تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بهره‌برداری از دو کتابخانه درجه یک در کمتر از شش ماه

  • کد خبر : 122061
  • 10 تیر 1400 - 7:51

فرشته طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته دومین کتابخانه درجه یک لرستان که در شهرستان الیگودرز قرار دارد، رسماً به بهره‌برداری رسید. وی ادامه داد: پروژه این کتابخانه سال ۸۵ آغاز شده و با پیگیری‌های زیاد پس از حدود ۱۵ سال افتتاح شد. طهماسبی تصریح کرد: این کتابخانه عمومی در زمینی به مساحت […]

فرشته طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته دومین کتابخانه درجه یک لرستان که در شهرستان الیگودرز قرار دارد، رسماً به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: پروژه این کتابخانه سال ۸۵ آغاز شده و با پیگیری‌های زیاد پس از حدود ۱۵ سال افتتاح شد.

طهماسبی تصریح کرد: این کتابخانه عمومی در زمینی به مساحت ۱۷۰۰مترمربع در دو طبقه و با نام سردار علیمردان خان بختیاری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در خصوص امکانات این کتابخانه گفت: بخش‌های مخرن، مرجع، کودک، سالن‌های مطالعه برادران و خواهران، لرستان‌شناسی و اتاق‌های مطالعه ویژه از جمله امکانات این کتابخانه هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که پروژه‌های کتابخانه‌ای با امکانات مناسب به بهره‌برداری برسند و برای تکمیل سایر پروژه‌ها نیز پیگیری‌های زیادی داشته‌ایم و طی ماه‌های اخیر چند مورد از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از ایسنا، در کمتر از شش ماه و پس از کتابخانه استاد عبدالحمید آیتی بروجرد که اواخر دی ماه ۹۹ به بهره‌برداری رسید، این دومین کتابخانه درجه یک لرستان است که افتتاح می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=122061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.