تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

«فیضی پور» در واکنش به افتتاحی با حضور «نماینده کوهدشت»: همه ی پلیدی ها در یک اتاقند و کلیدشان «دروغ» است

  • کد خبر : 99607
  • 13 شهریور 1396 - 11:36

بسمه تعالی مردم شریف کوهنانی ، خانواده های محترم شهداء ، ایثار گران و جانبازان ، دانشجویان ، زنان و مردان نیک اندیش سلام علیکم اگر اقدامات فرصت طلبانه عده ای در روز افتتاح جاده گلزار شهدای حیدرخانی را عاملی برای وارونه سازی به جای فرهنگ سازی در پرداختن به عناصر اصیل الهی _ مردمی […]


بسمه تعالی
مردم شریف کوهنانی ، خانواده های محترم شهداء ، ایثار گران و جانبازان ، دانشجویان ، زنان و مردان نیک اندیش
سلام علیکم
اگر اقدامات فرصت طلبانه عده ای در روز افتتاح جاده گلزار شهدای حیدرخانی را عاملی برای وارونه سازی به جای فرهنگ سازی در پرداختن به عناصر اصیل الهی _ مردمی فرهنگ ایثار و شهادت نمی دانستم هرگز و هر گز به خود اجازه نمی دادم درباره کاری که صورت گرفته است برای خود و نفس که از آن به خدای مظلومان پناه می برم (اللهم انی اعوذ بک من نفس لا تشبع …) به نوشتن این متن بپردازم ، کاری که از تاریخ ۲۱/۰۸/۹۴ برای عملی شدن آن (زیر سازی ، آسفالت و آب رسانی)و با نیتی خالص (انشاء الله) به صورت مستمر با آمد وشد به خرم آباد و کوهدشت و تماس تلفی مکرر و پیگری مجدانه و مصرانه ی بزررگ مردانی چون کورانی فر ، حاج روشنی عزیز (که یک بارتماس تلفنی حقیر با ایشان بیش از سی دقیقه به طول انجامید) حاج مجتبی یاراحمدی مردی که یک پایش را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است (رییس بنیاد شهید شرستان کوهدشت) ، محمد آزادبخت و نیز حضور مکرر حقیر در ادارات راه و شهرسازی استان و شهرستان و ملاقات حضوری با مهندسین بزرگواری چون مریدی ، جمشیدی ، آزادبخت ، ضرونی و رحیمی با هماهنگیهای از قبل انجام شده ی توسط برادر عزیزم (کورانی فر و دیگر نیک اندیشان مردمی) و نیز همراهی مشفقانه و برادرانه ی خانواده بزرگ شیراوندها و از جمله برادر خوبم مهندس اسکندر شیراوند (که هنوز که هنوز است پول زیر سازی جاده را که با همت ایشان انجام شد به وی پرداخت نکرده اند و بنا هست در این هفته ” هفته ی دوم شهریورماه به خرم آباد برویم چهت پیگیری) به لطف رب الجلیل و همراهی زبان پاک پیرزنان و زنان شیر مرد این محله به دعای خیرشان به بار نشست و اینک با ساییدن پیشانی عجز بندگی خویش بر درگاه حضرت حق و شکر گذاری به خاطر شادی و شعف اهالی محترم حیدر خانی و بخش کوهنانی و نیز رضایتمندی خانواده های محترم شهدائ این محله حسب انجام این کار (به قول عده ای غیر ممکن … حسننی و آسفالت !!!) باید نکاتی چند را در قالب چند سوال عرض بکنم :
۱_ سوالم از فرماندار و بخشدار و دیگر همراهان محترم در روز حضور در افتتاح این پروژه همراه با بنرها و تبلیغات آنچنانی و تماس های با افراد خاص برای حضور در مراسم این است که با مراجعه به وجدان خود بیان بفرمایید که :
کی ، کجا ، در چه روزی ، در چه جلسه ای ، چه مکاتبه یا تماس تلفنی با مسوولین اسنانی داشته اید چهت فقط و فقط مطرح کردن نام گلزار شهدای حیدرخانی ؟؟
بخشدار محترم توضیح بدهند و صادقانه یکبار پیگیری خود را مستندا توضیح دهند ؟ و من از ایشان می پرسم اداره راه شهرسازی و راهداری استان آدرسش کجاست ؟
و همین طور جناب فرماندار محترم بیان بفرمایند کی ودر چه زمانی پیگیر این گلزار بوده اند ؟
در روز افتتاح گویا مسوولی گفته اند که با دستور فلان آقا بودجه ای تعلق گرفته است ، بنده عرض می کنم از کم و کیف روند کار هم آقای کورانی فر و هم آقای یاراحمد و هم آقای جمشیدی و هم آقای مریدی هم مهندس اسکندر شیراوند (که حضوری در خدمت مهندس مریدی بوده ایم) در جریانند آقایان گویی از مفاد دستورالغمل ها بی خبرند؟! . آقایان توضیح بدهند از محل رقمی که گفته اند پس چرا هنوز مبلغ آقای شیراوند را بعد از یکسال و چند ماه پرداخت نکرده اند؟ (که حقیر امروز یکششنبه روز افتتاح در تماس تلفنی با فردی از دوستان استان پیگیر این مشکل بوده ام و گفته شده انشاالله پرداخت می کنیم) حتما آقای بخشدار محترم این مسائل را پیگیری نموده اند که به راحتی تمام در مراسم افتتاح حضور پیدا می کنند.. هرچند می دانم آقایان محترم با برخورداری از انواع ابزار توجیه این قدرت صوری را هم دارند تا اقدامات اینگونه را که به نظرم کاملا غیر اخلاقی هستند به راحتی تفسیر و تعبیر نماییند .. اما باید دانست که به قول امام معصوم (ع ) ” همه ی پلیدیها در یک اتاقند و کلیدشان « دروغ » است مگر پست و مقام دارای چه ارزش شوکت دهنده هستند که اینگونه فرهنگ صداقت و شجاعت را به مسلخ می کشانیم تا در عوض صندلی بی وفای ریاست ، « دروغ » را اینگونه وارونه بر جای رفتار صادقانه بنشانیم و با دستان خود بذر نفاق بکاریم آنگاه سوال این است که با این حرکات که خود هم از میزان صداقت یا بی صداقتی آن واقفیم چه جوابی برای ارواح پاک و مطهر شهدای این گلزار داریم . خدایا شاهد باش آنچه را نوشتم صرفا و صرفا برای جلوگیری از نهادینه شدن رفتارهایی چون دروغ و تملق بوده است . خدایا شاهد باش و بر ملا ساز رفتارهای که برای نسلهای جوان و نوجوان آگاه ما ممکن است باعث مرگ اخلاق شود . خدایا همه ی افراد مومنی را که در به ثمر رساندن این پروژه نقش آفرینی کرده اند عاقبت به خیر بفرما !!

