تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت: نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت است

  • کد خبر : 15495
  • 04 دی 1391 - 22:22

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت گفت: نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت است که در آن نظام جمهوری اسلامی بیمه شد. بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: بی شک یکی از حماسه هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده و ماندگاری داشته و […]

80052900-2402359

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت گفت: نهم دیماه روز میثاق امت با ولایت است که در آن نظام جمهوری اسلامی بیمه شد.

بهمن نریمانی در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: بی شک یکی از حماسه هایی که در تاریخ انقلاب اسلامی نقشی تعیین کننده و ماندگاری داشته و در تاریخ افتخارات ملت بزرگ ایران به ثبت رسیده است حماسه ی بزرگ نهم دیماه می باشد.

وی اظهار داشت: این حماسه ی عظیم ضربه ی سنگینی بر نقشه های شوم دشمن وارد کرد و آنان را متوجه کرد که مردم ایران همچون سال های دفاع مقدس ، با اراده ای پولادین بر پای آرمان های انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

وی با بیان اینکه جایگاه ولایت سپری است در برابر فتنه های دشمن گفت: رهبر معظم انقلاب با بصیرت کامل و هوشیارانه همچون گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی را از طوفان حوادث به ساحل نجات رهنمون نمود.

نریمانی تصریح کرد: در نهم دی مردم ایران ترفندها و نقشه های شیطان صفتان روزگار را خنثی نمودند و به دشمنان ثابت کردند که صاحب نظام جمهوری اسلامی همین مردم هستند که متحد و یکپارچه و با عزمی راسخ در هر لحظه و در هر زمان و با یک اشاره ی مقام عظمای ولایت و مرجعیت می توانند طومار استکبار و ایادی آنها را درهم بپیچند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15495

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.