تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آقامحمدی : احمدی نژاد به دنبال مهندسی انتخابات است

  • کد خبر : 19460
  • 27 بهمن 1391 - 15:32

    به گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت؛ ابراهیم آقامحمدی در رابطه با صحبت‌های احمدی نژاد در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به ایلنا گفت:احمدی‌نژاد با بیانبه دنبال مهندسی انتخابات است. وی در ادامه با انتقاد از اینکه احمدی نژاد در جشن ملی ایرانیان بار دیگر بحث انتخابات آزاد را مطرح کرد، افزود:باید این […]

27302_orig
 
 
به گزارش میرملاس به نقل از خانه ملت؛ ابراهیم آقامحمدی در رابطه با صحبت‌های احمدی نژاد در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه به ایلنا گفت:احمدی‌نژاد با بیانبه دنبال مهندسی انتخابات است.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه احمدی نژاد در جشن ملی ایرانیان بار دیگر بحث انتخابات آزاد را مطرح کرد، افزود:باید این سوال از احمدی نژاد پرسیده شود که آیا اعتقاد دارد که با انتخابات آزاد انتخاب شده یا نه؟ اگر اعتقاد دارد دیگر نباید نگرانی برای دیگران داشته باشد.
نماینده خرم آباد در مجلس گفت:اگر اعتقاد نداشته که انتخاباتش آزاد بوده، ریاست جمهوری وی تا کنون مشروعیت نداشته است و باید بگوید چرا و بر چه اساسی در جایگاه ریاست جمهوری تاکنون باقی مانده است.
وی تصریح کرد:احمدی نژاد آمده بود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تا انتخابات را با شعار تقبیح مهندسی انتخابات،مهندسی کند.از این رو مدام بر رمز انتخاباتی جریان دولت که “زنده باد بهار” است تاکید می‌کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت:احمدی نژاد در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه حرف خود را بیان کرد و گوش به حرف هیچ کسی نداد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19460

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. به عنوان یک اصلاح طلب ، علیرغم اختلاف نظرهایی که با آقای آقامحمدی دارم اما با این صحبتشان و مواضع انتقادی که نسبت به احمدی نژاد دارند موافقم. احمدی نژاد خودش محصول انتخابات مهندسی شده است حالا یادش افتاده که مهندسی انتخابات کار خوبی نیست! اگر ایشان فراموش کرده که دوبار با این روش رییس جمهور شد مردم می توانند به یاد ایشان بیاورند.

  2. عجبا؟؟؟؟ آقامحمدی خودش هم محصول انتخابات مهندسی شده است و در انتخابات خرم آباد با طرح و مهندسی مشایی و جریان انحرافی به مجلس راه یافت .
    بابا تو دیگه کی هستی خودت محصول مهندسی انتخابات هستی

  3. محمود جون یادترفته باکودتا ریس جمهور شدی؟

  4. مگر دیگران به دنبال مهندسی اتنخابات نبوده ونیستند ؟ انتخابات دورسوم وششم مجلس یادتان نیست؟ انتخابات شورای شهر اول تهران چطور؟

  5. من واقع بین می بینم که مهندس بخشی از واقعیت راگفته.

    • واقع بین و مهندس هر دو یکی هستند که به دلیل نداشتن اطلاعات سیاسی و تاریخی اینطور به خاکی زده اند. در انتخابات مجلس سوم و ششم وزارت کشور و بخش اجرایی انتخابات دست چپ و اصلاحات بود و شورای نگهبان و نظارت دست راست در چنین فضایی امکان مهندسی انتخابات وجود ندارد اما در ٨ سال احمدی نژاد …

  6. ناشناس محترم اگرشما خیلی اطلاعات سیاسی داشته باشی میدانی که شورای نگهبان حداقل دراین دوره که به قول شما که قراراست انتخابات مهندسی شود موضع مستقل از طیف احمدی نژاد دارد.

  7. آقای مهدی ظاهرا از اوناییه که با رای آوردن آقامحمدی حسابی سوخته!! بابا یه کم عقلت رو کار بنداز اگر آقامحمدی از طیف مشایی بود و با مهندسی رای آورده بود که اینقدر از احمدی نژاد و دولتش انتقاد نمی کرد مجید دلبندم…!!!
    همه می دونن در بین ۹ نماینده استان آقامحمدی در صدر منتقدین دولت هستش.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.