تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تشریح فعالیت های هفته بسیج توسط فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت

  • کد خبر : 38580
  • 05 آذر 1392 - 12:47

  فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: بسیج، مظهر عشق و ایثار است. به گزارش lمیرملاس نیوز به نقل ازایسنا، سرهنگ آدینه‎وند، در جمع خبرنگاران بسیج را بهترین مدافع اسلام و انقلاب دانست و اظهار کرد: در بسیج، خدمت‎رسانی به صورت داوطلبانه است. وی با بیان اینکه تمام ترقی کشور به دست بسیج بوده است، تصریح […]

 

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: بسیج، مظهر عشق و ایثار است.

به گزارش lمیرملاس نیوز به نقل ازایسنا، سرهنگ آدینه‎وند، در جمع خبرنگاران بسیج را بهترین مدافع اسلام و انقلاب دانست و اظهار کرد: در بسیج، خدمت‎رسانی به صورت داوطلبانه است.

وی با بیان اینکه تمام ترقی کشور به دست بسیج بوده است، تصریح کرد: ایجاد اشتغال و رونق تولید و معنویت افزایی در سطح جامعه از جمله اقدامات بسیج است.

آدینه‎وند گفت: بسیج، ضمن اشراف اطلاعاتی در سطح کوهدشت به ایجاد امنیت در سطح این شهر هم کمک کرده است.

وی برگزاری یادواره‎های فرهنگی و شهدا را از دیگر اقدامات در هفته بسیج دانست و اظهار کرد:۵۰ برنامه در طول این هفته تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان اینکه در هفته بسیج، پروژه‎های جدیدالاحداث در بخش طرهانی و بخش کوهنانی افتتاح خواهد شد، بیان کرد: در این هفته رژه موتوری جهت نمایش قدرت در سطح شهرستان انجام خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن اشاره به اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم گفت: ویزیت رایگان و ایجاد پایگاه‎های مقاومت جهت خدمت به محرومین از جمله اقدامات بسیج در راستای محرومیت‎زدایی است.

آدینه‎وند، بسیج را طی هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان‎ها و ارزش‎های انقلاب دانست و افزود: برگزاری کارگاه تداوم آموزش سرگروه‎های صالحین، دیدار با امام جمعه، گلباران مزار پاک و مطهر شهدا با حضور مدیران ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری جلسات سخنرانی با موضوع بسیج امتداد حماسه حسینی بخشی از برنامه‎های هفته بسیج در کوهدشت است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت، یادآور شد: برگزاری زیارت عاشورا همراه با عزاداری و گلباران مزار شهدا، برگزاری نشست بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را از دیگر برنامه‎های این هفته است.

وی افزود: برگزاری صبحگاه مشترک دانش‎آموزی، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، برگزاری همایش بسیج سازندگی، اردوهای علمی و فرهنگی،  نشست حلقه های صالحین، نشست سیاسی، همایش بصیرتی سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‎های پیش‎بینی شده به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج در عرصه‎های سازندگی، عمران و آبادانی نقش پیشرو و اساسی دارد و آثار و برکات این نهاد مردمی را در جای جای میهن اسلامی به خوبی می‎توان نظاره کرد؛ تصریح کرد: بسیج که به خوبی در دوران دفاع مقدس نقش خود را ایفا کرد، پس از جنگ نیز به دستور رهبر معظم انقلاب حرکت در مسیر علم و فناوری را آغاز کرده که دراین عرصه نیز موفق بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت، با تأکید بر اینکه بسیجیان با تعقیب خط صحیح انقلاب اسلامی از طریق افزایش معلومات و سطح دانش و آگاهی‎های خود از جمله بینش سیاسی می‎توانند در صحنه‎های مختلف، حضور خود را اعلام دارند، افزود: توجه به تفکر بسیج و بسیجی، کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‎دهد و از خطرات و توطئه‎های دشمنان ایمن می‎سازد.

آدینه‎وند با اشاره به لزوم برگزاری مراسم هفته بسیج بیان کرد: یکی از اهداف برگزاری هفته بسیج نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ چرا که پرداختن به شهید و شهادت به معنای دفاع از ارزش‎ها است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=38580

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با تبریک این ایام بر همه بسیجیان راستین و تشکر از سرور گرامی و برادر ارجمندجناب سرهنگ آدینه وند
    جمله پایانی گفتگوی ایشان خیلی جالب بود :
    یکی از اهداف برگزاری هفته بسیج نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است؛ چرا که پرداختن به شهید و شهادت به معنای دفاع از ارزش‎ها است.

  2. موافقم/

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.