تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

گهری‎ها نقره داغ شدند

  • کد خبر : 25182
  • 04 خرداد 1392 - 0:55

    کمیته انضباطی باشگاه گهر دورود اعضای تیم گهر را با جریمه‎های سنگین نقره داغ کرد. به گزارش میرملاس ؛ کمیته انضباطی باشگاه گهر دورود لرستان امروز جهت بررسی مشکلات انضباطی اعضای این تیم به ریاست صابر ظفر قندی تشکیل جلسه داد و آرای صادره از این کمیته به شرح زیر اعلام شد.   […]

n00501278-b
 
 
کمیته انضباطی باشگاه گهر دورود اعضای تیم گهر را با جریمه‎های سنگین نقره داغ کرد.
به گزارش میرملاس ؛ کمیته انضباطی باشگاه گهر دورود لرستان امروز جهت بررسی مشکلات انضباطی اعضای این تیم به ریاست صابر ظفر قندی تشکیل جلسه داد و آرای صادره از این کمیته به شرح زیر اعلام شد.

 

به دلیل بی‌انگیزگی و بی‎تفاوتی نسبت به بازی‎های پایانی این تیم و کسب نتایج ضعیف و شکست‎های متعدد در هفته‎های آخر لیگ اعضای تیم گهر دورود به کسر ۱۵ درصد از قرارداد آنها محکوم شدند.

 بازیکنان تیم فوتبال گهر دورود به علت عدم حضور در تمرین این تیم در تاریخ ۱۸ اردیبهشت امسال به کسر ۵ درصد از قرار داد آنها محکوم شدند.

هاملت میختاریان به علت تحریک بازیکنان جهت ایجاد اختلال در روند تمرین و تعطیلی تمرین این تیم (طبق گزارش حاصله از سوی آقایان علی قرایی قائم مقام باشگاه و مجید قدوسی معاونت اجرایی باشگاه) به کسر ۱۰ درصد از قرارداد محکوم شد.

فرید عابدی بازیکن تیم گهر دورود به علت مصاحبه‎های متعدد برعلیه باشگاه و بهره‎بردار تیم گهر به کسر ۱۰ درصد از قرارداد محکوم شد.

رضا کاردوست، مجید باجلان، مجید خدابنده لو، به علت مصاحبه برعلیه باشگاه و مدیریت باشگاه به کسر ۵ درصد از قرادادشان محکوم شدند.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. شهاب الدین عزیزی خادم تحصیلات خود را درمقطع دکترا و رشته روابط بین الملل-مطالعات منطقه ای ادامه می دهد. از فعالیتهای ورزشی وی می توان به عضویت در تیم ملی دانشجویی و تیم نیروی زمینی اشاره کرد. وی به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پیکان فعال بوده و هم اکنون عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است اقایی دکتر عزیزی خادم ریس کمیته تیم هایی ملی و شورای راهبردی فدراسیون فوتبال نیزمیباشنند ایشون لر وخرم ابادی میباشنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.