تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

شماره‌ی جدید پیشوک بر پیشخوان دکه ها

  • کد خبر : 6843
  • 27 تیر 1391 - 2:02

پیشوک جدید با عنوان پیشوک شماره ی ۲ و ۳ وارد بازار شد. به گزارش سرویس ادبی-هنری میرملاس نیوز، ماهنامه ی کودکان استان لرستان – پیشوک – روز گذشته وارد بازار فرهنگ استان لرستان شد و از طریق دکه های مطبوعاتی و دیگر مراکز فروش در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. مدیر مسئول این ماهنامه […]

پیشوک جدید با عنوان پیشوک شماره ی ۲ و ۳ وارد بازار شد.

به گزارش سرویس ادبی-هنری میرملاس نیوز، ماهنامه ی کودکان استان لرستان – پیشوک – روز گذشته وارد بازار فرهنگ استان لرستان شد و از طریق دکه های مطبوعاتی و دیگر مراکز فروش در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مدیر مسئول این ماهنامه در گفت و گویی کوتاه با سایت میرملاس ضمن قدردانی از اساتید بزرگوار همراه پیشوک و کادر این ماهنامه عنوان کرد: پیشوک ۲ و ۳ که به مانند شماره ی قبل در ۳۶ صفحه ی تمام رنگی و دو ضمیمه ی ۴ صفحه ای رایگان طراحی و چاپ شده است، با تفاوت هایی در فرم و محتوا به دست علاقه مندان خواهد رسید.

داریوش جعفری تاکید کرد که: دوستان گرامی، شاعران، نویسندگان، منتقدین و صاحب نظران ، همواره می توانند مطالب و دیدگاه های خود را از طریق آدرس الکترونیکی pishoook@gmail.com   برای هیئت تحریریه ارسال کرده و از این طریق دوستان خود را در این ماهنامه به بهترین شکل یاری رسانند.

ضمن این که سایت ماهنامه‌ی پیشوک نیز طراحی و راه اندازی شده است که دوستان عزیز می‌توانند از طریق آدرس :

www.pishook.ir  به بخش های متنوع این مجله، به صورت مجازی دسترسی پیدا کرده و ما را نیز از نقطه نظرات خود آگاه کنند. 

امیدواریم این مسیر شیب دار شیرین، با یاری شما بزرگان ( هر کس به طریقی ) هموار و هموارتر شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 50در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵۰
  1. استادعزیز خسته نباشیدویه بیست خوشگل برای شما و پیشوک خوشمزه…

  2. دوستانِ پیشکوک های خوب!
    حضور مجازیتان مبارک.
    …………………..

  3. پیشوک خوش آمدی به دنیای مجازی!

  4. دوباره سلام.
    بعد چرا من نمی تونم سایت پیشوک رو باز کنم؟ هان؟

    • سلام. قابل توجه شما آبچی عزیزم و سایرینی که ممکنه مشکل مشابه داشته باشن ؛ احتمالن ایراد از مرورگرتون باشه… اگه مشکلی در این راستا دارید از یه مرورگر دیگه استفاده کنید اگر باز هم نشد اطلاع بدید که پیگیری کنیم . سپاس

      • سلام.
        من با Google Chrome باز کردم. یه پیشوک قرمز توی آسمون می رقصید. زدمش و سایت رو دیدم. دست مریزاد.

      • سلام
        سایت پیشوک با یک فایل فلش شروع می‌شه. بنابراین برای ورود به آن لازم است روی کامپیوتر شما برنامه‌ی فلش نصب باشد. در این صورت شما لوگوی پیشوک را در فضا شناور خواهید دید که با کلیک روی آن شما وارد سایت اصلی خواهید شد.
        باز هم از توجه تان سپاسگزارم

  5. تبریک به خواهرعزیزم برای اجرای زیبا طرح روی جلدمجله پیشوک وتبریک به همه دست اندرکاران مجله

  6. خانواده محترم خدایگان: گفتگوهای روزمره خانوادگیتون داخل سایت نوشته میشه؟

    • جناب صادق یاری پور.
      اگر قصد مزاح داشتید که شأن نزولشو من نمی دونم. اگرم نه که فک می کنم مثلاً اگه اسم فامیلمو نمی نوشتم مشکل حل می شد. واقعاً حل می شد، نه؟
      به نظر می رسه هیچ چیزی پیدا نکردید که ببریدش زیر سؤال یا به سخره بگیرین همچین موضوعی رو مطرح کردین.

