تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

معاون اقتصادی استانداری لرستان: ۴۹۸ طرح اقتصادی در استان جهت پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شد

  • کد خبر : 101096
  • 07 آذر 1396 - 15:23

  به گزارش میرملاس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در یکصد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، […]

 

به گزارش میرملاس معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در یکصد و سی‌امین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تعدادی طرح از صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصویب شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در راستای رونق تولید به مبلغ بالغ بر ۸ میلیارد تومان تصویب شده است.

غضنفری یادآور شد: تاکنون در معرفی واحدهای تولیدی نیازمند تسهیلات، با ۴۹۸ طرح و ۷۱۲ میلیارد تومان رتبه سوم را در کشور داریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: تاکنون با پرداخت ۲۱۷ میلیارد تومان در بحث تسهیلات به واحدهای تولیدی رتبه دوم را در بین استان‌ها به خود اختصاص داده‌ایم.

وی اضافه کرد: البته پرداخت‌هایی هم به صورت مستقیم توسط بانک‌ها انجام شده که مصوب شد نمایندگانی را در شعبه‌های مرکزی مستقر کنند و تا هفته آینده گزارش دقیق پرداختی‌ها را در سیستم ثبت و به کارگروه ارائه دهند تا بدانیم جایگاه استان چگونه است و بتوانیم در عرصه‌های رقابتی بین استان‌ها سهم لرستان را به تناسب استعداد و شایستگی استان کسب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. پس بزودی۴۹۸شغل ایجادمیشه…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.