تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

رئیس اتاق بازرگانی لرستان: مسئولان تنها به فکر برنامه کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند

  • کد خبر : 101297
  • 18 آذر 1396 - 8:24

به گزارش میرملاس حسین سلاحورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در استان لرستان منابع و نیروی انسانی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب امکان تحقق اشتغال و رشد اقتصادی میسر نخواهد شد. وی بابیان اینکه در دنیا یکی از مهم‌ترین موضوعات در قیمت تمام‌شده حمل‌ونقل است، […]

به گزارش میرملاس حسین سلاحورزی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در استان لرستان منابع و نیروی انسانی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب امکان تحقق اشتغال و رشد اقتصادی میسر نخواهد شد.
وی بابیان اینکه در دنیا یکی از مهم‌ترین موضوعات در قیمت تمام‌شده حمل‌ونقل است، افزود: در بیشتر مناطق استان مزیت اقتصادی وجود دارد اما راه‌آهن که به عنوان بهترین وسیله برای حمل‌ونقل بوده، احداث نشده است.
وی ادامه داد: در لرستان حدود ۱۳ میلیارد مترمکعب روان آب جاری عبور می‌کند اما نتوانستیم با مدیریت سطح کشت آبی را به متوسط کشوری برسانیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان لرستان با اشاره به مشکلات استان لرستان تأکید کرد: در لرستان مسئولان تنها به فکر کوتاه‌مدت و راضی کردن مردم در همان مقطع هستند و تلاش مناسبی برای بلندمدت انجام نمی‌دهند.
وی نبود بازار و کمبود تقاضا را از دلایل تعطیلی برخی واحدها عنوان و اظهار کرد: اکنون برای توسعه واحدهای تولیدی استان باید به مقوله بازاریابی توجه ویژه ای داشت، انتظار می‌رود مسئولان استان به دنبال حمایت از واحدهای در حال فعالیت باشند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101297

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جناب دکتر
    خود حضرتعالی نیز ،یکی از همان کسانی هستی که همین تز معروف درمان مسکن برای مشکلات مردم هستی…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.