      • خانم مریم خدایگان
        اصلا قصد مزاح و شوخی ندارم چون شما را نمیشناسم که باهاتون شوخی بکنم.اصلا هم آدمی نیستم که چیزی را به سخره بگیرم اما اهل نقد هستم.همش در حد یک سوال بود برام جالب بود همه هم مبینند و شاید این سوال خیلی ها باشه.مریم خانم اگر واقعا فکر میکنید که دارم به سخره میگیرم واقعا اینجور نیست و اگر ناراحت شدید ببخشید.

        • سلام به برادرم آقای یاری پور و خواهرم مریم خدایگان… به نظر من که یکی از افراد مورد خطاب آقای یاری پور بودم، این مسئله اصلن چیزی نیست که لازم باشه روش بحث کرد. خیلی ساده است. من و خانم خدایگان در اون چند کامنت رد و بدل شده به عنوان دو کاربر یا دو همکار مکالمه داشتیم. سوال و جوابهایی که رد و بدل شده هیچکدوم مسائل خانوادگی نیستند و تمامشون در ارتباط با خبر درج شده هستن. مطمئنن اگر به جای مریم خدایگان کسی دیگه این سوال یا اون دیدگاه رو مطرح می کرد بنده به عنوان سردبیر مجله موظف به پاسخگویی بودم. چه بسا دوستان زیادی با مشکل مشابه ایشون در ورود به سایت مواجه باشن که با پاسخ من به ایشون در واقع بقیه هم پاسخشون رو دریافت کردن.اتفاقن ما نیازمند نقد هستیم . شما هم که اهل نقد هستید. امیدوارم بتونید قدمی بردارید با توانایی که در خود سراغ دارید. من این توضیح رو همون لحظه ی که کامنت آقای یاری پور رو دیدم قصد داشتم بنویسم اما حدس زدم بهتره که چیزی نگم. اما حالا که بحثش شد چند دقیقه ای وقت دوستان رو گرفتم. ضمن اینکه برای آقای یاری پور ارزش و احترام بالایی قائلم و حدس می زنم از نزدیکان دوست خوبم ناصر یاری پور باشن.
          در نهایت حس می کنم ، زمانی که ما برای چنین مباحثی صرف می کنیم، داریم در واقع از دستش میدیم. به نظر دادن آزاد هم کاملن معتقدم و هر کدوم از دوستان این حق رو دارند که نظراتشون رو بنویسند و البته مخاطبین دوستان رو از روی نظراتشون آنالیز می کنند و بار و سطحشون رو می سنجند. تندرست باشید.
          در ادامه برای اینکه ممکنه خاطر بعضی عزیزان از این موضوع مکدر شده باشه که چرا اینطور شده و از این فضا درست استفاده نکردیم ، علیرغم میل باطنیم از مدیر سایت درخواست می کنم که اون چند نظر رو حذف کنه.

  7. سلام و عرض ادب به برادرگلم آقای خدایگان… شما درست میگید نباید وقت دوستان را با این جور حرفها گرفت بنده در کامنت قبلی عرض کردم که در حد یک سوال بود و نیازی به این همه گفتگو نبود مرتضا جان درسته ناصر پسر عموی بنده هستند و همچنین از دوستان میر سلیم خدایگان هستم (البته اگر به یاد داشته باشند)چون دوستی ما بر میگردد به سال۷۷-۷۶ و ارزش اعتبار خاصی برای شما و خانواده محترم قائل هستم.همانطور که فرمودید مخاطبین دوستان را از روی نظراتشون آنالیز میکنند ولی این انتظار را از شما که آدم فرهنگی هستید دارم زود در مورد افراد قضاوت ننمائید انشالله اگر عمری باشد بیشتر همدیگر را ملاقات خواهیم کرد و از نظرات همدیگر بیشتر آشنا خواهیم شد.در پایان برای جنابعالی و دوستانتان و آقای آزادبخت آرزوی موفقیت و شادکامی را دارم.

    • جناب یاری پور عزیز سلام. خوشحال شدم که کمی مستقیم تر صحبت کردیم و می کنیم. گرچه همین گفت و گوی من با شما (که به اون افتخار می کنم) داره شبیه گفت و گوی من و خانم خدایگان میشه. اما وقتی من تنها کانال ارتباطی خودم رو با دوستی شبیه شما ، همین میبینم، طبیعتن از اون برای ارتباط استفاده می کنم و از این بابت خرسندم. امیدورام از کامنت من مکدر نشده باشید . چون هدف از اون متن بیشتر عرض ارادت به شما بود . ضمن اینکه از نظر بنده و آنالیزی که به عنوان یک شخص حقیقی از شما توی ذهنم هست، همواره یک انسان دوست داشتنی و منطقی و مبادی آداب بوده و هست. در هر صورت براتون آرزوی موفقیت و تندرستی دارم و از لطفتون هم بسیار سپاسگذارم.

