تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
15

وصیت‌نامه شهید ابراهیم تقی زاده 

  • کد خبر : 118656
  • 18 بهمن 1399 - 10:12

    شهید ابراهیم تقی زاده،: سوم شهریور ۱۳۴۱، در شهرستان کوهدشت به دنیا آمد. و در بیست و چهارم دی ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.  فرازهای از  (اناهدینا السبیل اماشاکرا”واماکفورا”) یعنی ما هدایت رابه بشر عرضه داشتیم و بعدازآن دیگر نوبت خود اوست که […]

 

 

شهید ابراهیم تقی زاده،: سوم شهریور ۱۳۴۱، در شهرستان کوهدشت به دنیا آمد. و در بیست و چهارم دی ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است.

 فرازهای از 
(اناهدینا السبیل اماشاکرا”واماکفورا”)
یعنی ما هدایت رابه بشر عرضه داشتیم و بعدازآن دیگر نوبت خود اوست که سپاسگزار این نعمت باشد یا کفران نماید.
طبعاً شکر گذاری نعمت هدایت و همانا حسن استفاده از آن و ناسپاسی آن نیز ضایع کردن و پشت پا زدن به آن خواهد بودواین بستگی به اختیاروانتخاب انسان دارد.
بنابراین جای هیچ تردیدی نیست که از دیدگاه هر دین، انسان موجودی است انتخاب‌گر، که باید سرنوشت نهایی خودرابا قلم اختیاروانتخاب رقم بزند.
بنده راهی انتخاب کردم که دیگران آن را انتخاب کرده‌اند و رفتند. راهی که همه جوانان به آن لبیک گفتند و آنان فهمیدند که انسان یک روزبه دنیا می‌آید و بالاخره باید برود، ولی رفتنی بهتراست که انسان با کوله باری از عبادت‌ها و عشق به خداورسول خدا و امامان و ولایت امرفقیه ونعمتهایی که خداوند در این دنیا به او ارزانی داده است، از این جهان فانی برود و راه دیگر شهیدان را که درراه خدا کشته‌شده‌اند ادامه بدهد و شهادت درراه خدا بسی اجر عظیم دارد.
همانا رسول خدا محمد (ص) می‌فرماید: من قطره احب الی الله عزوجل من قطره ذم سبیل الله
در نزد خدای بزرگ هیچ قطره‌ای محبوبترازقطره خونی که درراه خدا ریخته می‌شود بهترنیست.
اما بدانید که دشمنان خدا جنگ رابرامت او تحمیل کردن جنگی که برای آن‌ها چه در صورت ادامه آن بسود آن‌ها می‌باشد صلح ازاین‌جهت به نفع آنان است که اگر ما با آنان صلح کنیم دیگر اسلام نام ونشانی از آن بر روی زمین نخواهد ماند.
زیرابه گفته امام عزیزمان آنان از اسلام ضربه خورده‌اند و صلح ننگی است که در تاریخ در دامن مکتب اسلام و جامعه نهاده‌ایم وادامه آن ازاین‌جهت به سود آن‌ها می‌باشد که انواع و اقسام سلاح‌های جنگی و شیمیایی خودرابرسرما مسلمانان به آزمایش می‌گذارند وعده‌ای که ناآگاه هستند دربرابرما قرار داده‌اند زیرا نیروی که فردا باید دریک صف با اسرائیل ودیگردشمنان اسلام بجنگد آن‌ها را در مقابل هم قرار داده‌اند تا همدیگر را از بین ببرند و آن‌ها در اصل می‌خواهند که اسلام را نابود کنند آن‌ها این کار نه در ایران بلکه در تمام بلاد مسلمین به‌کاربرده‌اند ولی در این میان وظیفه ما جنگیدن تا پیروزی است و باید تمام قوای خودراازلحاظ جسمانی ،روحی و مالی و معنوی جمع آوری کنیم ودرسایه اسلام ورهبریت امام وروحانیت با آنان بجنگیم تا هرچه زودتربه پیروزی برسیم ونباید به دشمنان مهلت بدهیم که دیگرسلاحهای خودرا برسرملتهای اسلامی همچون ایران وعراق وافغانستان ولبنان وفلسطین ودیگرمسلمانان به آزمایش بگذارند و باید به یاری حق بشتابیم تاحق مارا یاری نماید هماناقرآن کریم می‌فرماید (ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم)

کمیته فضای مجازی کنگره ۶۳۰۰ شهیداستان لرستان

#بسیج_رسانه_لرستان

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=118656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.