تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بستر مناسب برای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و همه جانبه اقتصادی در لرستان فراهم شده است

  • کد خبر : 43650
  • 16 بهمن 1392 - 10:22

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی کورانی فرˈ  در گردهمایی بانوان شاغل در […]

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات علمی و هدفمند انجام شده، زمینه و بستر مناسب برای سرعت بخشی به روند رشد و توسعه پایدار اقتصادی استان فراهم شده است.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی کورانی فرˈ  در گردهمایی بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان، افزود: توسعه اقتصادی، رونق و شکوفایی صنعتی استان لرستان به عنوان یک خواست و دغدغه عمومی مردم، به یکی از مطالبات و اقدامات جدی مدیریت اجرایی استان تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: درهمین ارتباط، در ماههای اخیر اقدامات بسیار موثر و مناسبی در زمینه فراهم کردن فرصت های شغلی، تولید ثروت با جذب سرمایه های بخش خصوصی و زمینه سازی برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم در استان انجام شده است.

کورانی فر تصریح کرد: تحقق این مهم و دستیابی به رشد و توسعه پایدار و رفع محرومیت از چهره استان، نیازمند همراهی، همکاری و تعامل جدی و هدفمند دستگاههای اجرایی استان و همچنین همکاری مطلوب عموم مردم است.

معاون استاندار لرستان گفت: توسعه و پیشرفت و دستیابی به عمران و آبادانی مستلزم ایجاد و برقراری تعامل، وحدت نظر، همدلی و وفاق جمعی در حوزه های مختلف مدیریتی و اجتماعی و اقتصادی است.

وی تاکید کرد: لرستان از ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفرد و مناسبی در حوزه ها و بخش های مختلف صنعتی و تولیدی بهره مند است که شناسایی و بهره مندی بهینه از ظرفیت ها نقش مهمی در هموار شدن مسیر رشد و توسعه منطقی و همه جانبه استان دارد.

وی افزود : منابع غنی، ظرفیت های مناسب و نیروی انسانی ماهر و کارآمد از دیگر نیازهای دستیابی به رشد و توسعه متوازن و پایدار است که لرستان دارای این توانمندی ویژه است.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از عوامل موثر در توسعه اقتصادی، مقوله ارتباطات است چراکه تبادل تجربه و استفاده از دانش نخبگان و تجربه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی، موجب بهبود شرایط در مسیر کسب موفقیت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: در حال حاضر نیمی از جمعیت کشور و استان را بانوان تشکیل می دهند که این قشر، سهم مهمی در رشد و پیشرفت جامعه را برعهده دارند.

وی افزود: بانوان همواره حضور چشمگیری در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی داشته و دارند و بر همین اساس نیز از جایگاه والایی در موفقیت کارها و پیشبرد طرح ها و تحقق اهداف برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: توجه به نقش و توانمندی بالایی بانوان و بهره مندی از قابلیت های موثر این قشر در روند رشد و توسعه اقتصادی استان لرستان، به عنوان یک اصل مهم و اساسی در دستور کار مدیریت ارشد اجرایی استان لرستان قرار دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب آقای شاهرخی بهتر است به جای خط و نشان کشیدن های بی مورد اجازه دهید مسئولین مدیر و مدبر بدون حاشیه و در امنیت خاطر کامل به حل مسائل و مشکلات استان بپردازند.
    در ضمن عرض کنم خدمت تمامی دوستان گرامی آقایان کورانی فر و بازوند از بهترین و پاک ترین و کار بلد ترین مدیران استان بزرگ و صنعتی مرکزی بودند. و بنده بعنوان یکی از ساکنان غیر بومی(دانشجوی) آن استان مدیریت خوب ایشان و رضایت همه جانبه مردم را به خوبی لمس و مشاهده کردم.

  2. جناب آقای علی کورانی هم استانی محترم که در کارایی ودلسوزی وتعهد جنابعالی در خدمت به همشهریان شکی نیست اما فراهم شدن زمینه رشد وتوسعه متوازن وهمه جانبه اقتصادی بستگی به هنر وشم مدیریتی و تحول وبغییر در سیستم مدیریی جا مانده از دولت قبل دارد بدون در نطر گرفتن این آیتم محال وبه بیراهه می رویم به طور مثال در شهرستان کوهدشت شهر شما نیروی کارمند اداره آتش نشانی سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت شده است در حالی که این اداره نیروی تربیت شده باسابق داردو یا در شهرستان محروم دلفان یک نفر نیروی قرار دادی بی تجریه یک سالی است که سکاندار این اداره شده است به واشطه ارتباطات ورقیق بازی ها که نهایتا” دودش به چشم مردم میرود که از دولت قبلی به یادگار به جا مانده است آیا حضرت عالی بعنوان یک نیروی فعال ومدیر در جریان این مدیریتها هستید به ضرس قاطع هرگز جناب مدیر با این وصف باید انقلابی در مدیریت ادارات لرستان بخصوص کوهدشت وk,vآباد باید بدور از غوغا سالاریها ورفیق بازیهای دولت خبری بوجود آورد واستان را از این مدیریت بی انگیزه ونا کارآمد نجات داد اگر راست میگید این گوی واین میدان وبه حضور تحسین بر انگیز مردم در انتخابات ۲۴ خرداد که رای به تغییرات مدیریتی بود مخلصانه وشجا عانه پا سخ مثبت دهید آ نهنگام سراغ توسعه متوازن یروید.با تشکر از مدیر محترم سایت میر ملاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.