حمزه فیضی پور

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=99607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. بیشتر تعریف و تمجید از اقای کورانی فر بود
    باشه ما باور میکنیم شما این کار رو کردید، اصلا جاده خرم اباد کوهدشت هم کار اقا حمزه است، ایشان نفوذ بالایی نزد دکتر روحانی دارند و اگر بخواهند برای کوهدشت فرودگاه هم میزنند در ضمن حمزه حااال کرده جاده درست کنه به کسی هم مربوط نیست، ازادبخت اینم درج نکنی دیگه ااااااخرشی

    • درود بر استاد حمزه فیضی پور که به انصاف مردی متعهد، اخلاقمدار و توامند است…
      جناب استاد از برخی فرصت طلب که هر انتخاباتی رنگ عوض می کنند و یکبار خودشان را نماینده دولت و سپس سر از ستاد رقیب دکتر روحانی در می آورند چه انتظاری دارید؟
      جاء الحق و زهق الباطل…

  2. سلام بر معلم عزیز و دلسوز و جهادگر جناب آقای حمزه فیضی پور

    حرف دل ما را گفتی، الحق ضعف باورهای دینی و ایمان سطحی نیز یکی دیگر از علل مهم دروغگویی است.

    ریا و دورویی و نفاق نیز از عوامل کشیده شدن انسان های سست عنصر به سوی دروغ و دروغگویی است.

    فراموش کردن حساب و کتاب قیامت و هزینه گزافی که انسان دروغگو در دنیا و آخرت برای گناه خود باید بپردازد هم از جمله علت های دروغگویی افراد است.

    از دیگر عوامل مهم شیوع دروغگویی در خانواده و جامعه آن است که متأسفانه افراد دروغگو، هزینه گناه خود را نمی پردازند! اگر در خانواده و جامعه ، ساز و کار مناسبی برای برخورد با دروغگویان وجود داشته باشد و آنها مجبور شوند هزینه کار خود را بپردازند، این قدر دروغ در جامعه رواج نمی یابد.

    در هرحال «دروغ» با هر هدف و انگیزه ای بیان شود آثار مرگبار فردی و اجتماعی فراوانی برجا می گذارد.

