تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فعالیت‌های نوشتاری برای دانش‌آموزان در حال یادگیری زبان انگلیسی که برای همه مناسب است

  • کد خبر : 128575
  • 16 بهمن 1400 - 18:20

  بر کسی پوشیده نیست که برای تسلط بر یک زبان، فرد باید بتواند صحبت کند، بخواند، بنویسد و گفتار یک زبان مادری را بفهمد. یکی از سخت ترین کارها نوشتن است. یک فرد نه تنها باید دایره لغات خوبی داشته باشد، بلکه باید از قواعد گرامری و املای صحیح نیز آگاه باشد. به همین […]

 

بر کسی پوشیده نیست که برای تسلط بر یک زبان، فرد باید بتواند صحبت کند، بخواند، بنویسد و گفتار یک زبان مادری را بفهمد. یکی از سخت ترین کارها نوشتن است. یک فرد نه تنها باید دایره لغات خوبی داشته باشد، بلکه باید از قواعد گرامری و املای صحیح نیز آگاه باشد. به همین دلیل است که بسیاری از دانش‌آموزان درخواست خدمات نوشتن انگلیسی می‌کنند. نوشته های سفارشی برای کمک به آنها در نوشتن مقالات دانشگاهی و مقالات کالج. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان

آیا می توان مهارت های نوشتاری سطح بالا را با لذت به دست آورد؟ چه تمرین هایی می تواند در این چالش برای افراد بومی و غیر بومی زبان ها مفید باشد؟ در این مقاله نکاتی در مورد چگونگی بهبود مهارت های نوشتاری انگلیسی ارائه شده است.

۱۰ فعالیت نوشتاری خلاق که هر دانش آموز و یادگیرنده مستقلی را جالب می کند

عصر اینترنت، کارهای نوشتن را سرگرم کننده تر می کند. فرصت های زیادی برای نشان دادن استعداد و توسعه توانایی های نوشتن خوب وجود دارد. در زیر، می توانید ۱۰ بهترین نوع را پیدا کنید.

۱ ارسال ایمیل

مردم از جیمیل، یاهو و سایر پلتفرم های تبادل ایمیل در تحصیل و محل کار استفاده می کنند. حروف ساختار و قالب بندی خاصی دارند. نوشتن ایمیل یک مهارت بسیار مفید در قرن بیست و یکم است. بیشتر سازمان ها با استفاده از چت ها، پیام رسان ها و ابزارهای ایمیل با مشتریان ارتباط برقرار می کنند. چنین تمرینی به زبان آموزان اجازه می دهد بین نوشتار رسمی و غیر رسمی تفاوت قائل شوند.

  1. توییتر کردن

این پلتفرم رسانه اجتماعی صرفا برای ارسال پیام ایجاد شده است. امروزه، این یک فضای مجازی عالی برای اینفلوئنسرهایی است که می‌خواهند فالوورهایشان آن‌ها را بشنوند. دانش آموزان همچنین می توانند خود را به عنوان تأثیرگذار تصور کنند. معلمان می توانند مسابقه ای برای بهترین توییت ایجاد کنند. علاوه بر این، این یک راه عالی برای دستکاری کلمات است زیرا پست نباید بیش از ۲۸۰ کاراکتر باشد. بنابراین، هر کلمه باید به نقطه مورد نظر برسد. اپلیکیشن های آموزش زبان

  1. اصلاح اشتباهات

این کار ممکن است شامل فناوری باشد یا با کاغذهای قدیمی مدرسه و مدادهای قرمز سر و کار داشته باشد. وظیفه دانش آموز این است که یک پست، مقاله یا نوشته دریافت کند و اشتباهات دستوری و سبکی را جستجو کند و با مداد علامت گذاری کند. همین کار را می توان با کمک ابزارهای نوشتن آنلاین انجام داد. Google Docs به دلیل عملکرد Comment کاملاً مناسب است. یک فرد می تواند با رنگ های مختلف زیر اشتباهات خط بکشد تا آنها را بیشتر نمایان کند. چنین کارهایی گرامر و استفاده از زبان دانش آموز را بهبود می بخشد.

  1. ایجاد تبلیغات هوکی

همه فیلم ها، روزنامه ها، کانال های تلویزیونی و ایستگاه های رادیویی روزانه صدها آگهی را معرفی می کنند. دانش‌آموزان می‌توانند با دنبال کردن یک نمونه یا توسعه چشم‌انداز خود از ارتقای محصول، سعی کنند یک تبلیغ ایجاد کنند. اگر این یک تکلیف خانگی است، یک زبان آموز می تواند با افزودن عکس های خودساخته، سرفصل ها، فونت ها و سایر جزئیات ضروری به تجسم خوبی فکر کند. علاوه بر این، چنین فعالیتی شامل صحبت در زمانی است که دانش آموزان پروژه های خود را به دیگران معرفی می کنند. بنابراین، این یک کار خلاقانه و سودمند ۲ در ۱ است.

به جز یک فعالیت نوشتاری، فرد یاد می گیرد که چگونه توجه خواننده را جلب کند. وظیفه تبلیغ فروش یک محصول یا خدمات است. مردم به این فکر می کنند که چه کلماتی بهترین تصور را ایجاد می کنند یا تداعی مثبت را در تخیل یک فرد برمی انگیزند.

