تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

گمانه زنی که رنگ واقعیت گرفت: «شاهرخی» معاون سیاسی استاندار همدان شد!

  • کد خبر : 100432
  • 09 آبان 1396 - 7:53

  سرانجام پس از هفته ها گمانه زنی و حرف و حدیث بر سر صندلی معاونت سیاسی استانداری همدان روز گذشته به طور رسمی خبر از امضای حکم برای جانشین الهی تبار داده شد. بر اساس این حکم که به امضای رحمانی فضلی وزیر کشور رسیده سید سعید شاهرخی به صندلی مهم ترین معاونت استانداری […]

 

سرانجام پس از هفته ها گمانه زنی و حرف و حدیث بر سر صندلی معاونت سیاسی استانداری همدان روز گذشته به طور رسمی خبر از امضای حکم برای جانشین الهی تبار داده شد.
بر اساس این حکم که به امضای رحمانی فضلی وزیر کشور رسیده سید سعید شاهرخی به صندلی مهم ترین معاونت استانداری تکیه خواهد زد.
آمدن شاهرخی به این معاونت البته از هفته گذشته به گوش رسید.گمانه زنی که البته در آن زمان نه تایید شد و نه تکذیب. شاهرخی آخرین گزینه و البته جدی ترین گزینه ای بود که در گمانه زنی ها برای جانشینی محمد ابراهیم الهی تبار مطرح شد. سابقه و ویژگی های شاهرخی مطرح شدن او برای استان همدان را جدی تر می کرد.
آمدن شاهرخی به استان البته با لحن استاندار همدان در هنگام انتشار این گمانه زنی جدی تر نیز شد. محمد ناصر نیکبخت در گفتگو با ایسنا جانشینی شاهرخی به جای الهی تبار را نه تائید کرده و نه تکذیب. او گفته بود که در این موضوع وزیر کشور تصمیم گیر است و باید او حکم معاون سیاسی را امضا کند. هر چند که هیچ معاونتی در استانداری ها بدون هماهنگی با استانداران تغییر نمی کند و منصوب هم نمی شود. موید این ادعا متن حکمی است که برای شاهرخی صادر شده است. در این حکم آمده که شاهرخی به پیشنهاد استاندار همدان در این سمت منصوب شده است.
با آمدن شاهرخی خواسته نمایندگان استان در تغییر معاون سیاسی استاندار رنگ عمل گرفت. به گفته یکی از نمایندگان وجود معاونان همراه و هماهنگ با استاندار خواست اصلی نمایندگان از استاندار بوده است. امری که با وظایف و مسئولیت های نمایندگان ناهمخوان است اما در همان روز خبر انتشار ابقای نیکبخت شنیده شد که ابقای وی منوط به تغییر معاون سیاسی امنیتی شده است. حال این خواسته تحقق پیدا کرده و سید سعید شاهرخی با سابقه مسئولیت چندساله در همدان جانشین بومی دیگر در همدان شده است.
سید سعید شاهرخی که متولد سال ۱۳۴۴ شهرستان خرم آباد می باشد دارای سوابق مسئولیتی عدیده ای به شرح معاون سیاسی ؛امنیتی واجتماعی استانداری قزوین،معاون سیاسی؛امنیتی واجتماعی استانداری لرستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان می باشد.
وی در استان همدان نیز مسئولیت هایی را برعهده داشته که فرماندار نهاوند، فرماندار اسدآباد، شهردار ملایر، شهردار تویسرکان، شهردار قروه همدان بوده است.
معاون فرماندارکهکیلویه وبویر احمد،رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان لرستان، کارشناس مسئول شورای توسعه وبرنامه ریزی استان لرستان، کارشناس مسئول امور شهری وشوراها استانداری لرستان نیز در کارنامه شاهرخی دیده می شود.
وی از نیروهای منتسب به اصلاح طلبان و از یاران نزدیک بازوند استاندار فعلی کرمانشاه به حساب می آید هر چند که ناظران رویه او در مسئولیت ها را زیرکانه دانسته اند.
در متن حکم وزیر کشور برای سید سعید شاهرخی که هفتم آبان ماه تاریخ خورده است رحمانی فضلی از وی خواسته برای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی دستگاهها و نهادها و دستگاههای کشوری و لشکری در استان تلاش کند و برای تحقق برنامه ها از نیروهای توانمند لایق دلسوز و کارآمد برای تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=100432

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.