تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

فرماندار پلدختر : رعایت قوانین وظیفه نامزدهای انتخاباتی در پلدختر است

  • کد خبر : 1766
  • 04 اسفند 1390 - 23:07

  به گزارش میرملاس نیوز؛ فریدون رشیدی امروز طی گفت و گویی در پلدختر گفت: از میان داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه، صلاحیت ۱۳ نفر تایید شده است. وی ضمن اعلام اسامی کاندیدهای پلدختر،‌افزود:ابراهیم پورحسینی، احمد کرمی، احمد نورعلی‌وند، علی همت محمود‌نژاد، نورالدین احمدی، علی اکبر دیناروند، محمد صادق داوودی، علی کاییدی، سید حمید کاظمی، فرشاد کاوه، هدایت […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ فریدون رشیدی امروز طی گفت و گویی در پلدختر گفت: از میان داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این حوزه، صلاحیت ۱۳ نفر تایید شده است.

وی ضمن اعلام اسامی کاندیدهای پلدختر،‌افزود:ابراهیم پورحسینی، احمد کرمی، احمد نورعلی‌وند، علی همت محمود‌نژاد، نورالدین احمدی، علی اکبر دیناروند، محمد صادق داوودی، علی کاییدی، سید حمید کاظمی، فرشاد کاوه، هدایت الله ایمانی، عبدالرضا جودکی و علی نصرتی برایی نشستن بر کرسی نمایندگی رقابت می‌کنند.

وی گفت: برای شرکت در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ۱۵ نفر نام نویسی کردند، که از میان و پس از بررسی‌های انجام شده ۱۳ نفر برای حضور در رقابت‌های انتخابات این دوره مجلس تایید صلاحیت شدند.

رشیدی افزود: کاندیداهای تایید صلاحیت شده از روز چهارم اسفندماه جاری تا ۲۴ ساعت قبل از زمان رای‌گیری می‌توانند برای انجام تبلیغات انتخاباتی بر اساس معیارهای قانونی و مجاز در حوزه انتخابیه خود اقدام کنند.

فرماندار پلدختر گفت: کل شهرستان پلدختر دارای ۸۹ شعبه اخذ رای است، که از این تعداد ۵۶ شعبه در مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در حوزه فرعی معمولان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: از ۵۶ شعبه مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی ۳۰ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه سیار است و از ۳۳ شعبه حوزه فرعی معمولان ۱۳ شعبه ثابت و ۲۰ شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

رشیدی تصریح کرد: تعداد کل شعب اخذ رای ثابت شهرستان را ۴۳ و تعدادکل شعبه اخذ رای سیار را ۴۶ شعبه است.

وی با بیان این که تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات حداکثری، باشکوه، شفاف و روشن انجام شده است، گفت: بسترهای مناسب و لازم  برای شور و نشاط انتخاباتی و حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین شهرستان فراهم شده است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم را داریم و هیچ کسی در هیچ مرحله‌ای از انتخابات نخواهد توانست خدشه‌ای به آرا مردم وارد کند.

فرماندار پلدختر یادآور شد: اعضای شعب اخذ رای به عنوان افراد مورد اعتماد برای برگزاری انتخابات گزینش شده‌اند و آنان باید با همدلی و هماهنگی، صعه صدر، امانتداری و بدون حمایت و طرفداری از کاندیدای خاصی در برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم نقش آفرینی کنند.

رشیدی بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و خطاب به نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس موظفند تمام قوانین مربوط به انتخابات را رعایت کنند و از تخریب دیگر نامزدها بپرهیزند و آنها باید مراقب کلام و رفتار خویش باشند و از تهمت و افترا به یکدیگر خودداری کنند، چرا که این عرصه میدان رقابت بوده و باید زمینه ایجاد همکاری مردم در انتخابات فراهم شود.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفندماه جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=1766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. فرمانداری پاک وساده

  2. ما با توجه به شناختی که نسبت به آقای احمد کرمی داریم به ایشان رای می دهیم به امید پیروزی ایشان

  3. با سلام وعرض خستته نباشید ازانعکاس خبر پلدختر توسط پایگاه تحلیلی خبری میرملاس نیوز صمیمانه متشکرم

  4. باسلام وتشکر خدمت میرملاس نیوز
    لطفا به کاندیاهایی که به تخریب دیگران می پردازند هشدار بدهید وآنان را عواقب بد آخروی بترسانید
    با تشکر فراوان

  5. آقای احمد کرمی مردی شریف و اصلح می باشد انشا الله موفق باشند

  6. یادش بخیر موقعی که دانشجوتون بودیم استاد ارجمند جناب آقای احمد کرمی.سالهاست از آن موقع می گذرد ولی خاطرات خوش آن روزها ذهنم را روشن می کند درس های اخلاقی زیادی از شما یاد گرفتیم .پیروزی حق مسلم شما ست امیدواریم موفق باشید.

  7. امیدوارم آقای رشیدی فرماندار محبوب پلدختر در این مرحله از زندگی کاریشان موفق و سربلند باشی

  8. سلام به همه ی همشهری های عزیزم!

    امیداورم برای انتخاب نماینده ی اصلح سخنان و ملاک های مقام معظم رهبری را مد نظر داشته باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.