تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
23

 فرازهایی از وصیت‌نامه شهید غلامعلی چغلوندی 

  • کد خبر : 123296
  • 16 مرداد 1400 - 11:55

درود و سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و سلام و درود نثار یاوران اسلام و امام و با سلام به روان پاک شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و با سلام خدمت مجروحین و معلولین که سهم فراوانی در پیروزی اسلام دارند.  پدر و مادر عزیز و مهربانم سلام علیکم. امیدوارم که همیشه […]

درود و سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و سلام و درود نثار یاوران اسلام و امام و با سلام به روان پاک شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و با سلام خدمت مجروحین و معلولین که سهم فراوانی در پیروزی اسلام دارند.
 پدر و مادر عزیز و مهربانم سلام علیکم.
امیدوارم که همیشه راهتان راه شهدا باشد و جمیع خانواده‌ام را سلام عرض می‌کنم.
من با آگاهی کامل از دین اسلام و خط سرخ شهادت که همانا راه اولیا و انبیاست این راه را انتخاب کرده‌ام و امیدوارم که با نثار خون ناقابل خود سهم بسزایی در راه اسلام داشته باشم. ای عزیزان مبادا برای من گریه کنید و در گریه کردن برای من ناراحتی برای خودتان ایجاد کنید، چونکه من هدفم را دیده‌ام به معبود خود رسیده‌ام پس خوشبخت شده‌ام حال چه لزومی دارد که برای من ناراحتی کنید و خدای ناکرده گریه کنید تا دشمنان اسلام از گریه شما سوءاستفاده کنند اگر شما گریه خواستید بکنید گریه برای اسلام و قرآن کنید و همیشه برای امام عزیزمان دعا کنید و ای جوانان نکند که در رختخواب سر بگذارید و یا در ذلت بمیرید بدانید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد در پایان برادران عزیزم سیف اله با خانواده‌اش و قدرت اله با خانواده‌اش سلام می‌رسانم و برادران عزیزم احمدی-عباس و خواهر عزیزم عصمت سلام می‌رسانم و کلیه فامیلهایم سلام می‌رسانم و ازهمه مهم‌تر امام عزیزمان را دعا می‌کنم.
#کمیته فضای_مجازی_کنگره_۶۳۰۰شهید_لرستان
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=123296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.