تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پروژه‌های نیمه‌تمام عشایری کوهدشت تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 55772
  • 24 شهریور 1393 - 9:59

به گزارش میرملاس نیوز،مراد حیدریان در گفت‌وگو با فارس درباره چگونگی ارائه خدمات به عشایر و روستاییان این شهر گفت: امسال چند پروژه آبرسانی، آسفالت جاده، خدمات کشاورزی و… در کوهدشت به بهره‌برداری می‌‎رسد که بر اساس مصوبه هیئت دولت، این پروژه‌های نیمه‌کاره باید در اولویت قرار بگیرند، ما نیز امیدواریم که هرچه سریع‌تر بودجه […]

http://lakna.ir/wp-content/uploads/2014/09/14-8-14208-1.jpg

به گزارش میرملاس نیوز،مراد حیدریان در گفت‌وگو با فارس درباره چگونگی ارائه خدمات به عشایر و روستاییان این شهر گفت: امسال چند پروژه آبرسانی، آسفالت جاده، خدمات کشاورزی و… در کوهدشت به بهره‌برداری می‌‎رسد که بر اساس مصوبه هیئت دولت، این پروژه‌های نیمه‌کاره باید در اولویت قرار بگیرند، ما نیز امیدواریم که هرچه سریع‌تر بودجه این پروژه‌ها تصویب شده و به دست ما برسد، تا این چند پروژه ناتمام را کامل کنیم.

وی به بخشی از این پروژه‌های عشایری این شهرستان گریزی زد و افزود: آب‌رسانی به کانون چغابل هومیان به طول ۶ کیلومتر، تکمیل چالاب‌های هومیان به طول ۲٫۵ کیلومتر، آسفالت جاده سفید قبله ضرون به طول ۶ کیلومتر و … از جمله این پروژه‌ها هستند که کار آنها انجام شده و منتظر تخصیص اعتبار برای تکمیل سایر طرح‌هایمان هستیم.

این مسئول به حضور مسئولان ارشد در شهرستان‌ها و کارآمد بودن اینگونه سفرها اشاره کرد و گفت: در دهه فجر سال گذشته استاندار لرستان به منظور رفع مشکلات و مسائل روستاییان و عشایر این شهر به کوهدشت آمدند و در جلسه‌ای که به همین منظور در فرمانداری کوهدشت با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت، فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولان این شهر برگزار شد، ۱۴ مصوبه تهیه و تصویب شد که به موجب آن ادارات مختلف موظف شدند، در مسائلی که می‌توانند کمک کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

وی همچنین ادامه داد: این جلسه مصوبات خوبی از جمله آسفالت ۲۳ کیلومتر جاده در منطقه ضرونی، هومیان و چم داشت که توسط اداره راه وشهرسازی در حال انجام بوده و زیرسازی بخشی از آن نیز انجام شده است.

رئیس اداره امور عشایر کوهدشت در ادامه بیان کرد: اداره امور عشایر خدمات ارزشمندی انجام داده و به عنوان مثال ما در کوهدشت آبرسانی سیار به مناطق کم آب را با یک کامیون ۱۲ هزار لیتری انجام دادیم. و نمی‌گذاریم، افراد در منطقه‌ای از کوهدشت بی‌آب باشند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر شما ومسئولان زحمت کش خسته نباشید مشکل ما این می باشد که همه دوست داریم مدیر کل باشیم وبه این خاطر از نماینده زیاد راضی نیستند باور کنید نماینده برای بنده هم کاری نکرده ولی ایشان فعال هستند چرا نمی خواهیم باورکنیم**

  2. باسلام وعرض خسته نباشیدخدمت مهندس حیدریان
    ایشان ازمدیران اجرایی وباسابقه وباتجربه هستندومشکلات عشایری روکاملادرک میکنندوتمام وقت خودراصرف خدمت به این قشرمحروم وزحمت کش (عشایر)میکنندبرای ایشان وکلیه همکاران تلاشگرش آرزوی موفقیت وپیروزی راداریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.