تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرماندار کوهدشت در نشست نخبگان : خدمات دولت در کوهدشت قابل تقدیر است

  • کد خبر : 13528
  • 14 آذر 1391 - 13:28

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور در نخستین جلسه هم اندیشی نخبگان کوهدشت با اشاره به این‌که شهرستان کوهدشت از لحاظ جمعیتی و وسعت قابل توجه است، گفت: این جلسه به جهت هم اندیشی اساتید، دانشجویان و نخبگان در راستای پیشرفت شهرستان کوهدشت برگزار شده و امیدواریم پتانسیل‌های علمی و تعهد اساتید و دانشجویان کوهدشتی در جهت […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ غلامرضا حمزه‌پور در نخستین جلسه هم اندیشی نخبگان کوهدشت با اشاره به این‌که شهرستان کوهدشت از لحاظ جمعیتی و وسعت قابل توجه است، گفت: این جلسه به جهت هم اندیشی اساتید، دانشجویان و نخبگان در راستای پیشرفت شهرستان کوهدشت برگزار شده و امیدواریم پتانسیل‌های علمی و تعهد اساتید و دانشجویان کوهدشتی در جهت پیشرفت و تعالی شهرستان استفاده شود.

فرماندار کوهدشت در ادامه افزود: در این دولت خدمات شایانی در کوهدشت انجام شده که از جمله آنها می‌توان به ارتقای سطح آموزش عالی شهرستان (وجود هفت دانشگاه در سطح کوهدشت) اشاره کرد.

حمزه پور خطاب به اساتید و دانشجویان کوهدشتی گفت: توانایی‌های شهرستان کوهدشت را شناسایی کنید و راهکارهای خود را به مسئولان پیشنهاد دهید.

در ادامه امام جمعه کوهدشت  حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت: اگر ما خودمان به توسعه و عدالت برسیم، می‌توانیم جامعه و محیط خود را نیز توسعه دهیم، ما برای توسعه نیاز به عدالت داریم و عدالت زیربنای امنیت است.

وی عنوان کرد: در شهرستان نیاز به اشتغال، عدالت، توسعه سیاسی و توسعه داریم.

امام جمعه کوهدشت در ادامه خطاب به اساتید و دانشجویان لرستانی گفت: فشارهای زمانه نباید ما را مأیوس کند و همه ما باید به «ما می‌توانیم» اعتقاد پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه راه پیشرفت کوهدشت وحدت به معنای واقعی است، گفت: این جلسات باید استمرار پیدا کند و نتیجه آنها فراموش نشود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. کدام خدمات؟

  2. خواهشمنداست کمی از این خدمات را باز گو نمایید؟

  3. من تنها از اعتراف خوب شما کمال تقدیر و تشکر را دارم که فرمودید موقع عبور از خیابانهای شهر کوهدشت احساس شرم می کنم

  4. خدمات قابل شماردن نیست به همین خاطر از بازگو کردن خدمات خودداری شده

  5. کدام خدمات میشه فرماندار عزیز بگن که این دانشگاهها چه مشکلی از مردم شهرستان رو حل کردن؟

  6. من که در کوهدشت زندگی نمیکنم چون محل کارم استانی دیگر است ولی هروقت به شهرم می ایم به خداقسم دردی سنگین روی سینه ام احساس میکنم وحسرت عوام کم توقع شهرم دلم را به درد وا میدارد.جناب شهردار من از شما میخواهم اول خدمات شهری را تعریف کنید.

  7. شما رو به خدا قسم میدهم فقط دروغ نگید ،واقعا خدمتی در حق این مردم شده؟اصلا ما مردم این کشور حساب میشیم؟اگه قرار بود دروغ بگید حداقل دروغی بگید که معلوم نباشه،

  8. من بعید میدونم جناب شهردار نخبه باشند ،نخبه ها همیشه به پیشرفت و بهبودسازی جامعه فکر میکنند و ادم های معمولی واقعیات رو میبینند و انها رو بازگو میکنند ولی من نمیدونم شهردار ما که از خدمات انجام نشده حرف میزند از کدوم دسته آدم هاست چون نه نظرش به نخبه ها میخورد و نه به ادم های معمولی !!
    و خدا میدونه که شهردار ما چه موجودی باشند چون چیزهایی میبینه که ما نمیبینیم. الله علم!!!!

    • در اینکه شهردار نخبه نیست شکی نداریم .اما نمیدانم شما چه جور موجودی هستید که فرماندار را با شهردار اشتباه گرفته اید شما که یا به خود زحمت خواندن خبر را نداده اید ویا متوجه ان نشده اید به چه حقی اینچنین شهردار کوهدشت را به باد انتقاد واستهزا گرفته اید .نکند چون در اصفهان هستید اینچنین شعو رمخاطین را دست کم گرفته اید.به نظرمن اینچنین قضاوتها نه تنها مشکلی را از مشکلات عدیده شهرستان مرتفع می کند بلکه باعث نومیدی کسانی می شود که دل در گرو توسعه این شهر بسته اند.

      • از به کار بردن چه جور موجودی متاسف شدم.در شان انسان نیست که ایشان را این گونه مورد خطاب قرار بدهیم.خدا وکیلی سوادت تا چه حد است؟حالا ایشان حواسش نبوده شهردار را به جای فرماندار گرفته.اسمان به زمین که نیامده.به نظرت امده؟

  9. گراوند حق با شماست من اینقدر عصبانی شدم که فرماندار و شهردار رو با هم قاطی کردم و ممنون از نقد قشنگتان گراوند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.