تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس دانشگاه لرستان: نشر علم فقط تعلیم آن و یادگیری نیست

  • کد خبر : 99973
  • 04 مهر 1396 - 8:51

به گزارش میرملاس دکتر خسرو عزیزی در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان، اظهار کرد: کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب استان مناسب است و فرصت خوبی برای عرضه‌ی انواع کتاب‌ها به علاقه‌مندان است. وی افزود: علم فقط تعلیم آن و یادگیری نیست بلکه عرضه‌ی کتاب‌ها در نمایشگاه‌ها نیز به نشر علم و دانش در جامعه کمک […]

به گزارش میرملاس دکتر خسرو عزیزی در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب لرستان، اظهار کرد: کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب استان مناسب است و فرصت خوبی برای عرضه‌ی انواع کتاب‌ها به علاقه‌مندان است.
وی افزود: علم فقط تعلیم آن و یادگیری نیست بلکه عرضه‌ی کتاب‌ها در نمایشگاه‌ها نیز به نشر علم و دانش در جامعه کمک می‌کند.
رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: دانشگاه لرستان کوشش کرده است در دو بخش کتاب‌های چاپی و کتاب‌های الکترونیکی فعالیت‌هایش برای رفع نیازهای دانشجویان و استادان را افزایش بدهد؛ برای نمونه، پهنای باند اینترنت دانشگاه لرستان که در ابتدای دولت تدبیر و امید ۳۴ مگابیت بود الان به ۱۶۰ مگابیت ارتقاء پیدا کرده و تعداد کتاب ‎ های الکترونیکی کتابخانه دانشگاه لرستان و مقالات الکترونیکی نیز رو به افزایش است.
عزیزی اضافه کرد: دانشگاه لرستان با پایگاه‌های معتبر علمی اینترنتی هم همکاری دارد تا دانشجویان و استادان بتوانند به‌راحتی کتاب‌های مورد نیاز خود را فراهم کنند.
وی بیان کرد: خوابگاه‌های دانشجویی نیز مجهز شده‌اند به‌گونه‌ای که در هر ساعت ۲۰ دانشجو می‌توانند لینک‌های مورد نیاز برای دسترسی به کتاب‌ها و مقالات علمی را در دسترس داشته باشند.
رئیس دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: بهتر آن بود که نمایشگاه در اواسط مهرماه برگزار می‌شد؛ زیرا در حال حاضر، عمده دانشجویان مشغول ثبت‌نام هستند و خیلی‌شان هنوز به دانشگاه‌ها مراجعه نکرده‌اند؛ ولی در مجموع، کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب استان، مناسب است.
به گزارش ایسنا نمایشگاه بزرگ استانی کتاب لرستان با حضور ۴۰۰ ناشر و ۲۳۰ غرفه و ۴۵ هزار عنوان کتاب در مصلی الغدیر خرم‌آباد درحال برگزاری است.
نمایشگاه تا چهارم مهرماه آماده‌ی بازدید است شهروندان می‌توانند هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۴ تا ۸ از نمایشگاه بازدید کنند. این نمایشگاه یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.