تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

سلسله،دلفان وکوهدشت؛ شهرستان های آسیب پذیر لرستان

  • کد خبر : 62134
  • 19 آذر 1393 - 10:30

    فرماندار شهرستان دلفان گفت : سلسله ، دلفان و کوهدشت به عنوان شهرستان های آسیب پذیر استان لرستان انتخاب شده اند . به گزارش میرملاس ، ‘علی باقری’ در گفت و گو با ایرنا افزود: این سه شهرستان به همراه شهرستان هایی از استان های کرمانشاه و سیستان بلوچستان از لحاظ آسیب های […]

باقری

 

 

فرماندار شهرستان دلفان گفت : سلسله ، دلفان و کوهدشت به عنوان شهرستان های آسیب پذیر استان لرستان انتخاب شده اند .

به گزارش میرملاس ، ‘علی باقری’ در گفت و گو با ایرنا افزود: این سه شهرستان به همراه شهرستان هایی از استان های کرمانشاه و سیستان بلوچستان از لحاظ آسیب های اجتماعی وضعیت خوبی ندارند و به همین سبب وزارت کشور در نظر دارد توجه ویژه ای نسبت به شهرستان ها داشته باشد.

 

وی، اظهار امیدواری کرد با توجه به انتخاب این شهرستان ها ، وزارت کشور و هیات دولت اعتبارات خوبی را برای این مناطق تخصیص دهد تا با برنامه ریزی بتوان زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را اجرا کنیم .

 

نماینده عالی دولت در شهرستان دلفان مهاجرت ، بیکاری ، اعتیاد و طلاق را از مهمترین آسیب های اجتماعی در شهرستان دلفان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: آسیب های اجتماعی زمینه های متعددی دارند اقتصاد ، فرهنگ ، عرف ها و عادات و حتی جغرافیای یک منطقه می تواند زمینه ساز یک آسیب اجتماعی شود.

 

وی، با انتقاد از برخی افراد که معتقدند در شهرستان دلفان آسیب های اجتماعی وجود ندارد تصریح کرد: باید به این عده بگویم وضعیت آسیب های اجتماعی در منطقه در حال تبدیل شدن به یک بحران است .

‘باقری’ اظهار داشت : اگر آسیب های اجتماعی در شهرستان دلفان و سایر شهرستان های کوچک را ساده بگیریم بدون شک در کوتاه مدت و دازمدت گریبانگیر شهرهای بزرگ و کلان شهرها می شود .

 

این مسئول ، بخش بزرگ آسیب های اجتماعی را معلول بی عدالتی ها در گذشته عنوان کرد و بیان داشت : اگر بر اساس قانون اساسی منابع و امکانات کشور بطور عادلانه در سراسر کشور توزیع می شد امروز شاهد بسیاری از آسیب های اجتماعی نبودیم .

فرماندار شهرستان دلفان یادآور شد : مدیران استانی و کشوری بایستی مقوله آسیب های اجتماعی را در شهرستان ها را جدی بگیرند تا از گسترش این آسیب ها جلوگیری شود.

 

 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=62134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جناب آقای فرماندارعزیز اکنون دولت محترم تدبیروامید عدالت دربودجه رارعایت کند که چندسال بعد هم نگویند درگذشته عدالت رعایت نشده است!

  2. من یک جوان تحصیل کرده هستم که به دلیل کمبود امکانات در شهرستان وبیکاری معتاد شدم مسئولین معتاد معتاد معتاد به مواد مخدر شدم .خیلی از دوستای تحصیل کرده دیگر رو هم میشناسم که از بیکاری یا دارن معتاد میشن یا افتادن توخط……ما که از دست رفتیم شرافتن به فکر بقیه باشید کوهدشت هیچی نداره که دلمونو خوش کنیم………./

  3. هی خدا هاواااااااااااااااااااااااااااااااااااااار بعد از ۳۶ سال از انقلاب تازه فهمیدین یه شهرستانی به اسم کوهدشت در نقشه لرستان ایران هستش چقد دیر شده برای خدمت به این جوانای عزیز و دلاور .متاسفانه اکثرا …………………………………شدند. لاقل از شهدای این شهرستان خجالت بکشیم

  4. واقعا” حرف درستی گفتند و دست روی نقطه حساس و قابل توجهی گذاشتند.

  5. سلام
    آفرین بر فرماندار فرا مرزی نورآباد

  6. ان شاءا… که به این مقوله به عنوان فرصتی جهت پرورش استعدادهای جوانان دلفان خصوصا در دو زمینه علمی ,ورزشی به منظور جلوگیری از مهاجرت و بدل شدن به شهروندی نابهنجار در کلانشهری چون تهران , توجه شود . دلفان با داشتن جوانانی مستعد ظرفیت کسب رتبه های برتر ورزشی را در جهان دارد به یقین این امر در برنامه ای میان مدت و دراز مدت منتج به نتیجه خواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.