      • با سلام: خوب مرتضی جان حالا از همه چیز که بگذریم… بنده در حال حاضر ساکن شهر ساوه میباشم از چه طریقی میتونم به مجله شما(پیشوک) دسترسی پیدا کنم.

        • جناب یاری پور!سلام. شما می تونید از طریق سایت http://www.pishook.ir با ما در ارتباط باشید. یعنی هم شماره ی تماس دفتر در قسمت ارتباط با ما هست و هم شماره تماس گردانندگان مجله و خادمان شما. از اون طریق به ما آدرس پستی بدید که شخصن در اولین فرصت و با افتخار خدمتتون پست خواهم کرد.

  8. با سلام و تبریک به دستندرکاران ماهنامه یا بهتره بگیم فصل نامه پیشوک/ نسبت به قبل بهترشده ،ما که الان فهمیدم شماره جدیدش چاپ شده ، بهتر نبود ما که جزء همکاران مجله هستیم قبلش با خبر می شدیم، به هر حال موفق باشید و چرختون بچرخه.

    • خانم های محترم و همکار الهام و حمیرا… با سلام به شما…
      ممنون از همراهی و نظر شما … البته حق با شماست در مورد خبر دادن ولی چون ما توی ذهن خودمون شما رو جزو مجموعه می دونیم و احساس می کنیم به خاطر ارتباط با دفتر مجله در جریان اخبار هستید ، حدس می زدیم که خود شما جزو کسانی باشید که به دیگران اطلاع رسانی می کنید وگرنه با کمال میل اطلاع می دادیم. تندرست باشید

  9. با سلام و درود خدمت سردبیر محترم پیشوک آقای خدایگان ،بله همینطوره که شما گفتید ،ولی ما چون از تصویرگرانیم پس همیشه در جریان اخبار شما نیستیم .شادمان باشید

  10. با درود خدمت اقای ازادبخت عزیز وزحمت کش وخسته نباشید خدمت شان
    لطف کنید انتقادها را به گوش عزیزان برسانید و کامل ترجیحا

    من خیلی تعجی می کنم چرا با وجود شخص مهم و با سواد و استادی چون آقای حسین پور
    که در زمینه گرافیک در استان حرف اخر را می زنند و کسی یارای برابری با ایشان را از هر نظر ندارند
    مخصوصا برای لوگو و یونیفرم مجله به ایشان سپرده نشده که شاهد این ندانم کاری در گرافیک مجله نباشیم
    واقعا جای تاسف دارد

    البته همین جا می گویم که منظور فقط گرافیک و ظاهر مجله است و نه از لحاظ ادبی

  11. با سلام به اهالی هنر وخسته نباشید وعرض ارادت خدمت پیشوکی های عزیز،آی گفتی آقای مرادی متاسفانه در کوهدشت هنرمندان بجای اینکه با هم باشن برای هم هستن که این گونه رفتارها در شعن وشعور هنرمندان نیست،این افکار ،نظریات و ایده ها اگر باهم باشند میتوانند کارهای مهمی انجام دهند. باتشکر از آقای شریفی ولی در مجله حرف اول رو لوگو میزنه وتاثیر زیادی برای برقراری ارتباط داره،مخصوصصصصصأ لوگوی کودک که باید با حساسیت زیادتری طراحی بشه این لو گو بر چه اساسی طراحی شده نمیدونم و آیا بهتر نبود مشورتی میشد با اساتیدی مثله اقای کیومرث سلگی،اقای حسین پور ،اقای همتی و…
    باشناختی که من از آقای حسین پور دارم چون از اساتید من در دانشگاه بودن بقوله آقای مرادی در لوگو ونشانه و خیلی چیزهای دیگرحرف اول وآخرو ایشون میزنند.به امید روزی که این مجله حرفه ای باشه نه سلیقه ای
    و با آرزوی پیشرفت این مجله در همه جهات.

