تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۱۵۰۰ نفر از خرم‌آباد به مناطق جنگی اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 20441
  • 14 اسفند 1391 - 15:04

  به گزارش میرملاس ؛ فرماندار خرم‎آباد از اعزام یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان خرم‌آباد به مناطق جنگی خبر داد. به نقل از فارس ، مرتضی ولی‌پوری امروز در جلسه ستاد هماهنگی کاروان راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید، رزمندگان دوران دفاع مقدس و همه جانبازان، اسرا و ایثارگران هشت سال دفاع […]

n00056946-b

 

به گزارش میرملاس ؛ فرماندار خرم‎آباد از اعزام یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از مردم شهرستان خرم‌آباد به مناطق جنگی خبر داد.

به نقل از فارس ، مرتضی ولی‌پوری امروز در جلسه ستاد هماهنگی کاروان راهیان نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید، رزمندگان دوران دفاع مقدس و همه جانبازان، اسرا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هدف از بازدید هموطنان از مناطق جنگی زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ معنوی به نسل حاضر است.

فرماندار خرم‌آباد از رشادت و دلاور‎مردی‎های فرزندان این مرز و بوم به‎عنوان یادگاری ثبت شده در تاریخ ایران اسلامی یاد کرد و گفت: همه ما مدیون ایثار و مجاهدت شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم و در راه ترویج فرهنگ جهاد و ایستادگی وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی درخصوص اعزام علاقه‌مندان و دوستداران دفاع مقدس به مناطق جنگی گفت: مطابق سالیان گذشته هر سال در این ایام کاروان‎هایی از سراسر کشور به مناطق جنگی اعزام می‎شوند که در این راستا تاکنون بیش از چهار هزار نفر از شهرستان خرم‎آباد در قالب کاروان‎های دانشجویی و دانش‎آموزی جهت بازدید از مناطق جنگی اعزام شده‎اند، که تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان از تاریخ ۱۸ اسفند‌ماه جاری تا ۹ فروردین سال آینده در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می‎شوند.

فرماندار خرم‌آباد به شرایط ویژه شهرستان خرم‎آباد و قرار گرفتن در مسیر کاروان‎های راهیان نور اشاره کرد و گفت: به همین خاطر مردم استان و به‌ویژه شهرستان خرم‎آباد هر ساله بسیاری از زائران مناطق جنگی هستند که جهت رفاه حال این عزیزان برنامه‎ریزی ویژه و تمهیدات خاص در نظر گرفته می‎شود.

ولی‌پوری از أتخاذ تمهیدات لازم در راستای اعزام کاروان راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: هماهنگی‎های لازم درخصوص پیش‎بینی نیازمندی‎های سفر، تغذیه، اسکان و به‎ویژه سرویس ایاب و ذهاب زائران مناطق جنگی صورت پذیرفته، که مقرر شد برای حمل و نقل کاروان راهیان نور از وسایل نقلیه استاندارد و مدل بالا استفاده شود.

فرماندار خرم‌آباد از همه دستگاه‎های اجرایی شهرستان خواست با تعامل و همکاری ویژه شرایط را برای اعزام علاقه‌مندان به مناطق جنگی مهیا کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بیادهمه جوانهای دلیری که عاشقانه ازجان خودبرای میهن عزیزمان گذشتند وبی هیچ ادعایی به ما اموختند که پرواز را بخاطربسپار پرنده مردنی است ….یادشان گرامی باد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.