تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دکتر کاییدی : آنهایی که حوزه پلدختر را لاغر کردند الان مدعی هستند/ مانع الحاق حوزه انتخابیه رومشکان به پلدختر شدم

  • کد خبر : 71378
  • 20 تیر 1394 - 10:25

  نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی:آنهایی که حوزه پلدختررالاغرکردندالان مدعی هستندکه بنده خیانت کرده ام درحالی که خودشان بایدبه مردم وآیندگان پاسخ بدهند. به گزارش میرملاس ؛ نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی دراجتماع راهپیمایان روزجهانی قدس درپلدختراظهار داشت:حوزه انتخابیه پلدختر و ملاوی یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه های ایران بود که تجزیه شده و کوچک […]

1436563380_6

 

نماینده پلدختردرمجلس شورای اسلامی:آنهایی که حوزه پلدختررالاغرکردندالان مدعی هستندکه بنده خیانت کرده ام درحالی که خودشان بایدبه مردم وآیندگان پاسخ بدهند.

به گزارش میرملاس ؛ نماینده پلدختر درمجلس شورای اسلامی دراجتماع راهپیمایان روزجهانی قدس درپلدختراظهار داشت:حوزه انتخابیه پلدختر و ملاوی یکی از بزرگترین حوزه های انتخابیه های ایران بود که تجزیه شده و کوچک گردید به طوری که سپیدشت و الوار گرمسیرو ویسیان و قالبی را از پلدختر جدا کردند و حوزه ایی را تحویل گرفتم که یک حوزه مجزا شده و کوچک در قیاس با گذشته است.
علی کائیدی خطاب به افرادی که این روزها مسائل تفرقه انگیزوناصوابی را مطرح می کنند گفت :آن موقعی که چهار هزار کیلومتر از خاک لرستان را به خوزستان الحاق کردند کجا بودید که مانع شوید؟

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت : بخشی از این حوزه انتخابیه با چهل هزار جمعیت تجزیه شد و آن قدر حوزه را کوچک کرده اند که الان برخی نمایندگان می گویند چرا ما با چند صد هزار نفر جمعیت دو نماینده داشته باشیم در حالی که پلدختر با هفتاد هزار نفر جمعیت یک نماینده دارد.

وی افزود: تجزیه حوزه انتخابیه و کوچک کردن آن باعث شد حوزه انتخابیه مجاور تقاضا کند که در انتخابات به حوزه انتخابیه پلدختر بپیوندد.
کاییدی خاطر نشان کرد: آن موقعی که بخش های الوارگرمسیری، ویسیان وسپیددشت را ازحوزه انتخابیه پلدخترجداکردندهم دانشمند بودید می بایست از حقوق مردم دفاع کرده و مانع شویددرحالی که لب فروبسته و کمترین اعتراضی نکردید.

وی ادامه داد:در حال حاضر نه تنها قطعه ای از حوزه انتخابیه ام به شهری دیگر واگذار نشده بلکه با تمام احترامی که برای مردم حوزه انتخابیه همجوار قائل هستم مانع الحاق آن حوزه انتخابیه به پلدختر شده و گفتم طنز سیاسی است .

وی با بیان اینکه در وزار ت کشور از حقوق مردم دفاع کردم.افزود: اگر بی تفاوت بودم حوزه انتخابیه پلدختر تجزیه می شد،چون من از جنس شما هستم ، فرزند شما هستم مگر می شود خیانت کنم.

وی خاطر نشان کرد: آنهایی که حوزه پلدختر را لاغر کردند الان مدعی هستند که بنده خیانت کرده ام درصورتی که اینها باید به مردم و آیندگان پاسخ بدهند.

بالاگریوه

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71378

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۲۴
  1. کاییدی جون بیا وبزرگی کن رومشکان و بپذیر درعوض منطقه زیودارو ازت میگیرم اگه هم خواست هیچی نده

  2. شما باید حوزه انتخاباتیتون به رومشکان بپیونده.ما نیازی به الحاق حوزه انتخاباتی رومشکان به پلدختر نداریم نماینده محترم پلدختر.

  3. سپاس ازبرادرارجمندم آزادبخت بخاطر بازنشرمطلب

    • اهل قلمان ما که با استدلال نتوانستند به آقایان بفهمانند که ذوب آهن خوب نیست.
      شاید شما هم همراه مردم مظلوم رومشکان شوید.
      ………………………………………………………………………..
      بحران آب در رومشکان جدی است

  4. موفق باشی جناب دکتر وبه حق نابود شونند کسانی که فقط دنبال منافع شخصی خودشون هستن

    • راستی آقای دکتر الان که اعتراض به سد معشوره و ذوب آهن رومشگان داری مگه دور قبلی خودت از بانیان و پیگیری کنندگان سد معشوره در مجلس به همراه قبادی نبودی
      میگی نه سندش که امضای شما هست را حاج اقا قبادی در مجله تبلیغاتی ایام انتخابات منتشر کرده که اسکن کنم و بگذارم