    • علیک سلام،مشکل همه ی مااینه که ازافرادموردعلاقمون(خدا)میسازیم وفقط اونوقبول داریم!اقای حسینپورمهارت دارن درست امادلیل نمیشه تمامی کارهاروایشون انجام بدن!دیگران هم بایدخودشونونشون بدن!من حقیرخیلی ایرادا تو کارایشون دیدم که بماند..مطرح کردنش درست نیست!خیلیاالان دارن حرفه ای کار میکنن اماکسی اونارونمیشناسه یادوس ندارن شناخته شن!پس الکی ایرادنگیریم واگه کسی کاری انجام دادبه قول خودتون همراهش باشیم وواقعا ایرادبگیریم نه اینکه ردش کنیم وبگیم که ما فقط اقای حسینپوروداریم!!!
      ضمنن نقدکردن کارساده ای نیست که که من وشماانجامش بدیم پس بهتره اول بریم یادبگیریم که چگونه نقدکنیم بعدردصلاحیت کنیم!!!!!
      به امیدموفقیت تمامی هنرمندان وهنردوستان وازبین رفتن تمامی خودبینی هاو….ماناباشید

      • درارزیابی اثرهنری. صدورحکم برچه پایه ای استواراست؟۱بایدبرای اظهارات خوددلیل اورده شود۲درارزیابی نبایدبه افریننده اثرهنری توجه کردوتحت تاثیران قرارگرفت٣درارزیابی نگاه هاله ای وکلی نداشته باشیم۴منصفانه قضاوت کنیم…

  12. اره ولله …
    به امید روزی که فرهنگ مشورت در همه جا مخصوصا در اینجا نهادینه بشه
    آمین.

  13. ممنون از ابراز لطف شما (دانشجوی کارشناسی گرافیک)
    اما شما به چه جهت فکر کردید من اقای مرادی هستم؟؟؟!!

  14. سلام خانم زهرا مرادی تاجایی که من میدونم ودیدم شما کلاًنسبت به آقای حسینپور ارادت داشتیدودارید…..قطعا ًآقای حسینپور درزمینه(طراحی،پوستر،نشانه)توانایی دارن وباعث افتخاره.لطفاًنسبت به آقای شریفی کم لطفی نفرمایید….تاجایی که من ایشون رو میشناسم به نوبه ی خودشون خیلی حرفا برای گفتن دارن(درزمینه هنر).اگرهم شخصاًنقدی برنشانه پیشوک دارید بنویسید.بادلیل نظردادن راجبه اثرهنری جای حرف داره وجوابی روهم میشنویدوگرنه ایجور نظردادن ها درحدیه دانشجوی کارشناسی نیس!!!!!

  15. خانم ببخش نمیدونم چرا فکر کردم آقایی /من نمیدونم اینجا چرا از هر کسی به حق حرفی زده میشه به حسابه ارادت و چیزایه دیگه ای میزارن /والا هنرمند عزیز من نمیدونم اقای شریفی این حرفارو کی بایید بزنن،البته نمیدونم شاید هنوز موقش نشده /

    • خواهشن علاقه شخصیتونو واردبحث نکنیددانشجوی کارشناس..

    • حیف این گرافیک نیست که توداری پاسش میکنی؟چیه؟میخوام خودموازدست امثال توداربزنم…من مردم یکی نقدم کنه تاازدست نقداین کارشناس زنده نشدم…!لطفن 

