تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

“شورای‌ نگهبان خاتمی را تایید نمی‌کند”

  • کد خبر : 13752
  • 18 آذر 1391 - 9:17

  عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به عملکردی که در جریان دو فتنه ۷۸ و ۸۸ داشتند، نمی‌توانند وارد فازهای انقلاب اسلامی شوند. حجت‌الاسلام جعفر شجونی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید از گذشته خود توبه کنند، اظهار داشت: اصلاح طلبان با توجه به عملکردی که در جریان دو فتنه ۷۸ و ۸۸ […]

 

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان با توجه به عملکردی که در جریان دو فتنه ۷۸ و ۸۸ داشتند، نمی‌توانند وارد فازهای انقلاب اسلامی شوند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید از گذشته خود توبه کنند، اظهار داشت: اصلاح طلبان با توجه به عملکردی که در جریان دو فتنه ۷۸ و ۸۸ داشتند، نمی‌توانند وارد فازهای انقلاب اسلامی شوند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: اصلاح‌طلبان به نظام و مردم خیانت کردند و با دشمن هماهنگ شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه مواضع اصلاح‌طلبان با بهائیان، سلطنت‌طلب‌ها و گروهای اپوزیسیونی هم‌سو است، گفت: افرادی که هم‌اکنون انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند با بیگانگان هماهنگ هستند.
 
حجت‌الاسلام شجونی تصریح کرد: فیلتر شورای نگهبان خاتمی را تایید صلاحیت نمی‌کند چرا که وی نقشی غیر قابل انکار در جریان فتنه داشت.
 
عضو جامعه رحانیت مبارز فتنه‌گران را منفور و مردود دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان می‌دانند که خاتمی رد صلاحیت می‌شود با مطرح کردن کاندیداتوری وی به دنبال ضربه زدن به نظام و  پیراهن عثمان کردن، این مساله هستند.

منبع : باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13752

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بایدبگویوبااینکه من طرفدارهیچ جناحی نیستم ولی کشور بدون فراکسیونهای اپوزسیون قابل پیشرفت نیست چون کنترل کننده هستند.ونقش ناظر دارند

  2. عکسش چقدترسناکه

  3. حالش خرابه بنده خدا.اینم توهم داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.