تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: «هوشنگ بازوند» متدین، خوش‌اخلاق و متواضع بود و در حرمت‌گذاری و برخورد مناسب ویژگی‌های خاص خوبی داشت

  • کد خبر : 99850
  • 28 شهریور 1396 - 8:08

به گزارش میرملاس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این که هوشنگ بازوند شخصیتی توانمند و کارآمد بود، اظهار داشت: او اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبری بود را باور داشت و برای آن تلاش کرد. وی با بیان این که بازوند شخصیتی دوست‌داشتنی […]

به گزارش میرملاس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این که هوشنگ بازوند شخصیتی توانمند و کارآمد بود، اظهار داشت: او اقتصاد مقاومتی که مطالبه رهبری بود را باور داشت و برای آن تلاش کرد.
وی با بیان این که بازوند شخصیتی دوست‌داشتنی بود، عنوان کرد: او متدین، خوش‌اخلاق و متواضع بود و در حرمت‌گذاری و برخورد مناسب ویژگی‌های خاص خوبی داشت.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخشی از سخنان با بیان این که تجربه ثابت کرده است که برای پیشرفت جامعه باید همبستگی و انسجام وجود داشته باشد، اظهار کرد: اگر در سال‌های اخیر لرستان پیشرفت‌هایی را داشته است علت آن دور بودن از تفرقه و اختلاف بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: وحدت در لرستان خط قرمز ماست و همچنان بر این مهم تأکیدداریم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.