  16. سلام به همه عزیزان. به نظرم با کوچک جلوه دادن کسی ،کس دیگر بزرگ نمیشه که حرف آخر را بزند یا اول را. من هم جزو کسانی هستم که هم آقای حسین پور را میسناسم و آقای شریفی را هم خانم زهرا مرادی را. و نوع رابطه هایشان را هم کم و بیش میشناسم. خانم مرادی عزیز نقد باید فنی و تخصصی باشد.به قول هنرمند این نقد در حد شما نیست واقعا. این چه جور نقدی است که بیایید و بگویید (آقای حسین پور که در زمینه گرافیک در استان حرف اخر را می زنند و کسی یارای برابری با ایشان را از هر نظر ندارند مخصوصا برای لوگو و یونیفرم مجله به ایشان سپرده نشده که شاهد این ندانم کاری در گرافیک مجله نباشیم واقعا جای تاسف دارد) درست است کار آقای حسین پور خوب است و مورد وثوق اکثر هنرمندان گرافیک این شهر است اما معیار شما برای اینکه حرف آخر را چه کسی میزند چیست؟ یا کسی را یارای برابری با ایشان را ندارد؟ مگر کشتی باچوخه است یا رینگ بوکس است؟ بحث بحث هنر است. هنرمندانه بحث کنیم بهتر است و نقد علمی باشد. اگر ملاک رزومه کاری و مقام و عنوان های هنری است که هم حسین پور و هم شریفی مقام های متعددی دارند. مطمئن باشید اگر هم حسین پور لوگو یا یونیفرم را می زد و بهترین اثر دنیا را هم خلق میکرد باز مخالفانی وجود داشتند که اینجا می نوشتند چرا مثلا به فلان استاد ندادید لوگو را کار کند که در منظومه شمسی کسی در مقابل قلم مویش نمیتواند کمر راست کند. پس اختلاف در دیدگاه است. شما ممکن به آقای حسین پور و کار ایشان علاقه ویژه داشته باشید. طبیعی است. استاد شما بوده. استاد بنده هم بوده. اما کسی دیگر هست مثل شما که به کار شریفی و یا دیگری اعتقاد دارد. بیایید بگویید به این دلیل و این دلیل این یونیفرم ضعیف است و به شکلی فنی دلیل بیاورید. آقای شریفی خیلی خلاق و آوانگارد هستند اما عقل کل هم نیستند.همه چیز را همگان دانند. در ضمن آقا یا خانم دانشجوی کارشناسی! شما چطور می توانید به جای کودکان تصمیم بگیرید یا نظر بدهید؟ من در خانواده خودم چند کودک ابتدایی و پیش دبستانی هست که یکی از دلچسب ترین قسمت های مجله را لوگو و یونیفرم اون می دونند. بدون اینکه بدونن لوگو چیه یا یونیفرم چیه.با شما موافقم که باید نظرات در کنار هم باشن تا کار خوب پیش بره و مشورت خیلی خوبه. اما اگر به قسمت تحریریه و عوامل در صفحه اول مراجعه کنید اسامی خودتون رو خواهید دی که مورد مشورت مجله هستند و به مجله مشاوره میدهند که نام های آقای حسین پور و آقای سلکی در بین آنها دیده میشه. آقای حسین پور شاید اصلا نتوانند برای این کار وقت بگذارند مانند آقای شریفی ولی ایشان هم دوستی دیرینه با عوامل دارند و هم دغدغه گرافیک و هنر بصری این شهر و این کودکان را دارند.
    اگر نقدی دارید با چنین فضاهایی مثل میرملاس می شود به راحتی آنرا عنوان کرد. اما نقد کارشناسی نه سلیقه ای و از روی روابط و ارادت ها. آقای شریفی به نظر بنده خیلی از آن حرفها را در همین دو شماره زده اند فقط باید گوش شنوا و چشم بینا و بی طرف داشت.
    موفق باشید و منتظر جواب منطقی شما هستم.البته جواب منطقی نه جواب احساسی و جواب که در صدد محکوم کردن باشد. ببخشید به درازا کشید
    و من الله توفیق

  17. سلام
    دوستان عزیز
    از توجه تان به مجله‌ی پیشوک سپاسگزارم.
    من همیشه چه در نقدهای قبلی و چه در نقدهای این بخش مرتب رصد کرده ام و در لابلای صحبت های ارزشمند دوستان درس‌ها و نکته‌های فراوانی دریافت کرده‌ام. که اجرای بسیاری از آنها باعث پیشرفت پیشوک شده‌است(البته این اعتقاد شخصی من است).
    مهمترین خواهش بنده این است که با هدف ترقی مجله‌ی خودتان بنویسید و آنرا علمی و سازنده نقد بفرمایید.(حتی بی‌رحمانه!).
    اما باور کنید بین گروه مشاوران هنری پیشوک ارتباط صمیمی و مشاوره‌ای بسیار خوبی وجود دارد. (جهت اطلاع نام اعضای این گروه را به عرض می‌رسانم: بهروز شریفی، علیآقا حسین پور، کیومرث سلگی، کامران سلطانی، ابوذر زندی و این حقیر.)
    توضیح اینکه برخی از اعضای گروه به علت مشغله کاری، کمتر می‌توانند وقت بگذارند. که این موضوع شخصی و کاملا طبیعی است.
    بنده خاضعانه از عنایت تک تک شما عزیزان شکرگزاری کرده و منتظر راهنمایی‌های آتی شما خواهم ماند.
    کوچیک شما؛‌ داریوش جعفری
    مدیر مسؤول پیشوک

  18. به نوبه خودم تبریک میگم..امیدوارم پایار باشید!!

  19. سلام خانم کارشناسی.
    مجال حرف باید باشه…..البته آقای حسینپور به لحاظ کاری و تلاشهایی که میکنند،هم تولید(کاری)بیشتر و هم جای بیشتری برای حرف زدنشون هست؛این دلیل نمیشه که بقیه تواناییهایشان زیر سوال بره! شما هم اگه روکار نظر میدین منطقی نقدکنید….که جوای بگیرید(البته اگه توانایشو دارید!)اینطوری که من دیدم نقد کردن شما اگه نسبت به کارای استاد ممیزهم بود باز رو هوانظر میدادید(خانم کارشناسی و خانم زهرا مرادی)نظراتتون قابل قبول نیست در هیچ جای دنیاچون:سلیقه ای نظر میدیدواین شیوه نقدکاملاً شتباهه/یادتون نره نشان واسه کودکانه وکودکان به اقتضای سنشون کارای شسته رفته رو دوست ندارن…به قول”دیزاینر”قضاوت شما از روی احساساته چون تاجایی که من یادمه خانم مرادی با آقای حسینپور اختلاف نظر داشتن…که البته اونم منطقی نبود.

