تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

طهماسبی: برخی از مسئولین انگیزه‌های باندی خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند/ قلیونی‌سراها مراکز فساد و بدبخت کردن جوانان شده اند

  • کد خبر : 101583
  • 02 دی 1396 - 10:10

به گزارش میرملاس حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:آمریکای خبیث برای انحراف جوانان ما نقشه‌هایی کشیده است که به لطف خدا این اجازه را نخواهیم داد چون ما هوشیار هستیم. وی ضمن بیان اینکه نباید با دنیا قطع رابطه کرد،افزود: ما تهاجم فرهنگی را قبول نداریم ولی تبادل […]

به گزارش میرملاس حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد:آمریکای خبیث برای انحراف جوانان ما نقشه‌هایی کشیده است که به لطف خدا این اجازه را نخواهیم داد چون ما هوشیار هستیم.

وی ضمن بیان اینکه نباید با دنیا قطع رابطه کرد،افزود: ما تهاجم فرهنگی را قبول نداریم ولی تبادل فرهنگی را قبول داریم.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد:مساجد فقط برای اقامه نماز جماعت نیست بلکه محل ترویج مباحث فرهنگ قرآنی نیز هستند.

طهماسبی ضمن اشاره به اینکه سرخط سیاست‌های رسانه بی‌بی‌سی کوبیدن کشور و بزرگنمایی مشکلات کشور است ،اظهار داشت:گرگ‌های روزگار و کرکرس‌ها درکمین هستند، این وزیر خارجه انگلیس که به ایران آمده بود برای این بود جاسوس‌ها را آزاد کند.

وی گفت: متاسفانه برخی سخنان مسئولان عالی رتبه که از تریبون‌های رسمی نیز بلند می‌شود اشتباه است،چرا الفاظی  را القا می‌کنند که دشمن نیز همان الفاظ را تکرار می‌کند، نباید زمینه را برای فتنه‌های دشمنان درست کنند.

وی تاکید کرد: برخی از این مسئولین در کشمکش‌های حزبی انگیزه‌های باندی خود را بر منافع مردم ترجیح می‌دهند و گاهی اوقات خدمات نظام در گذشته را زیر سوال می برند.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: آسیب‌های حضور ناآگاهانه در فضای مجازی زیاد بوده که مهمترین آن این است که عفت جامعه و جوانان را مورد هدف قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر بازار شایعات در این فضا داغ شود هرکسی از این نمد، می‌خواهد کلاهی برای خود درست کند.

طهماسبی ضمن انتقاد از حقوق شهروندی غرب گرایانه گفت:این رویکرد طوری است که وقتی کودکان یمنی به خاک و خون کشیده می‌شوند حقوق بشر نام دارد ولی وقتی که  یمن در مقابل این تهاجمات از خود دفاع کند،آمریکای جنایت کار، این را ضد حقوق بشر می‌نامد.

خطیب جمعه کوهدشت گفت:رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی گفته که اول از ایران می‌ترسم و بعد از کره شمالی،ما همین جا می‌گوئیم که باید از ما بترسی و از این ترس بمیری.

طهماسبی در پایان عنوان داشت: برخی از قلیونی‌سراها که در شهرستان  موجود هستند به مراکز فساد و بدبخت کردن جوانان تبدیل شده است،برای رفع این معضل حتما جلسه با مسئولین ذی ربط می‌گذاریم.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.