تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

میرعمادی: میدان برای بروز خلاقیت جوانان باز شود

  • کد خبر : 101957
  • 27 دی 1396 - 11:28

به گزارش میرملاس به نقل از مهر آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای راهبردی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در سخنانی با اشاره به فرآیند شکل‌گیری مجمع مشورتی اظهار داشت: این مجموعه از سال ۸۷ با حضور جوانان و جوان یاوران فعالیت خود را آغاز کرد. وی با بیان اینکه […]

به گزارش میرملاس به نقل از مهر آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای راهبردی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در سخنانی با اشاره به فرآیند شکل‌گیری مجمع مشورتی اظهار داشت: این مجموعه از سال ۸۷ با حضور جوانان و جوان یاوران فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه طی این سال‌ها فعالیت‌های خوبی توسط این مجمع انجام‌شده است یادآور شد: رشد و ارتقای جوانان ازنظر دینی و حضور درصحنه، بصیرت بخشی و ایجاد انسجام بین جوانان مؤمن و انقلابی از اهداف فعالیت این مجمع مشورتی بوده است.

مجمع مشورتی جوانان محلی برای رشد جوانان

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه تاکنون اقدامات ارزشمندی به همت جوانان لرستانی در این مجمع انجام‌شده است یادآور شد: در این راستا طی مرحله‌ای با توجه به لزوم بازنگری در فعالیت‌های مجمع مشورتی جوانان اساسنامه دچار تغییراتی شد و مطابق با نیاز زمان و شرایط موجود به‌روزرسانی شد.

وی با اشاره به فعالیت کنونی مجمع در قالب شورای راهبردی و گروه‌های کاری مختلف عنوان کرد: در این راستا تعداد ۱۸ گروه تشکیل و اقدام به جذب جوانان در حوزه‌های مختلف شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به لزوم شکل‌گیری گروه‌ها بر اساس محورهای کاری یا فعالیت‌های قشری یادآور شد: به‌زودی کار ساماندهی گروه‌ها و اعضای آن‌ها انجام‌شده و ضمن تعیین شرح وظایف، فعالیت‌ها در این بخش توسعه می‌یابد.

آیت‌الله میرعمادی از مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه به‌عنوان محلی برای رشد و ترقی جوانان یادکرد و گفت: در این مجمع جوانان شهامت و شجاعت پیدا می‌کنند تا قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند.

نقد کردن و طرح مباحث جوانان ارزشمند است

وی این مجمع را میدانی برای شکوفایی استعدادهای نسل جوان دانست و یادآور شد: تلاش شده است در قالب این مجمع فعالیت‌های جوانان موردتوجه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با یادآوری اینکه در این مجمع علاقه‌مندی و هنر جوانان موردتوجه قرار می‌گیرد افزود: این مجموعه بستری برای بروز توانمندی‌های نسل جوان است.

آیت‌الله میرعمادی نقد کردن و طرح مباحث جوانان در این مجموعه را ارزشمند دانست و گفت: این امر به پخته شدن نسل جوان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه جوان لرستانی فرصتی پیدا کند که خلاقیت‌ها و ابتکاراتش را بروز دهد برای ما ارزشمند است و اصل همین بوده که میدان باز شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=101957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.