  20. خانم کارشناسی حالا مگه جایزه نوبل رو به آقای حسینپور دادن و هنرمند ناحقش کرده که حرف از حق و نا حق میزنید/حق و ناحق رو شما تعیین میکنید که استاد نقد هستید.واقعاً که به حق نقدای جورواجور/متن هنرمند رو خوب نخوندید که چون بی طرف حرف حق رو گفتن(نقد)(نقد منطقی)

  21. “فقط جهت اطلاع”
    کی گفته اسم من زهرا مرادی هست؟؟؟
    من ایشون رو نمی شناسم فقط بابت شفاف سازی بحث مجبورم اسم خودم رو بگو

    زینب مرادی جسن آباد

  22. اول از همه اگه بحثه نقده دانشجوی ارشد جون،نقد همین چیزاست شمام اگه فک میکنی اشتباست پس یه کلاس واسه آموزش به ما بزار و بعد آقای هنرمند کودک که فقط اطراف شما نیست من نظرای خیلی از بچه هارو نسبت به لوگو جویا شدم ومتاسفانه اون نظر شمارو نداشتن،واینکه در مورد اسم شخصی که مطمعن نیستید اظهار نظر نفرمایید.و شما سوسن خانم خوشحالم از اینکه تونستم وسیله ای باشم برای خالی کردن عقده هات و همون بهتر که خودتو دار بزنی
    ودر آخر…
    البته که آقای حسین پور حقشون جایزه نوبله خدارو چی دیدی شاید یه روزی…
    و اگه متوجه شده بودید حرف من این بود که بهتر بود در لوگوی مجله باچند هنرمند دیگه مشورت میشد فک نکنم طرف کسیو گرفته باشم و اگر در مورد کسی تعریفی کردم به حق بوده نه عاشق چشو ابروش بودم ونه سودش میره تو جیبه من

