تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

سرپرست جدید میراث فرهنگی لرستان منصوب شد

  • کد خبر : 98658
  • 20 تیر 1396 - 9:24

به گزارش میرملاس پس از حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان منابع موثق خبر می‌دهند حسین یوسفی معاون توسعه و مدیریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان منصوب شده است. غلامرضا سلیمانی که تاکنون […]

به گزارش میرملاس پس از حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص معرفی مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان منابع موثق خبر می‌دهند حسین یوسفی معاون توسعه و مدیریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به عنوان سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان منصوب شده است.

غلامرضا سلیمانی که تاکنون به عنوان مدیرکل این دستگاه فعالیت داشته نیز این خبر را تایید کرده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=98658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خدا را شکر این روزها صحبت انتصاب نیروی اصلاح طلب واقعی برای سازمان صنعت ،معدن وتجارت لرستان می باشد متا سفانه بعد از قوس وخمهای فراوان ان شا ئالله صحت داشته باشد البته خدا را شکر نیرویی بومی می باشد نه غیر بومی.

  2. اگر این گونه باشد پس جناب استاندار حال وهوای حامیان دکتر روحانی داردو باید دست ایشان را فشرد ومایه امید واری باشد.

  3. مگر می شود با چه ،چه وبه ،به همه چیز را تایید کرد وسر سری گذشت قاطبه حامیان دکتر روحانی بخصوص سیاسیون طرفدار وجامی ایشان نمی توانند به خود بقبو لا نند وچشم را روی چشم بگذارند وهمه چیز راسفید ببیند لجاجت وبغض وکینه صفی خانی به طرفداران دکتر روحانی در این سازمان مبرهن و واضح است وتلاش کرد ارتقا ء مدیریتی واداری نداشته باشند چرا که گناه هشان این است که به دکتر روحانی رای داده اند مردم هم این را بر نمی تابند این اتفاق نا مبارک ونا میمون در اداره همسایه دیوار به دیوارمان در شهرستان دلفان اتفاق افتاد .

  4. معنای اصلا ح طلبی یعنی بی تفاوت نبودن،معنی اصلاح طلبی یعنی محافظه کار نبودن،معنی اصلاح طلبی یعنی جلو ظلم و تبعیض ایستادن،معنی اصلاح طلبی به فکر دیگران بودن معنی اصلاح طلبی مثل کبک سر نکردن زیر برف،معنی اصلاح طلبی رک بودن بسیار عالی درود بر هم استانی اصلاح طلب که به خوبی ثابت کرده اصلاح طلب با معرفت ومتعهد می باشد تبارک الله موفق باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.