  5. جناب آقای نماینده خودشون از اعضای اتاق فکر همون اشخاص بودن که پلدختر رو تجزیه کردن پس اون زمان حضرتعالی چه نقشی رو ایفا نمودید؟

  6. درود خدا بر دکتر عزیز
    انشاالله با تمام قوا از شما حمایت می کنیم،مسیر پیشرفت پلدختر ادامه دارد

  7. دورود بر دکتر لایق.
    درود خدا بر دکتر عزیز
    انشاالله با تمام قوا از شما حمایت می کنیم،مسیر پیشرفت حوزه انتخابیه ادامه دارد

  8. تو شهر ما همه کار های خوبی که انجام بشن کار نماینده ست کارهای که مردم نارضین مال دیگران

  9. سلام ما منتظر دکتر عزیز فروتن هستیم

  10. جناب آقای کائیدی حوزه انتخابیه شما چندان لاغر نیست ،با جدا کردن قسمت های جنوبی شهرستان کوهدشت که در سالهای گذشته از کوهدشت جدا شد و به پلدختر اضافه شد (از روستاهای زیودار گرفته تا سر کن عبدولی تا کوشکی آمیران —- فکر کنم حوزه شما لاغر بود خیلی دیگه چاق شده

    • و همچنین روستاهای خرسدر و وره زرد و سر پل بابازید از کوهدشت و رومشگان جدا و به پلدختر الحاق شدند

  11. شا‌بخشی‌شیخ‌‌عالیخان‌نموخشی،،واقعا‌آدم‌تأسف‌میخوره‌از‌این‌وحدت‌بین‌مجمع‌نمایندگان‌لرستان

  12. واقعا راسته حرفای دکتر کائیدی…پلدختر تجزیه شده چه از سمت شمال رو به خرم آباد و چه به سمت اندیمشک و خوزستان هرچی خواستند آقایون کندند و بردند؟ولی با این حال جای غصه نیست بیایید برای هکین۸۰هزار پلدختری عزیز کار ایجاد کنید و کارخانه و شهر را آباد و مستقل و کنیدو تشویق به افزایش جمعیت تا اینهمه مهاجرت مضر نداشته باشیم.

  13. جناب آقای کائیدی الان هم شما با حضور حوزه همسایه روپاهستین

  14. الحاق رومشگان به پلدختر حق دو شهرستان بود که بعضی ها در این زمینه اجحاف نمودند.

    • ببخشید اقای رستمی اولا الحاق پلدختر به رومشکان درثانی بین پلدختر ورومشکان قرابت فرهنگی انچنانی وجود ندارد . بودن رومشکان وکوهدشت مایه مباهات است وافتخار نه پلد ختر ورومشکان .مگه یادت رفته مارا جمیعا طرهان میگویند

  15. نماینده محترم پلدختر
    باسلام
    بیانات حضرت عالی نوعی تفرقه اندازی میان رومشگان ومردم پلدختراست اول اینکه شما نیاز به رومشگان دارید نه رومشگان به شما دوم برای جلب نظر مردم وتبلیغات شما چه ربطی به رومشگان دارد شما کار خودت راراه بیانداز به رومشگان هم کاری نداشته باش سوم حضرت عالی از نظر بنده یکی از نماینده گان خوب ولایق لرستان هستید که همیشه مورد زبان زد بوده وهستید پس بهتره به جای تفرقه بین مردم بادیگر نمایندگان لرستان همکاری کنید وبه مشکلات مردم برسید مثال جاده پلدختر اسلام اباد بعد از چندین سال انقلاب همان جاده قدیم است که هرماه چندین کشته میدهد چرا درمورد این مسائل حرفی ندارید بزنید منظور بنده شما واقای ملکشاهی نماینده محترم کوهدشت ورومشکان است درهمین ماه مخصوصا اقای ملکشاهی بیش از ۵نفر کشته شده چه حرفی داریت بزنید

  16. اقای کاییدی مگه بزودی فراموش کردی که جنابعالی بارای قاطع مردم پران پرویز ومورانی وخریدره ووره زرد وزیودار که اصالتا همه طرهانیند به مجلس راه یافتید حالا ماشدیم بیگانه به خودت بیا که اینجور فرمایشات برا ت ضرر داره

  17. ما منتظر شیر مرد بالاگریوه دکتر فروتن هستیم.فقط ئکتر فروتن حامی جوانان.

  18. ما منتظر شیر مرد بالاگریوه دکتر فروتن هستیم.فقط دکتر فروتن حامی جوانان.

  19. به امید موفقیت دکتر چراغی

  20. دکتر چراغی از نیکان روزگار است. پزشک متعهد و حاذقی که نمونه ی یک انسان شریف و پاک است و در قبال مشکلات مردم محروم احساس تکلیف کردند. کشورمان به چنین انسانهایی با اراده قوی و نیت خالص نیاز دارد.
    به امید موفقیت دکتر چراغی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.