تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

کارکنان دولت برای تکمیل زائرسرای لرستان در مشهد مقدس مشارکت کنند

  • کد خبر : 67973
  • 19 اردیبهشت 1394 - 9:40

استاندار لرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی زائرسرای لرستان در مشهد مقدس خواستار مشارکت اقتصادی کارکنان دولت در ساخت این زائر سرا شد. هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه شورای اداری افزود: مشارکت اقتصادی در ساخت این زائر سرا یک حرکت فرهنگی و خیرخواهانه است که موجب تکمیل طرح در مدت زمان معین خواهد شد. وی […]

استاندار لرستان

استاندار لرستان

استاندار لرستان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی زائرسرای لرستان در مشهد مقدس خواستار مشارکت اقتصادی کارکنان دولت در ساخت این زائر سرا شد.
 
هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه شورای اداری افزود: مشارکت اقتصادی در ساخت این زائر سرا یک حرکت فرهنگی و خیرخواهانه است که موجب تکمیل طرح در مدت زمان معین خواهد شد.

وی اظهار داشت: ساخت زائرسرای لرستان در جوار حرم امام هشتم (ع) با همت نماینده ولی فقیه در لرستان شکل گرفته و با تشکیل هیات امنای این زائرسرا،شخصیت های حقیق و حقوقی در این طرح مشارکت کرده اند.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم لرستان و سفرهای هرساله مردم به مشهد مقدس گفت:بسیاری از زائران لرستانی به ویژه افراد بی بضاعت و کم درآمد مشکل اسکان دارند که با بهره برداری از این زائر سرا ، دغدغه اسکان این افراد برطرف خواهد شد.

وی با تقدیر از شهرداری مشهد به منظور زمین و پروانه ساخت رایگان این زائرسرا تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت زائرسرا ۳۰ تا۴۰ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون ۱۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به وجود ۵۲ هزار کارمنددر استان چنانچه این افراد کمک های مالی خود را به ساخت این زائرسرا هدیه کنند مبلغ قابل توجهی در این راستا جمع آوری می شود.

منبع خبر : ایسنا

بازوند اظهار داشت: همچنین با توجه به اعلام آمادگی بانکها، تسهیلات قرض الحسنه بدون ضمانتهای بانکی آزاددهنده به کارمندان متقاضی مشارکت در ساخت زائرسرا نیز اعطا و اقساط آن از حقوق کارکنان کر خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث زائرسرای لرستان در مشهد مقدس هفته گذشته آغاز شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=67973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام
    بایستی شماره حسابی را اعلام و از طریق ادارات اطلاع رسانی کنید و یا اینکه با همکاری تلفن های همراه انتقال راحت تر است

  2. فکر کنم دیگه با این وضعیت اوضاع معلومه
    مسئولی که نتونه ۴میلیارد پول برای یه پروژه تهیه کنه باید فاتحه حقوق کارمنداش رو هم اینجوری بخونن
    درسته که این عمل یک حرکت انسانی و خداپسندانه است ولی چرا مسئولانی که پیگیری کردن از جیب مردم میخوان مایه بزارن
    دستشون درد نکنه کار بسیار خوبیه ولی بقیه اش رو هم خودشون انجام بدن

  3. اینجانب ازنزدیک درجریان این امرخدپسندانه میباشم وازنماینده محترم ولى فقیه دراستان کمال تشکررادارم وتشکردیگرى ازشهردارمحتم مشهدمقدس بجهت دراختیارگذاشتن زمین ومجوزرایگان وامیدوارم باهمت مسئولین وهم استانیهاى این پروژه به اتمام برسد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.