تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شرایط مناسب برای رشد و رونق فعالیت های اقتصادی مجتمع پارسیلون فراهم می شود

  • کد خبر : 42583
  • 01 بهمن 1392 - 12:48

استاندار لرستان با تاکید بر انجام کارهای کارشناسی و موثر در حوزه رشد و توسعه اقتصادی استان، بر ایجاد زمینه و بستر مناسب رشد و رونق فعالیت های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی مجتمع پارسیلون تاکید کرد. به گزارش میرملاس نیوز، مهندس هوشنگ بازوند در جریان بازدید از مجتمع اقتصادی پارسیلون خرم آباد، افزود: مجتمع پارسیلون […]

استاندار لرستان با تاکید بر انجام کارهای کارشناسی و موثر در حوزه رشد و توسعه اقتصادی استان، بر ایجاد زمینه و بستر مناسب رشد و رونق فعالیت های تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی مجتمع پارسیلون تاکید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز، مهندس هوشنگ بازوند در جریان بازدید از مجتمع اقتصادی پارسیلون خرم آباد، افزود: مجتمع پارسیلون یکی از واحدهای اقتصادی قدیمی استان لرستان است که به واسطه قدمت و فعالیت طولانی مدت آن، همواره مورد توجه مردم و مسئولان استان قرار داد.

وی اظهار کرد: این شرایط به نحوی است که رونق اقتصادی و فعالیت مناسب این مجتمع همواره به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این استان مطرح بوده است.

مهندس بازوند با اشاره به صدور دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات فراروی این واحد اقتصادی، بر فعالیت بهینه و مستمر اقتصادی این مجتمع و همچنین تامین رفاه و حداقل نیازهای مالی کارکنان این مجموعه تاکید کرد.

استاندار لرستان ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه اقتصادی، در گفتگو با مدیران و کارکنان پارسیلون از نزدیک با مسایل، مشکلات، توانمندی ها و قابلیت های این مجموعه اقتصادی آشنا شد.

مهندس بازوند تصریح کرد: به زودی با تشکیل جلسه ای کارشناسی و مدیریتی در استان با حضور مدیران مرتبط و مسئول در حوزه های اقتصادی، راهکارهای موثر برای رونق مجتمع پارسیلون بررسی خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=42583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر مهندس بازوند

  2. بعد از انتخابات با شکوهی که برگذار شد و مردم شریف کوهدشت هم هم صدا با اکثریت مردم کشور اسلامی به تدبیر جناب حسن روحانی رای دادند.
    حال اگر جناب استاندار پیام اکثریت مردم کوهدشت را دریافت کرده باشند باید فرمانداری از جنس “تدبیر” برای این شهر انتخاب کنند. از ایشان خواهشمندم در صورتی که جناب ملکشاهی نماینده محترم شهر “همراه با نظر مردم” نمی باشد ، در مقابل خواسته ایشان بایستند و نظر مردم را بر نظر نماینده ترجیح دهد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.