    اکنون نگاهی کوتاه و گذرا به آیات قرآن که در خصوص دروغ و آثار دروغ و دروغگویی است داریم:

    مرگ بر دروغگویان!

    قتل الخراصون

    مرگ بر دروغ زنان (ذاریات۱۰)

    در این آیه خداوند متعال با لحنی کوبنده می فرماید: مرگ بر دروغگویان ! این شعار سرشار از شعور، باید در یک جامعه توحیدی زنده و مورد توجه آحاد مؤمنان باشد تا آنها هرگز به گناه بزرگ دروغ نزدیک نشوند!

  3. بار کج هیچگاه به منزل نمی رسد.این وعده حق است که باطل نابود شدنی است

  4. با سلام مسئولین وعزیزانی که می خواهند بهسازی وساماندهی گلزار شهدای حیدرخانی را بنام خود وعملکرد دوره مدیریت خود معرفی کنند به سوالات زیر پاسخ دهند هرچند به این موضوع واقفیم هر پروژه عمرانی درهرمنطقه ای باید توسط مسئولان دولتی درآن منطقه افتتاح وبه بهره برداری برسد
    ۱- اگر پیگیری مدعیان بوده چرا برای تعریض جاده کارخانه گچ لرستان وحذف پیچ های خطر ناک آن(که از مطالبات مردم درسفر استاندار محترم بوده)کاری صورت نگرفته ؟
    ۲-اگر دوستان پیگیر ساماندهی تمامی گلزارهای شهدای بخش کوهنانی بوده اند چرا فقط گلزار شهدای حیدرخانی ساماندهی وجاده آن آسفالت شد واز گلزار شهدای معصومی وقبرستان بساطبیگی خبری نیست
    ۳-اگر تماسهای مکرر حضوری،تلفنی و…افرادی که پست دولتی اجرایی ندارند نبود به وجدان خودتان قسم تان میدهیم شما اینقدر پیگیری وسماجت جهت اجرا میکردید ؟
    ۴-و…
    اگر هزار بار دیگر موضوع را درفضای مجازی وبه صورت جوابیه ویا توضیح به مردم ارائه دهید باز مردم حیدر خانی یقین دارند دردولت محترم تدبیر وامید این پروژه اجراشده اما مسئولان محلی (غیر از امام جمعه محترم ومحبوب وآقای مرادی فرمانده سپاه بخش)کمترین دخالت را داشتند بلکه کار توسط بنیادشهید وامور ایثارگران ومسئولان استانی وبعضا غیر مسئول پیگیری شده است.

  5. سلام
    برای به سرانجام رسیدن یک کار یا پروژه افراد زیادی دخیل هستند. قطعاً بدون حمایت و پیگیری مسولان شهرستان و بخش یک پروژه افتتاح نمی گردد.
    نمی خواهم منکر زحمات آقای فیضی پور بشوم ولی اگر ایشان اینقدر نفوذ دارند لطف کنن مشکلات کوهدشت رو حل بفرمایند.

  6. سلام بر فیضی پور عزیز

  7. درود بر شما، برادر فیضی،،،،،،،،کوهدشت شانست اینه چه باید کرد

  8. ضمن عرض خسته نباشی به آقای فیضی که انصافا چند سالی است که بیشترین وقت فراغت خود را صرف گلزار شهدای حیدرخانی نمودند والحمدالله پیگیریهای آن جناب به بار نشست . خداوند متعال اجرشما را می دهد وبس. آقای فیضی یک پراید قسطی داشتی و آن هم با رفت وآمد های روزانه به قبرستان حیدرخانی آن را نابودی کردی درضمن برادر من حیف است آقای یارمحمدی را بخشدار بخش کوهنانی خطاب کنی منبعد به جای بخشدار کوهنانی باید بگویی ، آقای یارمحمدی بخشدار چند خانواده خاص کوهنانی………

  9. جاده و پل و پیچ و وقوع زلزله در کوهدشت وآزمایش بمب نیتروزنی در کره شمالی …و همه و همه کار حمزه خوش قلم از کونانی است که او فیضش را حتمآ می برد ولی مانده ام که چرا آقای آزادبخت که جدیدا هم در حوزه مطبوعات استان منصبی دشت نموده چرا همه ستونهای میر ملاس نیوز را محل و مکانی برای انتشار افکار حمزه ایسم قرار داده و او به راحتی به هرکس که می خواهد …….. و میر ملاس هم مثل سر چوپی می نوازد

