تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

اعتراض هواداران دورود به تغییرات در گهر

  • کد خبر : 17762
  • 30 دی 1391 - 13:22

  به گزارش میرملاس ؛ پس از باخت گهر به ذوب‎آهن، عصر روز گذشته برخی هواداران این تیم در دورود با حضور در خیابان و سر دادن شعارهایی، به آمدن حسین هدایتی و استعفای آیت‎الله‎زاده اعتراض شدید کردند. پس از آغاز نیم‎فصل دوم لیگ برتر و مساعدت‎های بهروان، رئیس وقت سازمان لیگ و تلاش‎های آیت‎الله‎زاده […]

n1043959-1925383

 

به گزارش میرملاس ؛ پس از باخت گهر به ذوب‎آهن، عصر روز گذشته برخی هواداران این تیم در دورود با حضور در خیابان و سر دادن شعارهایی، به آمدن حسین هدایتی و استعفای آیت‎الله‎زاده اعتراض شدید کردند.

پس از آغاز نیم‎فصل دوم لیگ برتر و مساعدت‎های بهروان، رئیس وقت سازمان لیگ و تلاش‎های آیت‎الله‎زاده این اجازه به گهر داده شد تا به معنای واقعی از امتیاز میزبانی بهره بگیرد و شکست راه‎آهن و پیکان ثمره آن بود.

طی هفته گذشته پس از کش‎وقوس‎های فراوان در رسانه‎ها اعلام شد گهر به ایثارگران تهران واگذار شد و حتی امیر عابدینی نیز در برنامه ۹۰ به آن اشاره داشت. این واگذاری در حالی انجام می‎شد که بارها گفته شده بود هدایتی دیگر قصد تیم‎داری نداشته و از فوتبال کناره‎گیری کرده است. پنج‎شنبه ۲۸ دی در حالی‎که قرار شده بود گهر به صورت رسمی به ایثارگران واگذار شود همه چیز تغییر کرد و دوباره هدایتی قبول کرد گهر را در اختیار بگیرد؛ موضوعی که جای تعجب داشت و عملاً بحث ورود ایثارگران به این تیم لرستانی لیگ برتر منتفی شد. بعدازظهر همان روز خبر رسید آیت‎الله‎زاده استعفا کرده و با آن نیز موافقت شده است.

تمامی این اتفاقات مدیریتی در حالی رخ داد که قرار بود گهر ۲۴ ساعت بعد در بازی حساسی به مصاف ذوب‎آهن برود و این موضوع به گفته تعدادی از هواداران گهر تأثیر منفی در تیم گذاشت و نهایت در باخت گهر بی‎تأثیر نبود.

یکی از هواداران گهر در این خصوص به ایسنا گفت: نمی‎دانم چرا آقای هدایتی رفت و برگشت. مگر اعلام نکرده بود که دیگر قصد ندارد به فوتبال برگردد.

محمد دالوند افزود: گهر هفته‎های گذشته تیم‎های قدرتمندی را در خانه شکست داده و چرا باید الان دچار این تغییرات شود. آقای هدایتی اگر دلتان به حال گهر می‎سوخت می‎گذاشتید پس از بازی ذوب‎آهن دست به کار می‎شدید.

وی درباره استعفای آیت‎الله‎زاده نیز اظهار کرد: ایشان چرا باید استعفا بدهد. مگر آیت‎الله‎زاده با ورود هدایتی به تیم مدیرعامل نشده بود؟ چه دلیلی دارد وقتی گهر در اوج است و دارد نتیجه می‎گیرد استعفا کند؟ این موضوع به هیچ‎وجه قابل هضم نیست. وی عملکرد خوبی داشته و نباید می‎رفت.

یکی دیگر از این هواداران با بیان این‎که هرگونه کوتاهی در خصوص گهر خیانت به مردم دورود و لرستان بوده و عاملان آن باید جوابگو باشند، گفت: گهر به قول آقای عابدینی الماس دورود بوده. آیا شایسته است این‎گونه با آن رفتار شود؟

علی امیری ادامه داد: آقای هدایتی آمده، آیت‎الله‎زاده استعفا می‎دهد و دود این به چشم گهر می‎رود. آقایان شما در قبال مردم لرستان مسوول هستید، چرا با سرنوشت این تیم بازی می‎کنید؟!

وی عنوان کرد: مگر نه این است که آقای هدایتی در سفر به دورود گفت برای موفقیت گهر از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد، آیا این رفتن و آمدن دلیل خاصی داشت؟

این شهروند دورودی تصریح کرد: می‎گویند آقای آیت‎الله‎زاده استعفا کرده. مگر ایشان به مردم دورود قول نداده بود گهر را به جایگاه واقعی‎اش برساند. می‎گویند در بیمارستان بستری شده و مصاحبه می‎کند برای گهر تلاش خواهد کرد. این استعفای ایشان چه دلیل منطقی دارد؟ باید پاسخگو باشد.

قائم مقام سابق گهر در خصوص اتفاقات رخ داده در کادر مدیریتی این تیم گفت: سکوت می‎کنم و بهتر همین است. به هیچ‎وجه دوست نداریم گهر به حاشیه برود. مردم دورود برای ما مهم‎تر از همه چیز هستند.

سردار میرزایی با بیان این‎که ما سرباز این نظام هستیم و خدمتگزار، تصریح کرد: ما دلمان با این تیم است و باید موفق شود. نباید حاشیه‎سازی کرد.

وی ادامه داد: دعا می‎کنم این تیم در لیگ برتر بماند. مردم فرهنگی دورود حقشان بیش از این است. دستشان را می‎بوسیم زیرا لایق خدمتند.

به هر حال گهر که لقب عجیب‎ترین تیم تاریخ لیگ برتر را یدک می‎کشد هر روز به اتفاقات عجیب آن افزوده می‎شود و شاید نباید این تیم چند روز خوش باشد و همیشه باید در گهر نگرانی وجود داشته باشد!

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.