تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آمار کشته‌های آتش‌سوزی پتروشیمی لرستان به ۲ نفر رسید

  • کد خبر : 41314
  • 14 دی 1392 - 16:18

 مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:‌ متاسفانه یکی دیگر از مجروحان حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی لرستان جان‌ باخت. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، هوشنگ بادپی اظهار کرد: بر اثر آتش‌سوزی در مخزن گازوئیل پتروشیمی لرستان سه نفر مجروح شدند که یک نفر از این مجروحان در حین انتقال به بیمارستان شهدای خرم‌آباد […]

 مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:‌ متاسفانه یکی دیگر از مجروحان حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی لرستان جان‌ باخت.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، هوشنگ بادپی اظهار کرد: بر اثر آتش‌سوزی در مخزن گازوئیل پتروشیمی لرستان سه نفر مجروح شدند که یک نفر از این مجروحان در حین انتقال به بیمارستان شهدای خرم‌آباد درگذشت.

وی عنوان کرد:‌ با وجود تلاش تیم پزشکی بیمارستان شهدای خرم‌آباد متاسفانه یکی دیگر از مجروحان این حادثه ساعاتی پیش فوت کرد.

بهمن آزادی‌مقدم و ماشا‌الله مهدی‌پور دو مجروح حادثه پتروشیمی خرم‌آباد بودند که هر دوی آنها فوت کردند.

ساعت ۱۱ ظهردیروز یکشنبه یکی از مخازن گازوئیل در پتروشیمی لرستان دچار حریق شد که بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند.

مدیر اچ.اس.ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی به علت این حادثه اشاره کرد و گفت: جوشکاری بالای مخزن گازوئیل و عدم رعایت نکات ایمنی موجب آتش‌سوزی در پتروشیمی لرستان شد.

قدرت‌الله نصیری افزود: جوشکاری بالای مخزن گازوئیل بدون رعایت مسائل ایمنی موجب آتش سوزی در پتروشیمی لرستان شد.

مدیر اچ.اس.ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: بخار گازوئیل که در بالای مخزن جمع شده بود، موجب آتش‌سوزی شد.

مطابق اعلام نظر مسئولان  حادثه رخ داده در سایت پتروشیمی خرم‌آباد آسیبی به سازه اصلی پتروشیمی و تجهیزات آن وارد نکرده است.

پتروشیمی خرم‌آباد یکی از خطوط لوله اتیلن غرب کشور است که در مجاورت شهرک صنعتی شماره دو خرم‌آباد و در زمینی به وسعت ۱۳۰ هکتار احداث شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=41314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با امید اینکه که مصدومان حادثه با دعای خیر مردم سلامت خودشان را به دست بیاورند

  2. انشاالله هر چه بیشتر به اصول ایمنی پایبند باشیم تا کمتر با این جور حوادث دلخراش روبرو باشیم

  3. اون از پتروشیمی نداشتنمون اینم از پتروشیمی داشتنمون…..واقعا جای تاسف داره

  4. نخستین فاکتور در تاسیسات اشتعال زا رعایت مطلق ایمنی و پر هیز از روش های شخصی و غیر استاندارد و همچنین نظارت ویژه مسئولین سایت می باشد ؛ پوسته خبر گویای استنکاف مسئولین پتروشیمی خرم آباد از قواعد ایمنی و بکار گیری افراد غیر متخصص در تعمییر یا تکمیل مخزن سوخت بوده که انتظار است به منظور اجتناب از موارد مشابه ضمن بررسی کارشناسی و محتوای موضوع ؛هرگونه قصور یا تقصیر احتمالی افراد را با درجه نهایی مجازات پاسخ دهند.

  5. اصلاحی:

    نخستین فاکتور در تاسیسات اشتعال زا رعایت مطلق ایمنی و پر هیز ازاعمال روش های شخصی و غیر استاندارد و همچنین نظارت ویژه مسئولین سایت می باشد ؛ پوسته خبر گویای استنکاف مسئولین پتروشیمی خرم آباد از قواعد ایمنی و بکار گیری افراد غیر متخصص در تعمییر یا تکمیل مخزن سوخت بوده که انتظار است به منظور اجتناب از موارد مشابه ضمن بررسی کارشناسی و محتوایی موضوع ؛هرگونه قصور یا تقصیر احتمالی افراد را با درجه نهایی مجازات پاسخ دهند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.