تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

چند میلیون کمیته ای شوند؟!

  • کد خبر : 100281
  • 30 مهر 1396 - 8:30

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: در آن قدیم قدیم ها، اگر گاوی مریض می شد و یا سر و لب آن تب خالی و دملی می شد، گاو سالمی را می آوردند و سر شانه و لبهای گاو سالم را داغ می کردند! در عصر ما نیز امریکا و آل سعود و وهابیت داعش زا ، هستند […]

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: در آن قدیم قدیم ها، اگر گاوی مریض می شد و یا سر و لب آن تب خالی و دملی می شد، گاو سالمی را می آوردند و سر شانه و لبهای گاو سالم را داغ می کردند!
در عصر ما نیز امریکا و آل سعود و وهابیت داعش زا ، هستند ، اما ترامپها به خلیج فارس و ایران اسلامی حمله می کنند!
در ایران اسلامی نیز دولتی برق ، گاز ، آب و بنزین و …را هدفمندانه گران می کند!
دیگرانی رانتی و اختلاسی شدند و می شوند ؛ بابکانی میلیارد میلیارد می برند و گاه نیز می گویند داریم اما پس نمی دهیم !
برخی دیگر نیز حقوق نجومی گرفتند و …
کشتی صندوق ذخیره فرهنگیان به گل نشست و …
با این حال عزیزی از همان دولت اسبق با چاشنی تشر و انتقاد به دولت تدبیر و امید می گوید یارانه های مردم را قطع کنید . هرکسی نیاز داشت به کمیته امداد امام مراجعه خواهد کرد!
آخر ای جان برادر !
کار باید کارشناسی باشد و طرح ها باید با چاشنی دلسوزی مردم به تصویب برسد . در عصری که هیچ وقت عقربه های هیچ کنتوری به سود مردم خراب نمی شود چرا شماها از قطع یارانه مردم می گویید؟
چرا این پیشنهاد را در دولت هدفمندی یارانه ها مطرح و تصویب نکردید؟
وقتی برخی ها تحت عنوان هدفمندی یارانه ها ، قانون تصویب کردند و بنزین ، گاز و برق و …را در حد امکان نجومی و فربه کردند و فربه تر نیز خواهند کرد
وقتی از مبادی رسمی کشور ، به وفور کالای قاچاق وارد می شود ، وقتی برخی ها حقوق نجومی خورده اند و بابک و خاوری ها دامنه دار شده اند و … ! وقتی پرونده برادر رییس جمهور و جناب جهانگیری نیز به جریان افتاده است و …
چرا به جای بستن دریچه های فساد و مبارزه شدید با رانت و …، با قطع کردن یارانه ها از داغ کردن لب و دندان مردم سخن می گویید؟!
گویا باید پذیرفت که :
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری!
قانونی نانوشته و فراگیر و همیشگی است!
ای کسانی که از قطع یارانه ها می گویید ، لطفا بگویید چرا یارانه ها باید قطع شوند ولی بنزین و گاز و برق و …به قیمتهای هدفمندی فروخته شوند؟!
اگر کمیته امداد این همه پول دارد و تواناست که میلیونها شهروند را تحت پوشش قرار دهد به جای این که لشکرهای یارانه بگیر را به کمیته امداد بکشاند ، لطفا مبلغ لازم را به ستاد هدفمندی یارانه ها واریز کند تا آن بندگان خدا در شب پرداخت یارانه با مصیبت عظمایی رو به رو نشوند.
باور کنید جمعیت زیادی از همین مردم تا به حال فرصت نکرده اند کارت هوشمند ملی که گرفتنش جیبی را بی هوش می کند بگیرند!
بسیاری از مردم فرصت نکرده اند معاینه فنی ماشینشان را بگیرند و ….لطفا آمدن به کمیته امداد امام را نیز به آنها اضافه نکنید.
از سویی دیگر آیا قطع کردن یک طرفه یارانه ها بی اعتمادی مردم نسبت به طرح و برنامه های مسئولین را به دنبال نخواهد داشت ؟

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. این انقلاب توسط مردم حفظ شده وحفظ خواهد شد ،اما مسوولین با دزدی،بی مسوولیتی،رانت ورانت خواری ،خیانت می کنند،حکایت گرگ وشاونعلی،تداعی می شود ،امریکا واسراییل هیچ غلطی نمی کنند ،اما این مسوولین از خدا بی خبر،،،،،،،،

  2. وقتی براداران شخص دوم و تقریبا سوم مملکتی بوی ناب اختلاس و دزدی می دهند از دیگران چه توقع .ولی ما از جناب آقای مهندس فتاح انتظار همچنین نظری را نداشتیم ،یارانه ها را قطع کنید و گردن چندین میلیون بد بخت بیچاره را به خاطر چند گردن کلفت بزنید.

  3. باید انسانهای باشرف،برای حفظ این انقلاب،مفسدان را بسزای اعمال خود برسانند،گروهی انقلابی نما با مفسدگری،مردم را به این انقلاب بدبین می کنند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.