تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

امضای قرارداد ‌ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی خرم‌آباد با حضور وزیر بهداشت و سردار عبداللهی

  • کد خبر : 79358
  • 28 آبان 1394 - 17:20

  به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت‌های خیلی خوبی برای توسعه استان به شمار می‌روند. وی عنوان داشت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری اجرای به آن تاکید […]

80404339-3453395

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان ظرفیت‌های خیلی خوبی برای توسعه استان به شمار می‌روند.

وی عنوان داشت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری اجرای به آن تاکید دارد، یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی وجود شرکت‌های دانش‌بنیان است.

این مسئول افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان یک سری مشکلات دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند و برای حل منابع مالی بانک‌ها باید به آنها کمک کنند.

بازوند تصریح کرد: عدم حمایت برخی دستگاه‌ها از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مشکلات این شرکت‌ها است که در هفته آینده این مشکلات را بررسی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌های خوب برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار لرستان گفت: برای ساخت ساختمان پارک علم و فناوری ۱۸ هکتار زمین واگذار شده است که یک سری مشکلات حقوقی در این زمینه وجود دارد که امیدواریم آنها برطرف شود.

وی همچنین از سفر وزیر بهداشت و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) به استان لرستان خبر داد و گفت: اواخر هفته آینده وزیر بهداشت ‌همراه با سردار عبداللهی به استان لرستان سفر می‌کنند.

وی افزود: با توافقی که با قرارگاه خاتم الانبیا صورت گرفته‌ بیمارستان عشایر خرم‌آباد در اختیار این قرارگاه قرار می‌گیرد و با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا و دکتر هاشمی وزیر بهداشت قرارداد ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی توسط قرارگاه خاتم در خرم‌آباد به امضا می‌رسد./فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=79358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. بزرگ مرد لرستان افتخار دلفان عزیز مرد شماره یک لرستان در سطوح کلان مدیریت کشور .سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران

  2. از این ظرفیت بزرگ بیشتر باید استفاده کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.