تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

کمک هزینه ازدواج به ۶۵ نو عروس تحت پوشش کمیته امداد کوهدشت پرداخت شد

  • کد خبر : 19286
  • 24 بهمن 1391 - 13:27

  مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۶۵ نوعروس تحت پوشش این نهاد خبر داد. مردان امرایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت امر ازدواج جوانان در جامعه اسلامی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت با ارائه برخی خدمات حمایتی به جامعه هدف […]

000555

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت از پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۶۵ نوعروس تحت پوشش این نهاد خبر داد.

مردان امرایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت امر ازدواج جوانان در جامعه اسلامی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کوهدشت با ارائه برخی خدمات حمایتی به جامعه هدف خود در راستای فراهم کردن زمینه ازدواج آسان برای آنان گام های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به اهدا کمک هزینه ازدواج و همچنین تهیه جهیزیه به نوعروسان و تازه دامادهای این خانوارها اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در طول سال و در مناسبتهای مختلف از محل کمکهای خیرین و همچنین اعتبارات اختصاص یافته نسبت به پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج به جامعه هدف خود اقدام می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهدشت بیان داشت: در بهمن ماه سالجاری کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی به ۶۵ نفر از نوعروسان تحت حمایت امداد اهدا شده است.

امرایی همچنین با اشاره به رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در بحث توانمندسازی فرهنگی خانواده های تحت حمایت گفت: از دیگر اقدامات کمیته امداد شهرستان کوهدشت برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج برای جوانان بوده که از این طریق توانسته برای بالابردن سطح دانش و همچنین موفقیت آمیز بودن ازدواج آنان گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی با حضور کارشناسان خانواده و پیش از اهدا کمک هزینه ازدواج به نوعروسان برگزار می شود تصریح کرد: در دوره های آموزشی نحوه برخورد با مسائل و مشکلات زندگی، مسائل زندگی مشترک و … به شرکت کنندگان در دوره آموزش ارائه می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.