تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر خرم‌آباد: امنیت سرمایه‌گذار را در «ساماندهی شهر خرم آباد» تضمین می کنیم

  • کد خبر : 102518
  • 28 بهمن 1396 - 17:52

  به گزارش میرملاس علی‌محمد صالحی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی بودجه سال ۹۶ شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: برای سال ۹۷ این دغدغه را داریم که با توجه به اینکه در دیوان عدالت اداری ممنوع کردن بحث کاهش عوارض ساختمانی و ماده ۱۰۰ مطرح‌شده ممکن است مقداری با […]

 

به گزارش میرملاس علی‌محمد صالحی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق ۸۰ درصدی بودجه سال ۹۶ شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: برای سال ۹۷ این دغدغه را داریم که با توجه به اینکه در دیوان عدالت اداری ممنوع کردن بحث کاهش عوارض ساختمانی و ماده ۱۰۰ مطرح‌شده ممکن است مقداری با مشکل مواجه شویم.

وی افزود: از طرفی با توجه به اینکه بنا است بحث فرهنگ‌سازی و مشارکت مردم و از طرفی رفتن به سمت درآمدهای پایدار، مدیریت هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری خارج از شهر را داشته باشیم امیدواریم بیشتر از گذشته این امر محقق شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای شهر خرم‌آباد بابیان اینکه اگر تلاش‌ها به‌صورت هماهنگ صورت بگیرد این امر محقق خواهد شد عنوان کرد: همکاری بین شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد در این دوره کم‌سابقه است و امیدواریم این دغدغه‌ها نیز برطرف و حتی بیشتر از تحقق بودجه سال ۹۶ درآمدها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: اعتقاد بر این است که واقع‌بینانه برخورد کنیم؛ بحث برون‌سپاری‌ها نیز مدنظر است و درجاهایی که متضرر می‌شویم باید به سمتی برویم که هزینه‌های اضافی را کاهش دهیم.

صالحی نسب با تأکید بر اینکه باید مدیریت هزینه‌ها ساماندهی شود گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز در شهر خرم‌آباد آماده است و باید امنیت سرمایه‌گذار را تضمین کنیم که در این راستا شرایط مطلوبی وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.