تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مدیر فرودگاه خرم‌آباد: نقص فنی هواپیما، باعث لغو نیمی از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شده است/ لغو دائمی پروازهای شرکت تابان صحت ندارد

  • کد خبر : 99970
  • 04 مهر 1396 - 8:40

به گزارش میرملاس غلامرضا بنی‌صدر پیرامون لغو برخی از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد، بیان داشت: از هفته گذشته هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی تابان که در فرودگاه خرم‌آباد پروازهای خود انجام می‌دهد مشکل فنی پیدا کرده و بنابر اعلام مسئولان این شرکت دو هفته طول می‌کشد تا این مشکل برطرف شود. وی شایعات مطرح‌شده در مورد لغو کلی […]

به گزارش میرملاس غلامرضا بنی‌صدر پیرامون لغو برخی از پروازهای فرودگاه خرم‌آباد، بیان داشت: از هفته گذشته هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی تابان که در فرودگاه خرم‌آباد پروازهای خود انجام می‌دهد مشکل فنی پیدا کرده و بنابر اعلام مسئولان این شرکت دو هفته طول می‌کشد تا این مشکل برطرف شود.

وی شایعات مطرح‌شده در مورد لغو کلی پردازهای شرکت هواپیمای تابان در فرودگاه خرم‌آباد را بی‌اساس خواند و افزود: پس از برطرف شدن مشکل این هواپیما، پروازها به روال عادی خود برگشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت:در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای خود را به‌صورت منظم در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌دهد به‌نحوی‌که در این هفته شاهد ۱۰ پرواز از فرودگاه خرم‌آباد هستیم کمااینکه با مشکل به وجود آمده برای شرکت هواپیمایی ماهان حدود ۱۲ پرواز در این یک هفته لغو شده است.

وی به برقراری پرواز خرم‌آباد نجف اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر بستر لازم برای انجام پروازهای خارجی در فرودگاه خرم‌آباد وجود دارد و ما آمادگی خود برای انجام این پروازها اعلام کرده‌ایم لذا سازمان حج و زیارت باید پیگیری‌های خود را با یک شرکت هواپیمایی انجام دهد تا این پرواز برقرار شود.

بنی‌صدر از آمادگی فرودگاه خرم‌آباد برای انجام پروازهای بیشتر به مقصدهای مختلف اشاره و عنوان کرد: این آمادگی را داریم که پروازهای کیش، عسلویه و شیراز را نیز برقرار کنیم اما انجام این کار منوط به آمادگی و پای کار بودن شرکت‌های هواپیمایی است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های هواپیمایی زمانی حاضر به برقراری این پروازها می‌کنند که مطمئن شوند مسافر به‌اندازه کافی در این مسیرها وجود داشته و بلیت‌های آن‌ها به فروش خواهد رسید.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99970

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.