارها ایشان را مورد حمایت خود قرار دادند و هیچگاه در صحنه‎های مختلف شانه خالی نکردند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس افزود: از مظاهر بصیرت مردم می‎توان به هوشیاری آنها در فتنه ۸۸ اشاره کرد که با آگاهش کامل در مقابل کسانی که قصد خرابی و سرنگونی نظام و ولایت را داشتند به پا خواستند و اجازه رسیدن به این هدف شوم را به آنها ندادند.

این نماینده مجلس گفت: امروز هم که بحث مذاکرات ژنو است انتظار می‎رود مردم با اعتماد به دولت و نظام چون دوره‎های قبل حمایت‎های خود را دریغ نکنند و در مقابل کسانی که دوست ندارند ملت ایران متحد، هماهنگ و همدل باشد، اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان ثابت کنند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: با اتحاد مردم کشور، منافقین داخلی و دشمنان خارجی چون صهیونیست‎ها و کسانی که نمی‎خواهند سربلندی ایران را ببینند از این همبستگی متضرر می‎شوند.

منبع: ایسنا

لینک خبر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. اصل جنس همینه.
    برخی اصلاح طلبان را فقط «فتنه گر» می دانند.

  2. این آقا نماینده ی کجاست؟

  3. اما برخی خانواده ها حتی یک ثانیه جبهه نرفتند …

  4. مسئولین محترم سایت شما را به شرافتتان این کامنت قابل رویت باشد.
    بعضی ها موقع نیاز داشتن …………………………. هم می باشن. آقای ملکشاهی موقع انتخابات این حرفها را میزدی!!؟ شما از طریق همین طرفداران به اصطلاح شما، فتنه ۸۸ رای آوردی. شمایی که صاحب یصیرتی فعلا ……………………. فتنه اصلی چه کسی و کسانی بودن. عین فتنه همان کاسبان فتنه میباشن که هر موقع کم میارن به طرف کلمه فتنه میرون. رنگ تاریخ به خود نگرفته مشخص شد فتنه کیا هستن. آیا کسانی که ریشه، ساقه، برگ و سایه نظام بودن می شوند فتنه !! و کسانی که چه قبل از انقلاب و چه در ایام جنگ تحمیلی دستی بر آتش نداشتن می شوند صاحبان نظام . ….

  5. اگه امانتدار خوبی باشید، نظرات دیگران برای شما اهمیت دارد.چرا برخی نظرات را درج نمی کنید. برای تنویر افکار عمومی مشخص بشه که فتنه چه کسانی هستند. فرصت طلب و اسفاده ابزاری کردن از فکرهای پاک و نیک سرشت چه کسی و کسانی بودن. موقع انتخابات رنگ عوض کردن نشانه چیست؟!!

  6. سلام میرملاس خان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  7. باید خوشحال شد که طرفدار آقای رییسی می گوید از دولت روحانی حمایت کنیم. کاش همه طرفداران آقای رییسی حداقل در زبان هم که شده از دولت روحانی که اکنون نماینده ی همه مردم است حمایت کنند.
    اما اشتباه نشود؛ این مسئله جدای از مسائل مربوط به انتخابات ۹۴ کوهدشت و حمایت حمیدرشیدی، اسماعیل دوستی و محمدرضایی از ملکشاهی اصولگرا است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.