تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
5

سخنگوی شورای نگهبان رای نیاورد/ به دانشگاه بازمی‌گردم

  • کد خبر : 30071
  • 24 تیر 1392 - 13:25

        سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نمایندگان تشکر می‌کند که این بار را از دوش وی برداشتند، گفت: به دانشگاه بازمی‌گردم و فعالیتم در دانشگاه بیشتر خواهد شد. عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تصمیم امروز نمایندگان مجلس و انتخاب اعضای جدید شورای نگهبان، […]

IMG12062991
 
 
 
 
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نمایندگان تشکر می‌کند که این بار را از دوش وی برداشتند، گفت: به دانشگاه بازمی‌گردم و فعالیتم در دانشگاه بیشتر خواهد شد.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تصمیم امروز نمایندگان مجلس و انتخاب اعضای جدید شورای نگهبان، گفت: بنده هیچ برنامه‌ای ندارم و مانند همیشه در دانشگاه فعالیت خواهم کرد. ان‌شاء‌الله کارهای دانشگاهی را بیشتر پیگیری می‌کنم.

 

وی در همین زمینه ادامه داد:بنده همواره از نمایندگان تشکر کرده‌ام و باز هم تشکر می‌کنم که این بار را از دوش من برداشتند. البته به همکاران جدید که به‌عنوان عضو جدید شورای نگهبان انتخاب شدند، نیز تبریک می‌گویم.

 

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برنامه‌هایش در آینده و ادامه همکاری‌اش با شورای نگهبان، گفت: ان‌شاء‌الله به دانشگاه بازمی‌گردم و فعالیتم در دانشگاه بیشتر خواهد شد. البته رأی‌گیری تازه انجام شده و  بنده هنوز در مجلس هستم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=30071

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خدانگهدارت

  2. خداروشکر که رفتی…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.