  1. گام به گام نوشتن

این کار به یک مربی خوب نیاز دارد. یک دانش آموز به همراه یک معلم یک کاغذ کلمه به کلمه برای مبتدیان و جمله به جمله برای دانش آموزان A2 ایجاد می کند. هدف اصلی این فعالیت این است که به دانش آموزان بیاموزد که در مورد یک موضوع به طور منطقی فکر کنند و نظرات خود را بیان کنند. با تشکر از آن، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه ترکیبات را در سبک های مختلف بنویسند. آنها همچنین نحوه استفاده از نقل قول ها و نحوه قالب بندی مقالات را می بینند.

  1. هر بار جدید

این فعالیت بهترین ابزاری است که به دانش آموزان اجازه می دهد بفهمند که چگونه انواع مختلف مقاله با یکدیگر متفاوت هستند. سالانه، استادان کالج از زبان آموزان می خواهند که مقاله بنویسند. محبوب ترین انواع مقاله عبارتند از:

 

  • روایت
  • قیاس و تضاد
  • توصیفی
  • توضیحی
  • علت و معلول
  • تعریف
  • استدلالی
  • تحلیلی
  • متقاعد کننده

وظیفه دانش آموز نوشتن انشا به هر سبکی است. سپس او باید نوشتار را طوری تغییر دهد که با نوع مقاله دیگری مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، معلمی به دانش آموزان می گوید که یک انشا روایی مدرسه بنویسند. سپس، دانش آموزان باید یک روایت را با افزودن یک بحث به یک مقاله استدلالی تبدیل کنند. کار بعدی تبدیل یک مقاله استدلالی به مقاله علت و معلولی و غیره خواهد بود. به همین دلیل، دانش آموز مهارت های نوشتاری آکادمیک را تقویت می کند و از دیدگاه های مختلف به زبانی تسلط می یابد.

  1. نوشتن آموزنده

همه در هنگام برخورد با تکنیک ها یا فعالیت های جدید از راهنماها استفاده می کنند. از یک طرف، نوشتن یک دستورالعمل آسان است. یک فرد به بیان زیبا و وسایل سبک نیاز ندارد. از طرفی باید دقت کرد و از جملات لفظی پرهیز کرد. علاوه بر این، شخص باید بداند که وسایل چگونه کار می کنند.

به عنوان مثال، یک راهنمای در مورد چگونگی ایجاد یک اسباب بازی سه بعدی می نویسد. برای انجام این کار، دانش آموزان باید بدانند که چگونه انواع پارچه، پر کردن، جزئیات و تکنیک های دوخت را نام ببرند. ابتدا بهتر است با دستورالعمل های ساده شروع کنید و سپس به کارهای پیچیده تر بروید.

  1. توضیحات تصویر

فرد باید سعی کند هر چیزی را که او را احاطه کرده است توصیف کند. انتخاب عکس باید تصادفی باشد. نوشتن خود به خود مغز ما را آموزش می دهد و توانایی های زبانی ما را آزمایش می کند. دانش آموزان باید داستان بسازند. به عنوان مثال، زبان آموزان به تصویر دو کودک نگاه می کنند. آنها سعی می کنند با پاسخ دادن به سوالات ساده در مورد یک داستان فکر کنند. آنها چه کسانی هستند؟ این بچه ها چه کار می کنند؟ پدر و مادر آنها چه کسانی هستند؟ سرگرمی آنها چیست؟ چرا تنها هستند؟ چنین ورزش هایی خلاقیت و مهارت های نوشتاری فرد را تحریک می کند.

  1. کوتاه بلند

این فعالیت در مورد طولانی یا کوتاه کردن نوشته ها است. به دانش آموزان می آموزد که تصمیم بگیرند چه قسمت هایی ضروری هستند و چه چیزهایی را می توان حذف کرد. به لطف آن، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه نوشته های رسمی را به غیر رسمی تبدیل کنند. مثلاً انسان روایتی پر از تعابیر زیبا و وسایل سبکی را بگیرد و خشک و بی احساس کند. سپس همان دانش آموز نوشته های ابتدایی را می گیرد و آن را با جملات تاثیرگذار و پیچیده پر می کند.

  1. نوشتن گروهی

گروهی از دانش آموزان وظیفه ای را دریافت می کنند و شروع به انجام آن می کنند. آنها با هم طوفان فکری می کنند تا بهترین ایده را بگیرند. پس از آن، شرکا شروع به نوشتن می کنند و در مورد اینکه از چه کلماتی استفاده کنند، چه سبکی را انتخاب کنند و چگونه همه چیز را ارائه کنند، بحث می کنند. نوع دیگر این است که یک ورق کاغذ و کلمات استفهامی را بردارید. یک دانش آموز داستانی را شروع می کند و دیگران سعی می کنند به استفاده از دستورات ادامه دهند.

نمونه:

چه کسی؟ (مردی با تی شرت سفید)

اکشن (در حال عبور از یک خیابان بود)

کجا (در نیویورک)

وقتی (یک صبح یکشنبه) و غیره

چنین کاری ایده های جدیدی را برمی انگیزد و باعث می شود که فرد از زبان برای توسعه یک داستان جالب استفاده کند.

افکار نهایی

بسیاری از فعالیت ها ممکن است به افراد در تسلط بر زبان کمک کند. فرد باید کارهای جالبی انجام دهد تا احساس خستگی نکند. پیام‌رسان‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های جمعی و فعالیت‌های گروهی در صورت استفاده صحیح به عنوان محرک‌ها و ابزارهای تمرینی عالی عمل می‌کنند. فرد در انتخاب فعالیتی که انتظارات شخصی را برآورده می کند آزاد است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=128575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.