تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اعلام برائت اصولگرایان از احمدی نژاد دردی را درمان نمی کند!

  • کد خبر : 99000
  • 07 مرداد 1396 - 9:11

مجید بیرانوند/ میرملاس: گذری بر رفتار تاج زاده و بقایی پس از آزادی حمید بقایی از زندان آزاد شد و هر آنچه که دلش خواست را نثار قوه قضاییه و حاکمیت کرد و احمدی نژاد (کاندید جبهه واحد اصولگرایان در انتخابات های ۸۴ و ۸۸) با تاج گل به استقبالش رفت و پیش پایش گوسفند […]

مجید بیرانوند/ میرملاس:

گذری بر رفتار تاج زاده و بقایی پس از آزادی
حمید بقایی از زندان آزاد شد و هر آنچه که دلش خواست را نثار قوه قضاییه و حاکمیت کرد و احمدی نژاد (کاندید جبهه واحد اصولگرایان در انتخابات های ۸۴ و ۸۸) با تاج گل به استقبالش رفت و پیش پایش گوسفند سر برید تا بیش از پیش وفاداری خود را به نزدیکانش اثبات کند!! آری، این همان احمدی نژادی است که روزگاری نه چندان دور اصولگرایان تمام قد پشت سرش ایستاده و زمینه صعودش به آنجایی که فکرش نمی کرد را مهیا کردند بلکه بتوانند با کمک وی، رقیب سنتی خود یعنی اصلاح طلبان را برای همیشه از صحنه سیاست کشور حذف کنند و چه ممنوعیت ها و محدودیت هایی که نصیب مخالفین این معشوقه وقت اصولگرایان نکردند !! روزگاری را در خاطر دارم که اصولگرایان به “کاپشن” معروفش افتخار می کرند و با انواع و اقسام لقب ها، نظیر ساده زیست، یوزارسیف، رجایی زمان، ولایت مدار، معجزه هزاره سوم و… نامش را فریاد می زدند که شاید از وی چماقِ رستمی بسازند برای تنبیه رقبا ؛ و اما الآن چه کسانی به دلیل مخالفت با کردار و گفتار احمدی نژاد در کجا و در چه شرایطی هستند بر همگان آشکار و اظهر من الشمس است.

زمانی که فیلم اظهارات جنجالی بقایی را تحت لوای حمایتی احمدی نژاد در مورد قوه قضاییه و حاکمیت دیدم و شنیدم، به شکل ناخودآگاه فکرم به هزاران داستان عجیب و غریب در بازه زمانی سالهای ۸۴ تا ۹۲ پر کشید ؛ با حمایت هایی که در آن سال ها از احمدی نژاد و یارانش می شد ، این گمان می رفت که گویی این جریان سیاسی پس از سال ها، تکه #گمشده پازل رویاهایش را از پشت کوه قاف یافته است . این روزها شاهد آنیم مَردی که روزگاری با اعمال و رفتارش در فرمانداری ماکو و استانداری اردبیل تا شهرداری تهران و این اواخر به عنوان رئیس جمهور ، لیلای جریان اصولگرایی در ایران بود ، امروزه با ابراز نظر های جنجالی خود و یارانش آنچنان چالشی برای کشور بوجود آورده که هر شخص ایرانی را به تاملی عمیق وا می دارد.

آیا براستی این همان پدیده ی اصولگرایان است که امروز بیش از هر ضد انقلاب دیگری بر صورت نهاد های حاکمیت چنگ می اندازد؟ واقعاً این همانیست که اصولگرایان از روی علاقه فراوان بر وی لقب سید نهادند؟!؟! نمی دانم چرا ، ولی هرچه می اندیشم، در باورم نمی گنجد که این همان محمودیست که اصولگرایان سرمایه های گران بهایی چون مرحوم آیت الله هاشمی و ناطق نوری را به وی فروختند و می خواستند از سر علاقه به وی، بزرگان اصلاح طلب را “ممنوع النفس” کنند! زمانی به عمق فاجعه پی برده می شود که بدانید بقایی فقط چند روز به زندان رفت و اینچنین در پی سرنگونی می گردد و در سوی دیگر ، “سید مصطفی تاجزاده” از چهره های شاخص جریان اصلاحات در کشور که پس از انتخابات ۸۸ به مدت ۶ سال در زندان بود و اکنون به برکت پایان دوران محکومیتش آزاد در جامعه می گردد، بیش از هرشخص دیگری از نقش قانون و جمهوری اسلامی سخن می گوید؛ به راستی چه کسی دلسوز واقعی کشور و نظام است؟

به هر حال چه باور کنیم و چه نکنیم ، این همان معجزه هزاره سوم بوده و اعلام مواضع فعلی برادران اصولگرا بر علیه وی دردی را درمان نمی کند ، چرا که وی صد درصد موفقیت های خود را با کمک همین جریان محافظه کار کسب کرده ، پس چه بهتر که بزرگان جریان اصولگرایی در ایران به خود آمده و به جای طفره رفتن از پذیرش اشتباه و برائت جستن از این کشف پر هزینه و پر دردسرشان با اندکی آینده نگری و نگاه مصلحت اندیشانه به مسائل کشور ، دست از لجاجت های بی فایده برداشته و به قول یکی از چهره های شاخص خودشان، “طرحی نو براندازند” بلکه دگر بار شاهد رویش چنین ماجراهای عجیب و غریبی از جانب این اردوگاه سیاسی در سپهر سیاست کشور نباشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99000

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام آقای بیرانوند قلمتان عالیه اما اگر تونستید یک برگ یا یک سخنرانی که احمدی نژاد خود رو اصولگرا بدونه بیارید ماهم مرید قلمتان میشیم البته این اصولگرایان بودند خود را به وی چسباندند در۸۴ همه رفتن پشت هاشمی و۸۸ هم بوی کباب شنیدن و رفتن پشت احمدی نژاد البته دوری نیست که همقطاران معتدلت گوی سبقت و برائت از این دولت رو از هم بربایند راستی خبری از فاتحان برحام دارید مارو هم خبر کنید در پایان از آقای آزادبخت ممنونم که کامنت های مارو هم درج می‌کنه و سانسور نمیشه چون خودش اهل رسانه هست یاعلی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.