تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بروجرد / آشتاب : ۲۱۴ تعاونی جدید در لرستان تشکیل شد

  • کد خبر : 63891
  • 17 بهمن 1393 - 4:30

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از تشکیل ۲۱۴ تعاونی جدید در این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی آشتاب  در نشست با تعاونی داران بروجرد اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی از رسالتهای مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در استانها بوده […]

IMG14594718

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان از تشکیل ۲۱۴ تعاونی جدید در این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، علی آشتاب  در نشست با تعاونی داران بروجرد اظهار داشت: ترویج فرهنگ کار گروهی و جمعی از رسالتهای مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در استانها بوده که این امر در استان لرستان به طور جدی دنبال شده است.

وی افزود: باید بپذیریم مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه بدست بخش خصوصی حل می شود و بخش تعاون توانسته به عنوان بخشی تاثیر گذار در لرستان عمل کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان ادامه داد: همچنین ارتباط خوبی بین دانشگاه و بخش تعاون در خصوص رفع بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی برقرار کرده ایم که بدنبال آن توانسته ایم در تمام دانشگاه های استان دفاتر کار آفرینی ایجاد کنیم.

آشتاب تصریح کرد: در حال حاضر پنج هزار و ۲۳۷ تعاونی در لرستان وجود دارد که چهار هزار و ۵۳۱ تعاونی فعال با ۴۲ هزار و ۵۹۳ عضو در این بخش اقتصادی فعالیت دارند.

وی گفت: در حوزه مسکن مهر فعالیت قابل توجهی انجام شده است بطوریکه ۶۸ تعاونی مسکن مهر با ۱۱ هزار و ۵۶ عضو در استان لرستان وجود دارد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: هم اکنون شش هزار و ۱۲۸ واحد مسکن مهر تحویل مردم شده، هزار و ۳۱۴ واحد آماده تحویل و سه هزار و ۶۱۴ واحد در دست ساخت داریم.

وی افزود: کل سرمایه گذاری انجام شده در مسکن مهر ۳۹۲ میلیارد تومان بوده است.

آشتاب ادامه داد: امسال از طریق صندوق توسعه ملی ۲۶۰ طرح در استان لرستان شناسایی و به بانکهای عامل معرفی شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از محل تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۹۶ طرح برای دریافت سرمایه در گردش معرفی و از طریق کارگروه اشتغال استان مبلغ ۶۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به طرح ها پرداخت شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: امسال ۲۱۴ تعاونی با دو هزار و ۱۱ نفر عضو در حوزه های مختلف مسکن، عمران، مصرف و … در استان لرستان تشکیل شده است.

آشتاب افزود: این تعداد تعاونی با ۵۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری تشکیل و زمینه اشتغال هزار و ۲۴۳ نفر را در لرستان فراهم آورده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=63891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.