تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اقدامات ددمنشانه دشمنان تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

  • کد خبر : 140123
  • 14 دی 1402 - 19:28

  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اقدامات ددمنشانه دشمنان انقلاب اسلامی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و مردم بر آرمان های انقلاب اسلامی مصمم و استوار هستند. به گزارش میرملاس  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران دستگاه های اجرایی با تسلیت شهادت حادثه […]

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اقدامات ددمنشانه دشمنان انقلاب اسلامی تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و مردم بر آرمان های انقلاب اسلامی مصمم و استوار هستند.

به گزارش میرملاس  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در گردهمایی گزینشگران دستگاه های اجرایی با تسلیت شهادت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: شهید سلیمانی نمادی از داشته های انقلابی، جهادی و فرهنگی و الگویی برای هدایت نسل جوان است.

وی اظهار داشت: مکتب اسلام در طول تاریخ از این فرزندان تربیت یافته خواهد داشت و این حوادث ناگوار خللی در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

وی با اشاره به مناسبت های چند روز گذشته ادامه داد: این مناسبت ها با افتخار و عظمت برگزار شد و ملت برای داشته های خود استوار است بنابراین حرکات سخیف در اراده مردم انقلابی خللی ایجاد نمی کند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مسوولیت گزینشگران حساس و مهم است افزود: در دستگاه های اداری فرصت های شغلی محدود و داوطلبان فراوان است بنابراین افراد باید متناسب با ماموریت های دستگاه ها انتخاب شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی بر تعهد، تدین، دلبستگی به ارزش های انقلاب اسلامی و عدالت خواهی افراد تاکید کرد و گفت: گزینشگران باید خود در حد اعلای این شاخص ها باشند و تعهد و تخصص لازم وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: گزینش نباید مانع انسان های دانا، توانا، شایسته و انقلابی باشد و شخص گزینشگر باید به دور از اعمال سلیقه، رعایت عدل و انصاف را داشته باشد.

وی با بیان اینکه گزینش یادگار امام راحل است گفت: سازمان و نهادهای انقلابی در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نظام را همراهی کردند و گزینش یادگار و امانت امام راحل است که باید بر این مهم اهتمام داشته باشیم.

وی بر التزام گزینشگران بر قانون و عدم تسلیم در مقابل زیاده خواهان اضافه کرد: باید امور به گونه ای تدبیر شود که مشکلات برای آیندگان بیشتر نشود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=140123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.