  10. با سلام جناب آقای فیضی پور میتونید بفر مایید مجتبی یاراحمدی درتاریخ ذکر شده چه مسولیتی داشتند چون ظاهرا ایشان ۱سال هم نشده ریس بنیاد شهید وامور ایثارگران کوهدشت شدند باتشکر

  11. سلام بربرادر فیضی پور معلم دلسوز ونیک رفتار هرگز ازبی مهری افراد بی انصاف دلخور نباش اگرهمه افراد خوب وباوجدان باشد این همه تبعض وبی عدالتی نداشتیم اهالی منطقه می دانند با زحمات و دوندگی شما نهال کاری ابرسانی اسفالت انجام گرفته اما جای تاسف برای افرادی خارج ازمنطقه است که بی خبر و مغرضانه قضاوت می کنند مثل اقای ب گراوند

  12. دورود بر استاد گرامی جناب آقای فیضی
    مطالب بسیار بسیار ارزشمندی فرمودید اما چه افسوس تمام این حرفا آب در هاون کوبیدن است و همه این حرفا به پای جناح و جناح بازی گماشته میشود.
    فقط باید به حال مردم ساده اندیش کوهدشت گریه کنیم برای انتخاب کردن همچین …

    از کوزه همان برون تراود که در اوست

  13. با سلام در اینکه استاد فیضی شخص دلسوزی برا منطقه است هیچ شکی نیست و همه بر این امر واقف هستند . اما نظر حقیر اینست که این افتتحاح پروژه ما را یاد داستان ساخته شدن مسجد به دست ثروتمند و اینکه بهلول اسم خود را به عنوان سازنده مسجد بر در مسجد می نویسد می اندازد . اگر هدف کار به نیت قرب الهی بوده باشد هیچ فرقی ندارد که کار به اسم کی تمام شود . یادمان نرود که مردم عزیز حیدرخانی کمک های مالی فراوانی کردند .

  14. درود بر شرفت اقای فیضی وننگ بر چاپلوسان و کذاب ان

  15. نون والقلم و مایسطورن

    با عرض سلام و خداقوت خدمت مردم ولایت مدار شهر همیشه در صحنه و مومن کوهنانی
    تکمیل یک پروژه ممکن است که چند مدیر مختلف را به خود ببیند و این امری غیر قابل انکار است.
    جناب آقای فیضی پور از متکلمان توانای شهر کونانی هستند که سخنان ایشان به دل می شیند.
    به دور از انصاف است که زحمات نماینده ی قانونی شهرستان های کوهدشت و رومشگان را نادیده گرفت.
    انشاالله که با پرداخت زکات و سخنان خوب دنیا و آخرتمان را بیمه کنیم.
    و من الله توفیق .

    ابوالحسن آروانی
    ۹۶٫۰۶٫۱۹

  16. با سلام خدمت جناب استاد فیضی پور عزیز و دوست داشتنی ودلسوز مردم و اقشار ضعیف و کم بضاعت ،من به عنوان کسی که در این کار خیر شرکت داشتم هرچند خیلی اندک(استفاده از تراکتور جهت ابرسانی) این مطلب رو میگم،چند سالی هست که اقای فیضی پور کار درخت کاری قبرستان حیدرخانی رو با دستان خودشون شروع کردن و ماهمه میدونیم که ایشون چقدر در این راه زحمت کشیدن و البته خودم شاهدم که چقدر از بعضی از مردم زخم زبان شنیدن که فلانی رفته تو بیابون درخت میکاره در حالی که زیر سایه همین درختها نشسته بودن،این مسئولان کجا بودند که جناب فیضی صبح ها ساعت ۴ صبح با تانکر آب میرفتن و درخت ها رو ابیاری میکردن بقول مادرم که همیشه برای نماز صبح بلند میشد و صدای تراکتور می اومد و میگفت حمزه داره میره درختها رو اب بده کلی براش دعا میکرد،کی و کجا کسی به اقای فیضی دستور داده که اینکارو بکنه یا اصلا چه سودی براش داره جز رضایت خدا،بحث اسفالت هم ما همه شاهدیم که ایشون چند ساله از طریق اشناهاش پیگیر اسفالت بودن و بالا خره به ثمر نشست و همه دیدیم که کسانی که کوچکترین دخلی در این کار خیر نداشتن اومدن و به نام خودشون افتتاح کردن هرچند که بر همه مردم روشن است که اینها کار کی بوده اگر بخشدار یا شهردار یا نماینده مجلس دخلی در اینکار داشتن چرا کونانی این همه قبرستان داره و فقط قبرستان حیدر خانی اینقدر اباد شده،

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.