تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عباس گودرزی: مسوولان به جای حاشیه‎سازی مشکلات مردم را حل کنند!

  • کد خبر : 102533
  • 29 بهمن 1396 - 8:10

به گزارش میرملاس عباس گودرزی در گفت‎وگو با فارس اظهار کرد: مردم ایران هیچ زاویه‎ای با انقلاب، ارزش‎ها و آرمان‎های امام، شهدا و مقام معظم رهبری ندارند. وی با روشن و واضح خواندن دلایل حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل حضور مردم، ده‎ها و ده‎سال زحمت بزرگان این […]

به گزارش میرملاس عباس گودرزی در گفت‎وگو با فارس اظهار کرد: مردم ایران هیچ زاویه‎ای با انقلاب، ارزش‎ها و آرمان‎های امام، شهدا و مقام معظم رهبری ندارند.

وی با روشن و واضح خواندن دلایل حضور آحاد مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران حاصل حضور مردم، ده‎ها و ده‎سال زحمت بزرگان این کشور و خون پاک شهدایی است که از بطن جامعه برخاستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران پای انقلاب بوده و از آن دفاع می‎کند، افزود: حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که هر جا پای بیگانگان به میان آید، مردم ید واحد بوده و در برابر بیگانگان منسجم عمل خواهند کرد.

گودرزی با اشاره به پیام حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی خاطر نشان کرد: پیام این حضور به مسوولان این است که باید قدر مردمی را بدانند که با وجود همه تهدیدها و تحریک‎های صورت گرفته اخیر آنگاه که احساس کردند، ممکن است که انقلابشان در معرض خطر باشد، پر شورتر از سال‎های گذشته به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: مردم ایران در این راهپیمایی به صحنه آمده و گفتند، با وجود همه مشکلات، نواقص و خلاهای موجود و اگر چه زخم‌های اقتصادی کشور آن‎ها را رنج و آزار می‎دهد، به مسوولان بگویند که ما همان مردمی هستیم که انقلاب کردیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقشار مختلف مردم با حضور در راهپیمایی یوم‎الله ۲۲ بهمن امسال آمدند که به مسوولان بگویند که آن‎ها تغییر نکرده‎اند، بلکه شما عوض شده‎ و باید سعی کنید که در راستای تامین رضایت این مردم حرکت کنید.

گودرزی با تاکید بر اینکه پیام حضور مردم در راهپیمایی به مسوولان به گونه‎ای اتمام حجت با آنان بود، تصریح کرد: مردم آمدند که بگویند، ما با وجود همه مشکلات در صحنه بوده و در برابر تهدیدها می‎ایستیم و پر شورتر از گذشته حضور می‎یابیم.

وی با اشاره به تجمعات و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: در حالی برخی‎ها با ایجاد انحراف، تجمعات را به سیاسی و موضوعات سیاست خارجه ربط دادند که مردم هیچ زاویه‎ای با انقلاب، ارزش‎ها و آرمان‎های امام، شهدا و رهبری نداشته و به دنبال حل مشکلات خود در چارچوب همین نظام سیاسی هستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم ایران می‎دانند که اگر انقلاب آسیب ببیند، قطعا کسانی بر ما مسلط می‎شوند که بر ما رحم نخواهند کرد و این کشور ده‎ها سال روی آسایش، آرامش و امنیت را نخواهد دید.

گودرزی با تاکید بر اینکه حضور آحاد مردم در این راهپیمایی نقشه‎های فتنه‎گران و سلطنت‎طلبان را خنثی کرد، افزود: مادامی که مسوولان از حمایت مردم برخوردار باشند، دشمنان هیچ غلطی نمی‎توانند بکنند.

وی بیان کرد: وجود مردمی که پس از۴۰ سال شعارهای دوران انقلاب را فریاد زده و با وجود همه مشکلات از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند، معجزه و پدیده‌ای است که در تاریخ سابقه نداشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسوولان باید قدردان نعمت ملت ایران باشند، ادامه داد: شکر این نعمت این است که مسوولان به صورت جهادی، انقلابی و مسوولانه و البته پرهیز از حاشیه‌ها و مباحثی که ممکن است، موجب فرصت‌سوزی شود، پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

گودرزی تاکید کرد: عده‌ای به جای حاشیه‌سازی و ایجاد انحراف در حضور، انسجام و هماهنگی ملت باید پاسخگوی مطالبات مردم بوده و در جهت حل مشکلات آنان بکوشند.

وی اظهار کرد: کفران نعمت مردم این است که خود را به غفلت بزنیم که آنگاه ممکن است، عواقب بدی در انتظارمان باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.