تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

آیت‏ الله‏ زاده: لجبازی‏ها، خیلی چیزها را از ما گرفت!

  • کد خبر : 11011
  • 27 مهر 1391 - 12:31

آیت‏ الله‏ زاده: امشب سرمربی گهر مشخص می‏شود لجبازی‏ها، خیلی چیزها را از ما گرفت! مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان از لجبازی برخی که به تیمش ضربه زده‏اند، انتقاد کرد. گفت‏ وگوی خبرنگار میرملاس نیوز، با این مدیر فوتبالی در ادامه آمده است: رضا آیت‏ الله‏ زاده در خصوص کادرفنی گهر، اظهار کرد: از […]


آیت‏ الله‏ زاده: امشب سرمربی گهر مشخص می‏شود
لجبازی‏ها، خیلی چیزها را از ما گرفت!

مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان از لجبازی برخی که به تیمش ضربه زده‏اند، انتقاد کرد. گفت‏ وگوی خبرنگار میرملاس نیوز، با این مدیر فوتبالی در ادامه آمده است:

رضا آیت‏ الله‏ زاده در خصوص کادرفنی گهر، اظهار کرد: از مظلومی هنوز قطع امید نکرده‏ایم و درصددیم که او را برگردانیم اما اگر به توافق نرسیم، چند گزینه دیگر داریم که با نظر آقای هدایتی تا امشب سرمربی تیم مشخص می‏شود.

وی اضافه کرد: در دیدار با فولاد طبق معمول چند دیدار گذشته آقای پورمند هدایت تیم را به عهده دارد و امیدواریم با فشار روحی روانی که در چند روز گذشته بر تیم حاکم بوده، نتیجه مطلوبی در این بازی بگیریم.

آیت ‏الله‏ زاده با انتقاد از لجبازی‏هایی بی‏ مورد که در کار تیم خلل ایجاد کرده، ادامه داد: برخی کاری کردند که به راحتی خیلی چیزها از جمله سرمربی، زمان، میزبانی و… را از دست دادیم و اگر لجبازی نمی‏کردند دیدار با فولاد را در خرم‏آباد برگزار و از امتیاز میزبانی استفاده می‏کردیم.

مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان در پایان خاطرنشان کرد: ظرف یکی دو روز آینده اعضای کادر اجرایی و فنی باشگاه مشخص می‏شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11011

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. همه با هم اتحادداشته باشیم، این به نفع همه ست!
    با اتحاد به همه چی می رسیم!

  2. تموم کنیم این همه اختلافُ ، همه با همیم!
    آینده مال ماست!
    🙂

  3. پورمند تاکید کرد: برخی برای منافع شخصی خودشان حاضرند گهر سقوط کند. فوتبال در تمام دنیا وسیله‏‌ای برای نزدیک شدن دل‏ها، فرهنگ‏ها، تمدن‏ها و… است اما در اینجا برعکس از این وسیله استفاده می‏‌کنند.

  4. متاسفانه تا زمانی که این لجبازی ها وتعصبات بیجا وکورکورانه و سیاستهای غلط مدیریتی در سطح استان حاکم باشد وضعیت به همین شکل خواهد بود در حالیکه خیلی از استان ها وشهرها آرزوی بازی در سطح لیگ برتر فوتبال رو دارند مسئولین و بسیاری از افراد آگاهانه یا نا آگاهانه ضربه به پیشرفت فوتبال و ورزش این استان میزنند. که امیدوارم این معضل در آینده حل بشه.

  5. بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی فارس با سرمربی تیم ملی
    فارس: راه حلی برای برطرف شدن این مشکل دارید(داوری)؟
    کی‌روش : برای مزاح می خواهم یک لطیفه بگویم تا شرایط این مورد نرم تر شود؛ ما نباید زیاد نگران رفتار دیگران باشیم، اگر بخواهیم روی این مسئله انرژی بگذاریم، باید روی برخی خودی ها بیشتر انرژی صرف کنیم چون عده ای از خودی ها به مراتب بیشتر از لبنانی ها، قطری ها و داور سنگاپوری برای ما مشکل سازی می کنند، بنابراین دیگر نیازی به اذیت دیگران نیست. چون گاهی اذیت داخلی ها بیشتر از افراد خارجی است، البته این موضوع بیشتر یک شوخی بود.

  6. اقی قاعدرحمت وحیدرپور دیگه چی میخواهید تیم رو نابودکردید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.