تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

شریعتمداری: مشکلات اقتصادی موجود در استان لرستان، با نگاه مشارکت جویانه رفع می شود

  • کد خبر : 51345
  • 18 خرداد 1393 - 10:22

  معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر استان لرستان تنها با رویکرد و نگاه مشارکت جویانه حل خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، ˈمحمد شریعتمداریˈ روز شنبه در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای رفع موانع و مشکلات استان […]

 

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر استان لرستان تنها با رویکرد و نگاه مشارکت جویانه حل خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا ، ˈمحمد شریعتمداریˈ روز شنبه در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی لرستان در جمع خبرنگاران، افزود: در راستای رفع موانع و مشکلات استان های کمتر توسعه یافته کشور از جمله لرستان، توسعه متوازن مطابق اصل ۴۸ قانون اساسی به عنوان یکی از اولویت ها، مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

وی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس و کمبودها و عقب ماندگی هایی تاریخی این استان، اظهار کرد: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس بیشترین سرمایه گذاری را برای حراست و پاسداری از نظام و انقلاب کردند و تبعات منفی ناشی از جنگ و مشکلات امنیتی ایجاد شده به همین دلیل، موجب محرومیت استان و عدم سرمایه گذاری و رونق اقتصادی مناسب این استان شده است.

وی با تاکید بر پیگیرهای دولت و تشکیل جلسات با حضور کارشناسان با هدف رفع مشکلات استان لرستان، تصریح کرد : با توجه به عقب ماندگی های زیاد و تاریخی انباشت شده در برخی استان ها از جمله لرستان، تخصیص اعتبارات ویژه برای این استان ها بسیار مهم و ضروری است.

شریعتمداری همچنین در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات اقتصادی لرستان، گفت: به همین منظور جلسات زیادی با حضور استاندار لرستان و مقامات ارشد اجرایی کشور در تهران و استان برگزار شده که از آن جمله می توان به سفر معاون اول رییس جمهوری و بنده به این استان و شرکت در جلسه توسعه و برنامه ریزی لرستان اشاره کرد.

به گفته وی، دراین راستا، شناسایی دقیق و کارشناسی مشکلات، مطالبات، ظرفیت ها و قابلیت های موجود با هدف جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی در روند توسعه و عمران استان لرستان ، اقدامی بسیار مهم و اثربخش است.

معاون اجرایی رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت های طبیعی و گردشگری استان و امنیت پایدار حاکم بر لرستان، افزود : با وجود ظرفیت های ویژه گردشگری، اقتصادی، صنعتی و معدنی موجود در استان، بستر مناسب برای حضور فعال و موثر بخش خصوصی در عرصه های اقتصادی و صنعتی استان به خوبی فراهم است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=51345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. “گوی با اشاره به رشادت ها و جانفشانی مردم لرستان…. ”
    بابا ما دیگه گوشمون از این حرف ها پر شده
    دو صد گفته چو نیم کردار نیست

    • تو این ۳۰ و اندی سال تنها استانی که فقط و فقط براش حرف زدن لرستان بوده بسه دیگه خسته نشدید واقعا.
      هیچ کاری نکردید هیچ تو سرمونم زدید
      والا به قرآن اگه دروغ میگم بگید دروغ میگم

  2. بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله!
    متشکریم حاجی
    خدمت باشیم

  3. ضمن عرض خسته نباشید خد مت جناب آقای شریعتمداری امیدوارم این عنایات در حق مردم لرستان منقطع نگردد وهمچنان تاپایان دوره خدمتی خود ما راببینندکه همین اندک انتظار هم قطعآ ازدیدگان مردم قدرشناس لرستان بدور نخواهدماند به آقای شریعتمداری این نکته را یاداورشوم مردم لرستان برروی کلمات غیور دلاور و………….خیلی حساس میباشند زیرا هر گاه دولت مردان وبالانشینان مردم لرستان را بااین عناوین مورد خطاب قراردادند چیزی گیرشان نیامد مگر………..البته شاید از بد روزگار یا خدای ناکرده عمدآدرطول عمر پربرکت انفلاب از مجموع یازده کابینه که بالغ بر۳۰۰وزیر رادر خود دیده اند وزرای لرستانی نزدیک به صفر بوده اند وتعدادوزرا ومسئولین کابینه دولت تدبیر وامید که لرستانی هستند متاسفانه (۰) نفراست!!؟ پس شاید بهتر است اینجوری گفت (مردم لرستان رضوان الله علیه)

    • دلت خوشه رحیمیان جان باورکن همان ده مرده ای که توی مسجدصاحب الزمان در برابر سوال های تو مات شده بود ازاین آقایان روراست تراست پس انتظارنداشته باش برای مردم لرستان طلب مغفرت نمایند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.