تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش‌ و پرورش: برای پرداخت مطالبات آموزش و پرورش هیچ گشایشی در خزانه انجام نشده است!

  • کد خبر : 102557
  • 30 بهمن 1396 - 11:01

    به گزارش میرملاس مهرداد خان ماکو مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش‌و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: برای پرداخت مطالبات آموزش و پرورش هیچ گشایشی در خزانه انجام نشده است و بدون توجه به تخصیص بهمن ماه،‌ ۳۵۰ میلیارد تومان مطالبه در خزانه داریم که مربوط به ردیفهای ملی و استانی است […]

 

 

به گزارش میرملاس مهرداد خان ماکو مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش‌و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: برای پرداخت مطالبات آموزش و پرورش هیچ گشایشی در خزانه انجام نشده است و بدون توجه به تخصیص بهمن ماه،‌ ۳۵۰ میلیارد تومان مطالبه در خزانه داریم که مربوط به ردیفهای ملی و استانی است و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، ساعات حق التدریس کارکنان شاغل و حقوق سربازمعلمان را نیز شامل می‌شود.

وی با اشاره واریز بخشی از مطالبات سال گذشته معلمان خرید خدمات آموزشی و حقوق سرباز معلمان تا پایان مهر ماه عنوان کرد: معوقات حق التدریس نیروهای آزاد با حقوق بهمن واریز شد و بخشی از مطالبات باقی مانده مربوط به اضافه کار کارکنان اداری و هزینه‌های مدارس شبانه روزی است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=102557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر مدیرکل ساعی و تلاشگر دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش ،ان شاءالله با تلاش و پشتکار حضرتعالی و مجموعه پرتوان دفتر بودجه مشکلات مالی آموزش و پرورش حل شود .

  2. لازم تشکری داشته باشم از جناب آقای خان ماکو بابت شفاف سازی و بیان مشکلات فرهنگیان عزیز……

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.