تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: اجرای درست نظام ارجاع و بهره‌مندی از برنامه‌های راهنما، درمان خوب و با کیفیتی را به ارمغان می‌آورد

  • کد خبر : 101937
  • 26 دی 1396 - 12:03

به گزارش میرملاس از کوروش ساکی گفت: استانداردسازی و بهره‌گیری از برنامه‌های اصولی در پروتکل‌های درمانی، علاوه بر ارائه خدمات بهتر به بیماران باعث مدیریت هزینه ها و صرفه جویی خواهد شد. وی، ادامه داد: ادامه طرح تحول سلامت و تأمین هزینه های آن مستلزم مدیریت کردن هزینه ها و جلوگیری از پرتی هاست. دکتر […]

به گزارش میرملاس از کوروش ساکی گفت: استانداردسازی و بهره‌گیری از برنامه‌های اصولی در پروتکل‌های درمانی، علاوه بر ارائه خدمات بهتر به بیماران باعث مدیریت هزینه ها و صرفه جویی خواهد شد.

وی، ادامه داد: ادامه طرح تحول سلامت و تأمین هزینه های آن مستلزم مدیریت کردن هزینه ها و جلوگیری از پرتی هاست. دکتر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: در این مسیر باید از الگوهای موفق در دنیا استفاده کرد.

وی گفت: درمان خوب و با کیفیت نیازمند برنامه راهنماست که با همکاری معاونت های آموزش، درمان و مراکز آموزشی درمانی استان تدوین و بسط خواهد یافت.

ساکی تأکید کرد: با وجود برنامه های راهنما است که می توان سیستم درمانی را سازماندهی کرده و بهتر و با کیفیت بهتر اداره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تصریح کرد: اجرای درست نظام ارجاع و بهره مندی از برنامه های راهنما در واحدهای مختلف درمانی مکمل یکدیگر بوده و می توانند طرح تحول سلامت را به هدف اصلی خود برسانند.

منبع: موج

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.