تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

۱۱ مرکز دارای مجوز ترک اعتیاد در لرستان فعالیت می کنند

  • کد خبر : 15515
  • 04 دی 1391 - 23:01

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ مدیرکل بهزیستی استان لرستان از فعالیت ۱۱ مرکز مجوز دار ترک اعتیاد در این استان خبر داد. همایون عمودی زاده اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ مرکز درمانی اداره کل بهزیستی در لرستان در رابطه با کاهش آسیبهای ناشی از اعتیاد، سم زدایی، آموزش خانواده و […]

527325_orig

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر؛ مدیرکل بهزیستی استان لرستان از فعالیت ۱۱ مرکز مجوز دار ترک اعتیاد در این استان خبر داد.

همایون عمودی زاده اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ مرکز درمانی اداره کل بهزیستی در لرستان در رابطه با کاهش آسیبهای ناشی از اعتیاد، سم زدایی، آموزش خانواده و … فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا ۱۱ مرکز مجوز دار ترک اعتیاد در استان فعالیت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان لرستان یادآور شد: همچنین ۶ کمپ ترک اعتیاد نیز در مراحل صدور مجوز قرار دارند و به زودی فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی با بیان اینکه ۶۰ مرکز ترک اعتیاد بدون مجوز در استان فعالیت می کنند، افزود: مجوز پلمب این مراکز گرفته شده و در صورتیکه این مراکز شرایط لازم برای مجوز دار شدن را داشته باشند سازمان بهزیستی مجوز فعالیت به آنها را می دهد و در غیر این صورت پلمب می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان لرستان همچنین با اشاره به فعالیت یک مرکز TC در بروجرد اظهار داشت: این مرکز در رابطه با مباحث روانشناختی و مددکاری پس از سم زدایی معتادان فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=15515

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.