  23. با سلام و عرض ادب به خدمت تمامی عزیزان بزرگوار
    (دانشجوی کارشناسی گرافیک، ز.مرادی، دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک، مریم رضایی، مریم/ ق، هنرمند، مامانیم اینا، سوسن خانم، دیزاینر، و استاد خودم داریوش جعفری) تشکر می کنم، که اینگونه صادقانه نظرات خود را نسبت به این حقیر مطرح نموده اید، صمیمانه سپاسگزارم. اما چند عرض کوچک داشتم.
    ——————————————————————————————————————–
    یک | تخریب
    قطعا با وجود شناختی که من از شخصیت درونی شما عزیزان دارم ، و درلابلای صحبت های ارزشمند شما دوستان می توان اینگونه برداشت کرد. که خدای نا کرده هیچ وقت قصد تان کوچک جلوه دادن کسی، یا تخریت دیگری بخاطر خشنودی دیگری را نداشته اید، فقط شاید کمی لحن گفتمان حسی شده است، و این امری کاملا طبیعی است، ولی ادامه دادنش به این شکل بیشتر سوتفاهم ایجاد می کند تا ایجاد فضای نقد.
    ———————————————————————————————————————
    دو | همشهریانم
    تاکنون هرکجا که بوده ام با تمام وجودم به توانایی های تک تک همشهریانم افتخار کرده ام و بارها در محفل ها و مکان های گوناگون ازهنر همشهریانم دفاع کرده ام (البته به حق) چون معتقدم که در وجود تمامی دوستان وهمشهریان عزیزم توانایی هایی کاملا منحصر به فردی (درجسم و روح تان) نهفته است، که بنده در برابر این همه استعداد چیزی برای گفتن ندارم.
    ———————————————————————————————————————
    سه| انسان
    قطعا انسان بواسطه ی انسان بودنش هیچ وقت کامل نیست، و این امرنیز از این حقیر هم مستثنی نمی باشد، مخصوصا در حوزه گرافیک که واقعا بدون هیچ گونه تعارفی کاملا نیاز به تجربه و مطالعه ی فراوانی را می طلبد ،تا بتوان حرفی برای گفتن داشت وگرنه موفق نخواهیم شد، و بنده نیز در ابتدای راه می باشم و هرچه بیشتر مطالعه و پژوهش می کنم بیشتر به ندانسته های خود پی می برم.
    ———————————————————————————————————————
    چهار | دوستان من
    با توجه به شناختی که من ازدوستان نزدیکم در این شهر دارم که واقعن هم کم نیستند (که نمی توان تمام وکمال اسم ببرم) هر کدام از این عزیزان دارای توانایی های منحصر به فردی در زمینه های گوناگون هنری می باشند، که به دور از نان قرض دادن خیلی ازبنده توانمند تر می باشند، اما شاید هنوز به درستی مجال ارائه هنرشان فراهم نشده است، ومن در برابر این دوستان شاگردی و همیشه آرزوی بودنشان را دارم … (همه چیز را همگان دانند)
    ———————————————————————————————————————
    پنج | پیشوک پر انرژی
    برای مثال : حضور ماهنامه پیشوک یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی در این شهر می باشد، که با وجود تولد کوتاهش توانسته است اینگونه محفلی گرم چه برای دوستان ادبی، چه هنرهای تجسمی (گرافیک و تصویرسازی و..) فراهم کند. که قطعا فراهم کردن همچنین انرژی پر تحرکی هرگز در بضاعت این حقیرنبوده و نمی باشد، و این نشان از توانمندی دوستان عزیز من در این شهر را دارد.
    ——————————————————————————————————————–
    شش| همکاری با پیشوک
    از اینکه تا کنون نتوانسته ام ، به طور مستقیم با ماهنامه پیشوک همکاری کنم، بنا به خاطر مشکلات شخصی بنده بوده است. وگرنه دوستان این ماهنامه به این کوچک همیشه عنایت داشته اند. و اگر ایراد و ضعفی نیز در کار بنده مشاهده می فرمائید به بزرگی خودتان ببخشید، به هر حال زمان لازم است تا رفع ایراد کنیم، و مهمترین درخواست بنده این است که فقط و فقط با هدف هر چه بیشتر ترقی مجله‌ی پیشوک قلم بزنید.
    ———————————————————————————————————————-
    هفت| فعالیت های هنری
    اگر تاکنون این حقیر هم مقام یا رتبه ی خاصی را دریافت کرده ام نثار اندیشه های پاکتان، ارزش اینگونه فعالیت ها زمانی برای من خوشحالی آور هستند، که باعث خوشحالی همشهریانم شوند و گرنه درغیر اینصورت هیچ ارزشی برای من ندارند. چون من فقط برای خودم تلاش نکرده ام بلکه برای معرفی هرچه بیشتر شهرم (کوهدشت) مشغول فعالیت های هنری هستم، کما اینکه وظیفه اصلی من نیز هم همین است که در خدمت شهرم باشم نه خودم، در این زمینه هم دوستانی زیادی داریم که از بنده حقیر بیشتر زحمت کشیده اند.
    ———————————————————————————————————————
    هشت| نقد حرفه ای یک اثر تجسمی
    نقد حرفه ای آن هم در زمینه ی هنرهای تجسمی واقعن نیازمند به دانش و آگاهی کافی از مولفه ها وشاخصه های نقد را نیازمند است . بیان احساس و سلیقه ی فردی قابل استناد و پذیرش نیست، مگر اینکه آن نقد دارای مولفه ها و شاخص های حرفه ای یک نقد در حوزه هنرهای تجسمی را دارا باشد. امیدوارم با این گونه نظرات صریح باعث دل آزردگی هم دیگر نشویم. هر اثر تجسمی بنا برضرورت زمانی و مکانی خاصی که خلق و تولید می شود ، دارای مولفه هایی خاص خود می باشد، که یک (منتقد) باید در کنار درک درست مولفه های حرفه ای یک نقد به درستی از نشانه های یک اثر تولید شده نیز آگاهی داشته باشد، تا بتواند بدون نگاه هاله ای و شخصی اثری را تجزیه و تحلیل کند. در غیر اینصورت آن نقد ، نقد نمی باشد بلکه بیان ذهنیت شخصی تلقی می گردد.(که قطعا در اینجا امکانش نیست)
    ———————————————————————————————————————
    نه| پایان
    مطمئن باشید من با تمام وجود به نظرات همشهریانم احترام می گذارم و به توانایی های تک تک همشهریانم ایمان راسخ دارم، حسین پور یا هر فردی دیگری به تنهایی چه الان یا هر زمانی دیگر هیچ کاری نمی تواند انجام دهد، مگر به همکاری تمامی هنرمندان این شهر… و در پایان عذر خواهی میکنم اگر به طور ناخواسته باعث رنجش کسی شده ام، آرزوی رشد تک تک هنرمندان این شهر را دارم.

