تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پیریایی: خبرنگاران و روزنامه نگاران چشمان بینای مردم هستند

  • کد خبر : 18165
  • 05 بهمن 1391 - 21:46

  پیریایی استاندار قم در دیدار با انجمن صنفی خبرنگاران قم گفت: علاقه و توانمندی، دو اولویت مهم در عرصه انتقال خبر هستند.   به گزارش میرملاس به نقل از برنا ، کرم رضا پیریایی در دیدار با انجمن صنفی خبرنگاران استان قم، با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه خبر و انتقال اطلاعات، اظهار […]

 

پیریایی استاندار قم در دیدار با انجمن صنفی خبرنگاران قم گفت: علاقه و توانمندی، دو اولویت مهم در عرصه انتقال خبر هستند.
 

به گزارش میرملاس به نقل از برنا ، کرم رضا پیریایی در دیدار با انجمن صنفی خبرنگاران استان قم، با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه خبر و انتقال اطلاعات، اظهار داشت: علاقه و توانمندی دو اولویت مهم در عرصه خبر است.

وی در ادامه با بیان اینکه خبرنگاران و روزنامه نگاران، چشمان بینای مردم در فعالیت‌های مختلف هستند، خاطر نشان کرد: مجموعه خبرنگاران و روزنامه نگاران دیدبانان جامعه بر عملکرد نهادهای دولتی و حکومتی هستند و در راستای پیشبرد سیاست‌های نظام، همپای با مسوولان و مردم در حال گام برداشتن است.

استاندار قم در با اشاره لزوم به هنگام بودن خبرنگاران، گفت: قشر خبرنگار و روزنامه نگار باید از هر شخص دیگری در جامعه، مطلع تر باشد نسبت به فرامین مقام معظم رهبری چراکه اساس کار و فعالیت خادمانه، گام برداشتن صادقانه در مسیر ولایت است.

وی در ادامه افزود: مجموعه مدیریت استان از برگزاری برنامه‌های آموزشی در عرصه خبر، امور مذهبی و اعتقادی برای قشر خبرنگار و روزنامه نگار حمایت می‌کند البته باید توجه داشت که مجموعه مدیریت استان وظیفه حمایت از تمام مجموعه‌ها را برعهده دارد و این امر در راستای تقویت نظام است.

پیریایی با بیان اینکه وظیفه هر خبرنگار و روزنامه نگار مسلمان و متعهد، حرکت موثر در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: شهر مقدس قم یکی از آزادترین مناطق فکری در جهان است و همین امر نیز سبب شده است تا خبرنگاران با افکار و اندیشه‌های مختلف، در قم فعالیت داشته باشند اما همه باید در مسیر ولایت و نظام حرکت کنند.

همچنین در ابتدای این دیدار اعضای انجمن صنفی خبرنگاران دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.