تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان: افتخار آفرینی کشتی‌گیر لرستانی در مسابقات جهانی موجب خرسندی جامعه شد

  • کد خبر : 138988
  • 26 مرداد 1402 - 7:47

استاندار لرستان در پیامی ضمن تبریک کسب نشان طلای کشتی گیر استان در مسابقات جهانی گفت: افتخار آفرینی “محمدرضا شاکری” ورزشکار لرستانی موجب خرسندی جامعه شد. به گزارش میرملاس از روابط عمومی استانداری لرستان در پیام روز چهارشنبه “فرهاد زیویار” آمده است: افتخارآفرینی و کسب مدال طلای جهانی از سوی “محمدرضا شاکری” ورزشکار لرستانی عضو […]

استاندار لرستان در پیامی ضمن تبریک کسب نشان طلای کشتی گیر استان در مسابقات جهانی گفت: افتخار آفرینی “محمدرضا شاکری” ورزشکار لرستانی موجب خرسندی جامعه شد.

به گزارش میرملاس از روابط عمومی استانداری لرستان در پیام روز چهارشنبه “فرهاد زیویار” آمده است: افتخارآفرینی و کسب مدال طلای جهانی از سوی “محمدرضا شاکری” ورزشکار لرستانی عضو تیم ملی در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، مایه افتخار است و موجب خرسندی ملت شریف ایران و هم استانی‌های ورزش‌ دوست شد.

این پیام می افزاید: این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به این قهرمان ملی، خانواده محترم و مربیان وی و همچنین جامعه ورزش لرستان تبریک عرض نموده و استمرار موفقیت‌ها و سربلندی ورزشکاران استان در میادین بین‌المللی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

محمدرضا شاکری ملی پوش لرستانی کشتی آزاد جوانان، در وزن ۶۵ کیلوگرم با غلبه بر حریف آمریکایی به نشان طلای مسابقات قهرمانی جوانان جهان به میزبانی اردن دست یافت.

رقابت‌های کشتی قهرمانان جهان در ۲ رشته آزاد و فرنگی روزهای ۲۳ تا ۲۸ مرداد ماه در شهر امان کشور اردن در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=138988

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.