تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آخرین آمار ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در لرستان/ ۴۹۶۰ نفر انتخاب می شوند

  • کد خبر : 22633
  • 27 فروردین 1392 - 18:00

  به گزارش میرملاس ؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین آمار افراد ثبت نامی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان اعلام کرد. حسن شریعت نژاد اظهار داشت: از روز ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ماه سالجاری به مدت هفت روز، ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا […]

0 (5)

 

به گزارش میرملاس ؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان آخرین آمار افراد ثبت نامی برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در این استان اعلام کرد.

حسن شریعت نژاد اظهار داشت: از روز ۲۶ فروردین تا اول اردیبهشت ماه سالجاری به مدت هفت روز، ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در استان لرستان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بایستی برای ثبت‌نام دارای شرایط مندرج در قانون شوراها باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با بیان اینکه از دیروز کار ثبت نام کاندیداها در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون ۳۳۲ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر استان ثبت نام کرده اند.

شریعت نژاد این آمار را تا پایان وقت اداری امروز سه شنبه اعلام کرد و بیان داشت: از تعداد داوطلبان ثبت نامی ۳۲۰ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند.

وی به تفکیک آمار در شهرستانهای استان اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان بروجرد ۸۱ نفر در قالب ۷۷ مرد و چهار زن در انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان ادامه داد: همچنین در شهرستان خرم آباد نیز ۶۶ نفر مرد و دو نفر زن ثبت نام کرده اند. شریعت نژاد یادآور شد: در شهرستان ازنا ۱۱ نفر مرد، در الیگودرز ۳۳ مرد و دو زن و در شهرستان دلفان ۱۸ مرد برای انتخابات تاکنون نام نویسی کرده اند.

وی با اشاره به ثبت نام ۲۵ مرد و چهار زن در شهرستان دوره چگنی افزود: در شهرستان دورود تاکنون ۲۰ نفر مرد، سلسله ۱۹ نفر مرد، کوهدشت ۳۰ نفر مرد و پلدختر ۲۱ نفر مرد برای حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به ثبت نام داوطلبان در بخشداریها و فرمانداریها یادآور شد: همچنین به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر “آی سی تی” روستایی و اخذ کد رهگیری برای تکمیل ثبت نام به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

شریعت نژاد تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح هزار و ۵۶۵ روستا و ۲۶ شهر لرستان برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع با برگزاری چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان چهار هزار و ۹۸۰ نفر انتخاب خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=22633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. دور قبل دیدم کی ها تایید صلاحیت شدن چه گلی به سرمون زدن.اینبارم منتتظرشونیم

  2. زده باد مردم غیور لرستان به کوری چشم دشمنان همه باهم در انتخابات شرکت خواهیم کرد. http://www.davtalabin.com اخبار شوراها و داوطلبین انتخابات شوراها را در سایت داوطلبین بخوانید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.