تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان در جمع نمازگزاران: جوانان به فکر شغل دولتی نباشند!

  • کد خبر : 102512
  • 29 بهمن 1396 - 8:10

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم باید حمایت کنند و جوانان را آگاه کنند که دولت ظرفیت استفاده آن‌ها را در پشت‌میزنشینی دولت ندارد. وی با بیان اینکه اشتغال جوانان باید باکار آفرینی و سرمایه گداری انجام شود، افزود: ما با تقویت کشاورزی، صنعت […]

به گزارش میرملاس سید موسی خادمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم باید حمایت کنند و جوانان را آگاه کنند که دولت ظرفیت استفاده آن‌ها را در پشت‌میزنشینی دولت ندارد.
وی با بیان اینکه اشتغال جوانان باید باکار آفرینی و سرمایه گداری انجام شود، افزود: ما با تقویت کشاورزی، صنعت و گردشگری باید بتوانیم زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم و این مهم هم نیازمند همیاری مردم است.
استاندار لرستان با بیان اینکه متأسفانه در این زمینه‌ها مشکل‌داریم، خاطرنشان کرد: کسانی که محیط کسب‌وکار را سخت می‌کنند فرزندان همین مردم هستند و از استان‌ها و کشورهای دیگر نیامده‌اند!
خادمی با اشاره به اینکه باید کاری کنیم که فضای استان خلاقیت و نشاط داشته باشد، تصریح کرد: بجای برخی از اختلاف‌ها و خودزنی‌ها، باید توسعه استان را محور مشترک قرار دهیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
وی با تأکید بر اینکه موضوع مهم، پیشرفت استان است که محور مشترک همه ماست، اظهار داشت: لرستان باید پیشرفت کند و توسعه پیدا کند و سهمش را از کیک اقتصاد ملی بگیرد.
استاندار لرستان تلنگری به بهره‌برداری تفرقه‌اندازها در خصوص اختلافات زد و گفت: هرکسی که سعی کند وحدت جامعه را به سمت اختلاف سوق دهد قطعاً بهره‌بردار این اختلاف و دودستگی‌هاست.
خادمی تصریح کرد: هرکسی به دنبال توسعه است به دنبال وحدت و همدلی هم هست.
وی با بیان اینکه فضای استان باید به فضایی آرام و بانشاط باشد، بیان داشت: باید طوری عمل کنیم که سرمایه‌گذاران، استان ما را به‌عنوان سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.
استاندار لرستان افزود: باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که دیگران از خارج از استان بیایند و در استان سرمایه گداری کنند.
خادمی با تأکید بر اینکه درد مردم لرستان فقر و بیکاری است نه مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: درد توسعه‌نیافتگی و فقر درد مشترک همه ماست و برای از بین بردم آن نیازمند همکاری مسئولین و همکاری مردم هستیم.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام،

    «درد مردم لرستان فقر و بیکاری است نه مسائل سیاسی » حرف درستی است نه تنها در مورد لرستان بلکه برای تمام ایران، اما:

    این درد از چه سیاست هایی حاصل شده است؟

  2. منظور استاندار محترم جوانان تحصیلکرده بیکار و بدون رابطه و پارتی و در مجموع ژنهای نامرغوب هستش.. و گرنه نورچشمی های بیسواد که جای خود دارند

  3. جناب استاندار محترم تا وفتی که مجدد باز نشستگان را دعوت بکار میکنند وافراد نور چشمی شرف حضور دارند هیچ جوان تحصیل کرده بدون پارتی منتظر کارمندی نیست ونخواهد بود شما را به عدالتتان میسپاربم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.