  24. سلام وخسته نباشید خدمت آقای حسینپور.بعضی وقت ها بازگو کردن یک سری بحث ها لازم میشود…سپاسگذارم از اینکه ذکر فرمودید.
    ودر آخرخانم مرادی شمااگر آقای حسینپور را نمیشناسید!پس چطور توانای های ایشان را میشناسید؟؟؟؟( و به آن ایمان دارید)؟؟؟؟؟ و ازاینکه به قول شما(کار به ایشان سپرده نشده…)گله مند هستید/به واضح جواب خودتان رادادید(نشناخته نقد کردن اشتباست)
    قصد رنجش هیچکام از دوستان رانداشته وندارم.آرزوی موفقیت برای تک تک هنرمندان،هنرجویان و هنردوستان ایران رادارم. انشاالله هرکدام به نوبه ی خود بتوانند این نام عزیز را روز به روز زنده تر و پایدارتر کنند.(هنر نزد ایرانیان است و….

  25. من تازه این نوشته ها رو خوندم
    لطف کنید اسم واقعی خودتون رو بگید تا این جوری سوء تفاهم پیش نیاد
    در این بحث از اسم اینجانب اشتباها یا عمدا نمی دانم ،استفاده شده
    من خدمت آقای حسین پور ارادت دارم و ایشان حق استادی بر گردن من و خیلی از گرافیستهای شهرستان دارند
    لطفا انصاف داشته باشید و از ایشان نهایت تشکر را دارم که در نهایت مشغله عنایت فرمودند و جوابه ای به این بلاغت ،فصاحت و شیوایی از قلمشان تراوش کرد این هم یکی دیگر از هنرای نایب ایشان
    ایشان خیلی لطف کردند که جواب دادند زیرا جوری که از شنیده ها بر می ایند مشغول کار ریشه ای و مهم و عظیمی در هنر گرافیک کوهدشت می باشند، چیزی شبیه یک جریان جهانی ، بیایم و کمکشان کنیم این فرزند خلف شهرمان را

    خدا قوت استاد

    • با سلام خدمت تمامی هنرمندان شهرستان کوهدشت
      از بی جنبه بودن و زود قضاوت کردن شما نسبت افراد همشهری خود متاسفم که اینجوری بی فرهنگ بازی در می آورید و خود را جایی دیگری معرفی می کنید این نشانه ضعف آنهاست البته نا گفته نماند منظور همه افراد مختص این سایت نیست فقط آن دسته که در صدد بد نام کردن دیگران هستند .

    • سالار چرا پاک میکنی؟؟؟؟؟

    • من نمیدونم چرااقای ازادبخت انقدربه پاک کن علاقه دارن؟؟؟!
      امابه هرحال من خسته نمیشم!!
      خانم یااقای محترمی که خودتوجای زهرامرادی جازدی!فکرنکردی که یه روزیکی باخودت همچین کاری
      کنه چی میشی؟!حتمن فکرنکردی،چون تمامی کارای احمقانه دراثربی فکریه!
      قصدونیتت هرچی که هست امابرای من یکی یاخانم مرادی قابل هضم نیست،چراشونمیدونم…
      امیدوارم سرت به سنگ بخوره وبه خودت بیای شایدبی ازارشی!!
      من از زهراخانم خواهش میکنم ساکت نشین و…..
      ازخدا میخوام تورو و امثال تورو به راه راست هدایت کنه.ایشالا

  26. صداقت بزرگترین نعمتی است که همگان از آن بهرمند نیستند……..متاسفم……بدرود……..

  27. اتفاق جهانی!!!؟؟؟
    منظورتون مثل مدال المپیک هست دیگه
    منظورنو را شفاف بگید برای کسانی که سواد ندارند

  28. با سلام و دعای خیر
    تشکر فراوان میکنم از تمام افراد زحمت کش این مجموعه بخصوص عزیز همه ما پیشوک . از ته دل به شما خسته نباشی و خدا قوت میگم برای ماهنامه پیشوک که واقعا بی نظیر است . و در آن می توان استعدادهای جوان که در طراحی شما را یاری کرده اند دید . و فرصتی شد برای افراد هنرمند این شهرستان که توانایی خود را به نمایش بگذارند و کاری جدید در سطح شهرستان کوهدشت بود ان شااله که همیشه جاویدان و موفق باشی . دست بوس همه شما هستم اینجانب حقیر سکینه آدینه وند

  29. اگه اینایی که میگید درسته پس واقعاخدا هدایتش کنه…

  30. مرسی،ماهنامه ی جالبی بود،لذت بردم…

  31. با سلام خدمت همه عزیزان که درماهنامه پیشوک زحمت میکشند به همتون ازته دل خسته نباشید میگم به امید خدا پیشوک همیشه در صحنه می ماند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.